Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka tärkeää miehen pituus on sinulle?

Vierailija
03.08.2025 |

Tulipa vain mieleen kysellä, kun tuli yksi aika äärimmäinen tapaus vastaan itselläni äskettäin. Tapasin deittisovelluksessa naisen, jonka kanssa lähti juttu tosi mukavasti käyntiin. Oli paljon yhteisiä mielenkiinnonkohteita ja keskustelu oli sujuvaa molemminpuolin. Pidin häntä viehättävänä ja hän kehui minua komeaksi ja kaikkea muuta positiivista. Kysyi sitten puhelinnumeroani. Samalla uteli pituuttani. Sanoin että olen 177 cm. Kontekstiksi, nainen itse on vain 157 cm. Hän meni heti hiljaiseksi kuultuani pituuteni ja keskustelu jäi siihen. Ilmeisesti en kelvannut hänelle.

Tiedän että tämä oli äärimmäinen tapaus, mutta olen utelias kuulemaan, mitä ajattelette näistä asioista. 

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi moni nainen jämähtää 150-160 cm tapiksi

Olen tapaillut tällaisia tappeja, jotka ovat sanoneet minulle, että olen juuri sopivan paljon heitä pidempi noin 25 cm pidempänä miehenä! Pisti vähän miettimään. Huomatkaa että keskimäärin pituusero miesten ja naisten välillä on noin 13 cm. Kertoo aika paljon monen naisen epärealistisista vaatimuksista. :D

Vierailija
82/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen N154cm ja oletan, että se alle 180cm pituus oli se viimeinen tikki lopettaa yhteydenpito. Tuskin miellytit naista muutenkaan. Itse en kelpuuta alle 180cm miehiä. Muitakin rajoja on.

Kaiketi ymmärrettävää, että haluat parantaa huonoja geenejäsi. Onnea etsintään. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut tällaisia tappeja, jotka ovat sanoneet minulle, että olen juuri sopivan paljon heitä pidempi noin 25 cm pidempänä miehenä! Pisti vähän miettimään. Huomatkaa että keskimäärin pituusero miesten ja naisten välillä on noin 13 cm. Kertoo aika paljon monen naisen epärealistisista vaatimuksista. :D

Tämähän se. Tuosta oli tutkimuskin. Keskimäärin naiset toivoivat miehen olevan 20+cm pidempi. Mutta kun näytettiin kuvia joista pitu valita sopiva pituusero, se oli enemmänkin 25cm.

Mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa keskimäärin toivottiin.

Vierailija
84/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, että mies on minua pidempi. Olen 160 cm pitkä. 

Sitten esimerkki, jonka olen kertonut täällä ennenkin. Törmäsin taloyhtiön remontti- ja huoltoasioiden yhteydessä mieheen, joka oli lippa pystyssä ehkä just ja just 170 cm pitkä. Tyyppi oli niin hurmaava, että ottaisin hänet heti jos saisin. Juuri sopivasti pilkettä silmäkulmassa ja mahtava verbaliikka. Sen lisäksi sain selville, että mies hoitaa työasiat aina viimeisin päälle prikulleen ja on käsistään todella taitava. Lisäksi on kuulemma mahtava isä lapsilleen. Että onnea vaan hänen vaimolle. Harmi, että oli varattu. Harvoin tulee tällaisia tyyppejä vastaan, jotka heti kolahtaa. Siinä ei paljon pituudet silloin merkitse. 

Mikä esimerkki tuo nyt oli?

"Haluan, että mies on mina pidempi".

No, tuo mieshän oli sinua 10cm pidempi.

Jos pituus ei merkitse, anna esimerki j

Wau nainen "alentui" pitämään itseään 10 cm pidempää miestä viehättävänä. Harvinainen poikkeus ilmeisesti.

Tiedoksi myös lyhyille naisille, että teillä on usein aika huonot mittasuhteet ja lyhyet persjalat. Ei kaikilla, mutta monilla. Ja kyllä moni mieskin miettii haluaako liian lyhyitä geenejä jälkikasvulleen. Ei kannata siis liika ylpistyä, vaikka biologia määritteleekin teille paremman menestyksen kuin miespuolisille vastineillenne. 

Vierailija
85/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehen pituus on aina ollut tärkeä. Kaikki mieheni on ollut yli 184 cm pitkiä. Ideaali on 190-200 cm. Olen itse 167 cm. En tiedä mistä tämä tulee, koska en muuten ole ulkonäön suhteen erityisen vaativa. Voisin kyllä tavata 177 cm miehen, jos olisin jo yhteyden luonut. En sentään niin jyrkkä ole.

Itse olen hoikka ja pienirintainen. Joillekin miehelle isot tissit on ykkösjuttu, ja en taatusti ole tätä miestä varten. Jokaisella on oma ihanteensa ja joskus niihin tulee poikkeuksia, koska se kuuluisa kemia vaan toimii.

Vierailija
86/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle miehen pituus on aina ollut tärkeä. Kaikki mieheni on ollut yli 184 cm pitkiä. Ideaali on 190-200 cm. Olen itse 167 cm. En tiedä mistä tämä tulee, koska en muuten ole ulkonäön suhteen erityisen vaativa. Voisin kyllä tavata 177 cm miehen, jos olisin jo yhteyden luonut. En sentään niin jyrkkä ole.

Itse olen hoikka ja pienirintainen. Joillekin miehelle isot tissit on ykkösjuttu, ja en taatusti ole tätä miestä varten. Jokaisella on oma ihanteensa ja joskus niihin tulee poikkeuksia, koska se kuuluisa kemia vaan toimii.

Ai että kaikila on erilainen maku?

En ole havainnut ketjussa ainuttakaan naista jonka mielestä esimerkiksi itseä lyhyempi mies olisi ihanne.

Vierailija
87/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tärkeää ollenkaan. Ehkä joku alle 160cm olisi merkityksellinen tai yli 200cm

Sama. Olen tapaillut itseäni jonkun sentin lyhempiä (olen 164) sekä 200cm pitkää miestä, nuo lyhemmät oli kropaltaan miellyttävämpiä kuin 2-metrinen. Siinä 20cm kokoeron tienoilla siitä tulee vain hankalaa. Eli mieluiten välillä 160-185. Jos nyt katalogista miesrobotin rakentaisin niin varmaan joku 175cm oli ideaali. Mutta ihan oikeasti tuolla 160-200cm hajonnalla ei yhtään mitään merkitystä siihen tykkäänkö jostakusta vai en.

Vierailija
88/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes reagoi alle 185cm miehiin potentiaalisina kumppaneina. Viehätyn vain pitkistä miehistä, mielellään n.195cm.

Tuokin on vielä vähän lyhyt. 

Pituudeltaan 250 cm mies on hyvä tai vähintään sen 200 cm. 

Vierailija
89/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyisi edes mies, joka osaa panna,  niin pituudella ei ole väliä. 

Vierailija
90/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin lyhyt, että tarvitsen jonkun, joka poimii tavarat kaupan ylähyllyltä.

Siihen voi pyytää kaupan henkilökunnalta apua ;))

Vierailija
91/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole havainnut ketjussa ainuttakaan naista jonka mielestä esimerkiksi itseä lyhyempi mies olisi ihanne.

No mulle ei itseäni reilusti lyhempi (eli alle 160cm) ole ideaali koska niin lyhyet miehet harvoin muutenkaan ovat kovin isoja kropaltaan. Pituudella ei mulle ole väliä mutta leveydellä on, ja rodut jotka on noin pieniä ovat aina myös kovin siroja - en osaa viehättyä siroista piirteistä, minusta ne ovat naisellisia tai lapsenomaisia. 

Ps. Aika harvalle miehellekään itseään pidempi ja rotevampi nainen on mikään ihanne. Enintään, jos on joku dominafetissi. En ymmärrä miksi sitä pitäisi jotenkin hävetä jos heteronaisena viehättyy yleisesti miehekkäinä pidetyistä piirteistä kuten naista suuremmasta koosta. 

Vierailija
92/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on sinut itsesä kanssa niin ei mitään väliä mihinkään suuntaan. Itsevarma lyhyt mies on todellakin hot. Epävarma ja katkera ulisija not, oli minkä pituinen hyvänsä. 

Vierailija
93/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kiinnostaa mulkun pituus. Mikropeniksellä kun en tiedä mitä tehdä. 

Kyllä minulle on tärkeämpää kullin paksuus. Liian pitkä sattuu, mutta liian paksua ei ole vielä vastaan tullut. Paras, eli paksuin, oli valitettavasti sammahtaneen, hyvän kaverini aviomies. Hän osasi sitä myös käyttää. 

Ex-rva 34

Eli paksu pikku tappi käy. Vähän kuin paksu pullonkorkki olisi sisällä. Ei toimi. 

Vierailija
94/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ja lyhyt on hyvä. Pituus ei auta, jos on ruma tavis eli pottunokkainen partanaama jolla joku liehuletti. 

Vierailija
95/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se. Tuosta oli tutkimuskin. Keskimäärin naiset toivoivat miehen olevan 20+cm pidempi. Mutta kun näytettiin kuvia joista pitu valita sopiva pituusero, se oli enemmänkin 25cm.

Mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa keskimäärin toivottiin.

Saahan sitä toivoa vaikka kuuta taivaalta. Moni mieskin toivoo 22v tyttöystävää huolimatta omasta iästä. Tosielämä menee useimmilla toisin. Tuollaiset kriteerit kertoo lähinnä kypsymättömyydestä, ja itseäni ei ainakaan harmita pätkääkään jos rajaudun pinnallisten ja epäkypsien ihmisten deittipoolin ulkopuolelle. Hyvä vaan! 

Vierailija
96/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmettelen miksei pitkä mies kelpaa.. olen 193 cm

Vierailija
97/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät halua ees laittaa viestejä eikä tavata vaikka on pitkä mies ja suht ok näkönen, vähän ylipainoa, mutta en tiedä sitte jokainen kiinnostuu mistä kiinnostuu ei sitä voi pakottaakkaan.

Vierailija
98/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy vähän lyhyempikin mies. Kemiat ja vetovoima sen määrittää. 

Vierailija
99/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tarkoittanut tuota. Yleisesti katsottuna pidempi mies on monesta parempi, kuten myös isotissinen nainen. Tämä vastaa valtavirtaa. Tarkoitin, että ihanne on ihanne ja se oma kumppani ei välttämättä loppujen lopuksi vastaakaan sitä ihannetta. Jatkuvasti näkee lyhyitä miehiä, joilla on puoliso. Toisilla nainen on pidempi. Jos naiset suosisivat vain pitkiä miehiä, muuttuisi keskimääräiset pituudet huomattavasti enemmän. Tämän nykyisin muutoksen selittää ymmärtääkseni pääasiassa ravinto eikä naisten pituusfetissi. 

Vierailija
100/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset sittenkin lyhkästen miesten perässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme