Nainen, kuinka tärkeää miehen pituus on sinulle?
Tulipa vain mieleen kysellä, kun tuli yksi aika äärimmäinen tapaus vastaan itselläni äskettäin. Tapasin deittisovelluksessa naisen, jonka kanssa lähti juttu tosi mukavasti käyntiin. Oli paljon yhteisiä mielenkiinnonkohteita ja keskustelu oli sujuvaa molemminpuolin. Pidin häntä viehättävänä ja hän kehui minua komeaksi ja kaikkea muuta positiivista. Kysyi sitten puhelinnumeroani. Samalla uteli pituuttani. Sanoin että olen 177 cm. Kontekstiksi, nainen itse on vain 157 cm. Hän meni heti hiljaiseksi kuultuani pituuteni ja keskustelu jäi siihen. Ilmeisesti en kelvannut hänelle.
Tiedän että tämä oli äärimmäinen tapaus, mutta olen utelias kuulemaan, mitä ajattelette näistä asioista.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi moni nainen jämähtää 150-160 cm tapiksi
Olen tapaillut tällaisia tappeja, jotka ovat sanoneet minulle, että olen juuri sopivan paljon heitä pidempi noin 25 cm pidempänä miehenä! Pisti vähän miettimään. Huomatkaa että keskimäärin pituusero miesten ja naisten välillä on noin 13 cm. Kertoo aika paljon monen naisen epärealistisista vaatimuksista. :D
Te miehet tykkäätte tommosista naisista. Juoksette karkuun jos nainen on joustava.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on lyhyt ja ottaa lyhyen vaimon niin pojasta tulee lyhyt.
Moni lyhyt nainen haluaa pitkän miehen.
Mieheni on lyhytkasvuisesta suvusta. Hänellä on pituutta 175 cm. Hänen äitinsä on 145 cm ja (2 kpl) sisarensa 150 cm, veli 170 cm. Luulen, että hän kiinnostui minusta, koska ole 172 cm. Ei varmaankaan halunnut lyhyitä lapsia?
Ajatuksen tasolla se on kyllä tärkeää, mutta kokemuksesta tiedän, että on täysin mahdollista rakastua silmittömästi johonkin, joka ei millään mittapuulla täytä etukäteen asetettuja kriteerejä. Joissain vaan on sitä jotakin. Tyyppi voi olla vaikka juuri kaikkea sitä, mitä olen aina ajatellut ettei missään tapauksessa saa olla. Joskus vaan kolahtaa. Toisaalta joku voi täyttää kaikki toive-miehen kriteerit, eikä siltikään herää kunnolla kiinnostus.
On niin päin tärkeetä ettei ole liian pitkä mies, koska itse olen lyhyt.
Pituus ei ole merkittävä tekijä enää sen jälkeen, kunhan mies on pitempi. Senteillä ei ole merkitystä. Kivaa jos on myös optio koroille, ettei tarvitse aina lätystellä tennareissa.
Ennen sanoin ettei mitään merkitystä, ja olin yli kymmenen vuotta yhdessä 165 cm miehen kanssa kun itse olen 170. siinä kun vuosikausia kuunteli sitä ruikutusta kuinka naisille on ongelma että hän on lyhyt ja että älä käytä korkokenkiä, tuumaan nyt että seuraavan ukon pitää sitten olla reilusti pidempi.
Ei mitään väliä, ei haittaa vaikka on itseäni lyhyempi. Pitkänä naisena (176 cm) saan kuitenkin yleensä huomioo keskimittaista pidemmiltä miehiltä (>190 cm). Tuon pituiset miehet ei heitä mitään noloa läppää pituudesta, mikä ois iso 🚩
Vaihtelun vuoksi voisi pitkä mies olla seuraavaksi kiikarissa, edellinen oli kanssani aika samanpituinen.
No, ei. Seuraavan kohdalla tunnetaidot on se numero yksi kriteeri. Ei riitä pelkkä hyvä sydän vaan pitää ihan oikeasti olla tunnetaitoja ,jotta alan parisuhteeseen. Mitä maata suosittelette? Onko ruotsalaisilla tunnetaidot?
Pituus on kriteereissä aika matalalla sijalla.
Ympärys on tärkeämpi kuin sen pituus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle miehen pituus on aina ollut tärkeä. Kaikki mieheni on ollut yli 184 cm pitkiä. Ideaali on 190-200 cm. Olen itse 167 cm. En tiedä mistä tämä tulee, koska en muuten ole ulkonäön suhteen erityisen vaativa. Voisin kyllä tavata 177 cm miehen, jos olisin jo yhteyden luonut. En sentään niin jyrkkä ole.
Itse olen hoikka ja pienirintainen. Joillekin miehelle isot tissit on ykkösjuttu, ja en taatusti ole tätä miestä varten. Jokaisella on oma ihanteensa ja joskus niihin tulee poikkeuksia, koska se kuuluisa kemia vaan toimii.
Ai että kaikila on erilainen maku?
En ole havainnut ketjussa ainuttakaan naista jonka mielestä esimerkiksi itseä lyhyempi mies olisi ihanne.No en tarkoittanut tuota. Yleisesti katsottuna pidempi mies on monesta parempi, kuten myös isotissinen nainen. Tämä vastaa valtavirtaa
Paitsi että pienirintaisista naisista pitäviä miehiä on huomattavasti enemmän kuin lyhyistä miehistä pitäviä naisia.
Sama pätee muihinkin asioihin. Osa miehistä pitää hyvin siroista naisista, osa erittäin muodokkaista joille riittää reisiä ja persettä. Osa pitää pitkistä, osa lyhyistä, osa keskipituisista. Osa pitää vahvoista ja atleettisista.
Mutta naisten miesmaku on aina geneettisesti se sama. Pitkä ja raamikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle miehen pituus on aina ollut tärkeä. Kaikki mieheni on ollut yli 184 cm pitkiä. Ideaali on 190-200 cm. Olen itse 167 cm. En tiedä mistä tämä tulee, koska en muuten ole ulkonäön suhteen erityisen vaativa. Voisin kyllä tavata 177 cm miehen, jos olisin jo yhteyden luonut. En sentään niin jyrkkä ole.
Itse olen hoikka ja pienirintainen. Joillekin miehelle isot tissit on ykkösjuttu, ja en taatusti ole tätä miestä varten. Jokaisella on oma ihanteensa ja joskus niihin tulee poikkeuksia, koska se kuuluisa kemia vaan toimii.
Ai että kaikila on erilainen maku?
En ole havainnut ketjussa ainuttakaan naista jonka mielestä esimerkiksi itseä lyhyempi mies olisi ihanne.No en tarkoittanut tuota. Yleisesti katsottuna pidempi mies on monesta parempi, kuten myös isotissinen nainen. Tämä vastaa valtavirtaa
Eikä se muuten ole mikään dominafetissi, vaan tutkitusti lyhyet miehet pitävät keskimäärin itsensä pituisista tai hieman pidemmistä naisista.
Tai fetissi ylipäätään. Teidän naisten mielestä se kun maku ei ole stereotyyppinen, on fetissi. Tämä johtuu siitä, että teillä itsellänne on kaikilla samanlainen miesmaku. Siksi te ette voi hahmottaa miesten erilaista naismakua, vaan se näyttäytyy teille jonkinlaisena fetissinä tai omituisuutena.
Olen itse 163 cm pitkä nainen ja samanpituinen mies sopisi. Jos mies olisi minua lyhyempi ja muutenkin siro, en usko että kiinnostuisin hänestä romanttisesti. Paras vaihtoehto olisi miehelle 165 - 180 cm pituus koska pidän tosi tärkeänä että yletyn suukottamaan häntä ja näkemään hänen kasvonsa ollessamme lähekkäin. Siinä on jotain maagista, kun toista voi katsoa silmiin ihan sellaisenaan, halata ja koskettaa rakkaan kasvoja ilman kurottelua ja niskan tai selän vääntöä, joka nyt tapahtuu ollessani rakastunut 198 cm mieheen. Seistessäni yletyn halaamaan hänen lantiotaan, kasvoni hankautuessa tällöin hänen vatsaansa. Joudun aina kurottelemaan ja elehtimään jos tahdon suukottaa tai halata häntä ja jutellessamme julkisella paikalla tuntuu usein että joudun huutamaan jotta hän kuulee sinne tuuliselle tasanteelle :D en välittäisi kanssaihmisten kuulevan asioitamme myös. Tiedän että tää on pinnallista, mutta toisinaan suuri pituusero tuntuu haikealta, jopa fyysisesti erottavalta seikalta sillä jos mies ei jaksa jutella tai on muissa maailmoissa, kontaktia ei oikeasti saa kun hän huitelee eri ilmatilassa.
Mielellään pidempi (173cm) kuin minä, etten tunne itseäni valtavaksi amatsoniksi, olen kyllä seurustellut itseäni lyhyemmänkin miehen kanssa useamman vuoden eikä miehen pituudella ollut mitään tekemistän parisuhteen päättymisen kanssa.. Jos kaikki muu toimii niin pituus on aika yhdentekevä.
Itselleni pituus ei ole merkittävä asia. Kerran tulin miettineeksi sitä käytännössä, kun seurustelin miehen kanssa, joka oli täysin saman mittainen kuin minä eli 167 cm. Silloin tunsin itseni aika isokokoiseksi. Eli jos mahdollista, olisi kiva, jos mies olisi vaikka edes pari senttiä pidempi kuin minä.
En myöskään tykkäisi seurustella kaksimetrisen kanssa, koska silloin tulee jo niska kipeäksi pelkästä toiseen päin katsomisesta :D
Ei kovin tärkeää. Kuitenkin eniten silmää miellyttää jos mies on pidempi kuin minä eli >164cm.
Salilla käy yksi erittäin kuuma mies. Hän ei montaa senttiä minua pidempi ole. Olen 165.
Joku muu merkitsee enemmän, pituutta voi kompensoida monella muulla. Yli 170 vähintään silti, itseäni lyhyemmän kanssa en lähtisi.
Ei ole ihanne mutta mies on mua lyhyempi. Olen keskipituinen.