Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kuinka tärkeää miehen pituus on sinulle?

Vierailija
03.08.2025 |

Tulipa vain mieleen kysellä, kun tuli yksi aika äärimmäinen tapaus vastaan itselläni äskettäin. Tapasin deittisovelluksessa naisen, jonka kanssa lähti juttu tosi mukavasti käyntiin. Oli paljon yhteisiä mielenkiinnonkohteita ja keskustelu oli sujuvaa molemminpuolin. Pidin häntä viehättävänä ja hän kehui minua komeaksi ja kaikkea muuta positiivista. Kysyi sitten puhelinnumeroani. Samalla uteli pituuttani. Sanoin että olen 177 cm. Kontekstiksi, nainen itse on vain 157 cm. Hän meni heti hiljaiseksi kuultuani pituuteni ja keskustelu jäi siihen. Ilmeisesti en kelvannut hänelle.

Tiedän että tämä oli äärimmäinen tapaus, mutta olen utelias kuulemaan, mitä ajattelette näistä asioista. 

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat taas kokoontuneet ketjuun. Mitä nautintoa saatte tuosta? 

Vierailija
22/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivs pituus on 165 cm - 175 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin minua pidempi (168cm itse joten suuri osa miehistä on) mutta ei se olisi ongelma todellakaan jos kaikki muu natsais. Samanpituinen mies mulla on ollutkin ja oltiin vuosia yhdessä, suhde kaatui aivan muihin juttuihin kun pituuteen. Nykyinen mies 14cm mua pidempi ja on se toki kiva mutta valitsin hänetkin aivan muista syistä pitkän tuntemisen jälkeen. Itselle miehen vahva olemus ja tietysti luonne tärkeämpi kuin pituus.

Vierailija
24/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että mies on vähintään minun pituiseni (170 cm). Muuten ei ole väliä. Yksikään poikaystävistäni ei ole ollut yli 180 cm, viehätyn lyhyehköistä miehistä. 

Vierailija
25/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tärkeä siinä mielessä, että täytyy olla kuitenkin pitempi kuin minä, koska olen tosi lyhyt. Minun näkökulma tuo 177 cm on pitkä ihminen.

Vierailija
26/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies,kuinka tärkeää on naisen paino?

Vierailija
27/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä merkitystä, jos on lyhyempi minua. Deittini oli alle 160cm pitkä ja tosi laiha muutenkin, ehkä olen pinnallinen, mutta ei vou mitään, ei napannut. 

Vierailija
28/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali paino varmaan riittää aika lailla kaikille. Painoon pystyy kuitenkin vaikuttamaan, toisin kuin pituuteen, joten epäonnistunut vertailukohde. Kysyisit mieluummin vaikka kasvojen ulkonäöstä.

Vierailija
29/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lyhyt ja olen aina tykännyt lyhyistä miehistä. Heissä voi olla vaikka kuinka vanhaksi asti jotain sellaista söpöä, jäntevää ja poikamaista. Kauniit silmät ja hoikka ja lyhyt, se saa minut sulamaan. Nykyinen on 172 cm ja ihana. On minulla ollut 196 cm poikaystäväkin, että ei pituus ole puoleen eikä toiseen tärkein asia jos muuten natsaa, mutta pakko myöntää että esim seksissä on ihanaa kun on kaksi suht pienikokoista ja atleettista ihmistä, voi huoletta painaa kunnolla ja vaikka missä asennossa. Se isojen miesten kömpelyys ja painavuus, josta monet kai tykkäävät, ei ole minun juttuni. Eli ihmisiä ja mieltymyksiä on monenlaisia.

Vierailija
30/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kiinnostaa mulkun pituus. Mikropeniksellä kun en tiedä mitä tehdä. 

Kyllä minulle on tärkeämpää kullin paksuus. Liian pitkä sattuu, mutta liian paksua ei ole vielä vastaan tullut. Paras, eli paksuin, oli valitettavasti sammahtaneen, hyvän kaverini aviomies. Hän osasi sitä myös käyttää. 

Ex-rva 34

Vierailija
31/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 170cm ja siis suomalaiseksi naiseksi pitkä. Lähtökohtaisesti siis etsin itseäni pitempää miestä, koska tuntuisi tosi hassulta tapailla itseäni lyhyempää. Yritin siis aikoinaan seurustella 165cm miehen kanssa, mutta ei siitä tullut mitään - minun osaltani seksi ei toiminut, koska tuntui kun olisi lapsen kanssa sängyssä, ja mies puolestaan oli todella alemmuuskompleksin kourissa, koska koki minut amatsooniksi.

Nykyinen puolisoni on 197cm ja meillä toimii loistavasti parisuhteessa ja myös sängyssä. Hänen käsivarsillaan koen itseni naiseksi.

Vierailija
32/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ap muka uskaltanut jutella naisen kanssa 🤣🤣🤣

Vierailija
33/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 170cm ja siis suomalaiseksi naiseksi pitkä. Lähtökohtaisesti siis etsin itseäni pitempää miestä, koska tuntuisi tosi hassulta tapailla itseäni lyhyempää. Yritin siis aikoinaan seurustella 165cm miehen kanssa, mutta ei siitä tullut mitään - minun osaltani seksi ei toiminut, koska tuntui kun olisi lapsen kanssa sängyssä, ja mies puolestaan oli todella alemmuuskompleksin kourissa, koska koki minut amatsooniksi.

Nykyinen puolisoni on 197cm ja meillä toimii loistavasti parisuhteessa ja myös sängyssä. Hänen käsivarsillaan koen itseni naiseksi.

High mileage

Vierailija
34/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ei ole minulle mikään kynnyskysymys. Olen seurustellut itseäni ehkä n. sentin lyhyemmän miehen kanssa enkä koskaan ottanut pituutta puheeksi. Hänelle minun pituuteni (171 cm) oli isompi ongelma. 

Nyt olen ollut pitkään naimisissa itseäni 6 cm pidemmän miehen kanssa ja vartalomme sopivat täydellisesti yhteen kaikissa asennoissa. 😅

Vierailija
35/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin tärkeää. Eniten tykkäisin, jos pituus on lähellä omaani (sama onko pidempi vai lyhyempi, kunhan on lähellä), mutta en raakkaisi pelkän pituuden perusteella.

Vierailija
36/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas sen 171,5cm  tai joskus 172cm aloitus samasta aiheesta. Ihme jankkaaja koko tyyppi ja vastenmielinen.

Mitähän hän saa tällaisten satujen kertomisella. Aikuinen ihminen.

Vierailija
37/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kumppanit on olleet 172-192-senttisiä, itse 178 cm. Nykyinen mies on saman mittainen kuin minä. Eikä ole riippunut miehen pituudesta, miten naiseksi olen parisuhteessa itseni tuntenut.

Vierailija
38/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se siten tärkeää, että jos kohtaan miehen jolla on pakkomielle omaan ja muiden pituuteen, jätän hänet heti rannalle.

Vierailija
39/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali paino varmaan riittää aika lailla kaikille. Painoon pystyy kuitenkin vaikuttamaan, toisin kuin pituuteen, joten epäonnistunut vertailukohde. Kysyisit mieluummin vaikka kasvojen ulkonäöstä.

En ymmärrä, miksi jotkut kommentoijat jaksavat keskustelusta toiseen jauhaa tästä "x ominaisuuteen voi vaikuttaa, y ominaisuuteen ei". Ei sillä ole toisen osapuolen kannalta yhtään mitään väliä, pystyisitkö sinä periaatteessa vaikuttamaan johonkin ominaisuuteen vai et. Käytännön tilanne on kuitenkin se, että sinulla on se ominaisuus. Jos se viehättää toista, niin se viehättää. Jos ei viehätä, niin ei viehätä.

Vierailija
40/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se siten tärkeää, että jos kohtaan miehen jolla on pakkomielle omaan ja muiden pituuteen, jätän hänet heti rannalle.

Vai uimapatjalle?