Nainen, kuinka tärkeää miehen pituus on sinulle?
Tulipa vain mieleen kysellä, kun tuli yksi aika äärimmäinen tapaus vastaan itselläni äskettäin. Tapasin deittisovelluksessa naisen, jonka kanssa lähti juttu tosi mukavasti käyntiin. Oli paljon yhteisiä mielenkiinnonkohteita ja keskustelu oli sujuvaa molemminpuolin. Pidin häntä viehättävänä ja hän kehui minua komeaksi ja kaikkea muuta positiivista. Kysyi sitten puhelinnumeroani. Samalla uteli pituuttani. Sanoin että olen 177 cm. Kontekstiksi, nainen itse on vain 157 cm. Hän meni heti hiljaiseksi kuultuani pituuteni ja keskustelu jäi siihen. Ilmeisesti en kelvannut hänelle.
Tiedän että tämä oli äärimmäinen tapaus, mutta olen utelias kuulemaan, mitä ajattelette näistä asioista.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Olen niin lyhyt, että tarvitsen jonkun, joka poimii tavarat kaupan ylähyllyltä.
Kaupoissa on niitä jakkaroita. Tällainen 171 cm pitkä nainenkin joutuu Prismoissa kiipeämään pitkin hyllyjä, kun se tuote jonka tarvitsee, on ihan ylähyllyn takareunalla. Ihme varasto koko kauppa. Laittaisivat tikkaat joka hyllyväliin.
Kuka yleensä kehtaa kysyä pituutta ekoilla treffeillä, häh??? Mikäli minulle esitettäisiin mokoma kysymys toteaisin, että eiköhän tämä ollut tässä.
Minäkään en ole pituudella pilattu vaan 174 cm mut sitä kompensoi iso ja paksu jöllykkä jalkovälissä mihin nainen kuin nainen aina helposti koukuttuu
Jos mies on lyhyt ja ottaa lyhyen vaimon niin pojasta tulee lyhyt.
Moni lyhyt nainen haluaa pitkän miehen.
Kyllä minulle miehen pituudella on väliä. Alle 160-senttinen tuntuisi liian lyhyeltä ja yli 185cm olisi taas liian pitkä.
Olen itse 172cm.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on lyhyt ja ottaa lyhyen vaimon niin pojasta tulee lyhyt.
Moni lyhyt nainen haluaa pitkän miehen.
Pojalla on sitten enemmän naistarjontaa.
En edes reagoi alle 185cm miehiin potentiaalisina kumppaneina. Viehätyn vain pitkistä miehistä, mielellään n.195cm.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ole pituudella pilattu vaan 174 cm mut sitä kompensoi iso ja paksu jöllykkä jalkovälissä mihin nainen kuin nainen aina helposti koukuttuu
Miksi miehet kuvittelevat että naiset haluavat jotain isoa jöllykkää? Kuulostaakin äklöttävältä. Naiset tutkitusti nauttivat eniten keskikokoisesta peniksestä. Iso penis on monelle aivan täysi show-stopper ja tunnen useita naisia jotka on jättäneet miehen liian suuren peniksen vuoksi.
Moni lyhyt mies ottaa itseä lyhyemmän naisen, mutta omaa poikaa ajatellen kannattaisi ottaa vähintään samanpituinen nainen kuin itse on, muuten poika jää lyhyeksi.
Vierailija kirjoitti:
Moni lyhyt mies ottaa itseä lyhyemmän naisen, mutta omaa poikaa ajatellen kannattaisi ottaa vähintään samanpituinen nainen kuin itse on, muuten poika jää lyhyeksi.
Teini pojalle on kova paikka jäädä lyhyeksi, kun muista pojista samalla luokalla tulee pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini pojalle on kova paikka jäädä lyhyeksi, kun muista pojista samalla luokalla tulee pitkiä.
Jääkiekon pelaajista tosi moni on yli 180 cm. Niiden pituudet on netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekon pelaajista tosi moni on yli 180 cm. Niiden pituudet on netissä.
Osa noista pituuksista ei kyllä pidä paikkaansa, koska osalla lukee pelaajakortissa 178 cm ja saman pituisia kuin minä 170 cm.
Tykkään että mies on pidempi kuin minä. En halua näyttää miltään amatsoonilta miehen rinnalla. Mutta jos aviomieheni olisi lyhempi kuin on, ehkä olisin rakastunut häneen silti, tiedän pariskuntia joissa mies on lyhempi, ja ihan onnellisia ovat. Se pituus on vain ulkonäköseikka, ei kerro ihmisenä ihmisestä mitään, kuten ei painokaan. Mun miesmaku on sellainen vähän karhumainen, eli saa olla mahaa ja ylipainoakin, mutta toisaalta myös vähän lihasta. En osaisi kuvitella mieheni olevan todella hoikka, jäntevä jne. Mutta sekin peilautuu siitä, että itse en ole pieni, siro tai hoikka.
Lyhyillä miehillä on usein huono itsetunto ja sen kanssa onkin sitten vaikeampi muodostaa minkäänlaista toimivaa parisuhdetta. Ovat täynnä kateutta ja katkeruutta ja puoliso saa sitten kantaa seuraukset tästä.
"Lyhyt mies vastaa : pitäisi olla pitkä ja komea."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupoissa on niitä jakkaroita. Tällainen 171 cm pitkä nainenkin joutuu Prismoissa kiipeämään pitkin hyllyjä, kun se tuote jonka tarvitsee, on ihan ylähyllyn takareunalla. Ihme varasto koko kauppa. Laittaisivat tikkaat joka hyllyväliin.
Kylläpä on outo kauppa, minä olen nykyään jo oikeastaan sun pituinen, ennen ainakin kuvittelin olevani 172cm, enkä eläissäni ole joutunut pyytämään kaupassa että joku pidempi antaisi tuotteen, tai joutuisin käyttämään jakkaraa. Ainoastaan kotona korkeimmat kaapit on sellaisia, esim. korkean jääkaapin yläpuolella oleva kaappi on sellainen, että en ylety kuin etureunalta ottamaan. Mulla on kyllä aika pitkät raajat, että ehkä sulla on lyhemmät kädet suhteessa kroppaan.