Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka tärkeää miehen pituus on sinulle?

Vierailija
03.08.2025 |

Tulipa vain mieleen kysellä, kun tuli yksi aika äärimmäinen tapaus vastaan itselläni äskettäin. Tapasin deittisovelluksessa naisen, jonka kanssa lähti juttu tosi mukavasti käyntiin. Oli paljon yhteisiä mielenkiinnonkohteita ja keskustelu oli sujuvaa molemminpuolin. Pidin häntä viehättävänä ja hän kehui minua komeaksi ja kaikkea muuta positiivista. Kysyi sitten puhelinnumeroani. Samalla uteli pituuttani. Sanoin että olen 177 cm. Kontekstiksi, nainen itse on vain 157 cm. Hän meni heti hiljaiseksi kuultuani pituuteni ja keskustelu jäi siihen. Ilmeisesti en kelvannut hänelle.

Tiedän että tämä oli äärimmäinen tapaus, mutta olen utelias kuulemaan, mitä ajattelette näistä asioista. 

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään ellei joku lyhytkasvuinen (alle 150 cm).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu jos olisi totta. Jutusta näkee ettei se vain sitä ole. Se mikä sen paljastaa, ei nyt liity millään tavalla noihin keksimiisi pituuksiin. Enkä viitsi kertoa mikä se on, niin jäät satuiluistasi kiinni seuraavankin provon kohdalla.

Vierailija
4/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa. 

Vierailija
5/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta senkään vertaa, että kysyisin, ja aloittajankin sepustus on satu.

Vierailija
6/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta yhtään joku miehen pituus, ei todellakaan yhtään. Parempi lyhyempi kuin liian pitkä.Toisaalta en usko että mielipiteeni kiinnostaa sinua, koska olen tosi epäsuosittu miesten keskuudessa. 

Vierailija
7/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva juttu jos olisi totta. Jutusta näkee ettei se vain sitä ole. Se mikä sen paljastaa, ei nyt liity millään tavalla noihin keksimiisi pituuksiin. Enkä viitsi kertoa mikä se on, niin jäät satuiluistasi kiinni seuraavankin provon kohdalla.

Jep. Tarina ei ole tosi.

Vierailija
8/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas uskottava sepustus. Jos seurasi ei kelpaa naisille, ongelma on jossain muussa kuin pituudessasi. 

Vierailija
9/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pituudella väliä, kunhan on vastuullinen MIES, eikä mikään kiero mulkero.

Vierailija
10/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin totta. Mitäs uskomatonta tuossa muka on? Et ole koskaan tavannut pinnallisia mulkkuja elämässäsi? Aikamoisessa pumpulissa olet elänyt. En väittänyt, että kaikki naiset ovat tuollaisia todellakaan, tämä oli vain ääritapaus. Moni ei olekaan niin nirso tällaisten suhteen, mutta toisaalta moni on. Erittäin törkeää syyttää toista valehtelusta ilman mitään perusteluja. -ap

Vierailija
11/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huor luulee itsestään liikoja

Vierailija
12/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 164 cm. Mitäpä luulet?

Vierailija
13/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas taas uskottava sepustus. Jos seurasi ei kelpaa naisille, ongelma on jossain muussa kuin pituudessasi. 

Miksi on niin vaikea uskoa, että jotkut ovat pinnallisia kusipäitä? Kuten juuri kerroin, juttu luisti kivasti, kunnes pysähtyi kuin seinään kuultuaan pituuteni. Oli jo kyselemässä numeroani ja olimme sopimassa tapaamista. -ap

Vierailija
14/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tärkeää ollenkaan. Ehkä joku alle 160cm olisi merkityksellinen tai yli 200cm

Vierailija
15/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa miehen pitää olla naista pitempi, muuten ei väliä.

Vierailija
16/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappi-inkkelin, 171,2 cm, miljoonas avaus samasta aiheesta.

Sinä olet vain vastenmielinen. Olisit vastenmielinen vaikka olisit 20 senttiä pidempikin.

Vierailija
17/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että mies on vähintään samanpituinen. Olen 170 cm itse. 

Vierailija
18/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkeä, minulla oli fwb miehen kanssa joka oli hieman yli 160cm, itse olen 158 ja nykyinen miesystävä on noin 175, samaa pituutta kuin ex-naisystävä

Vierailija
19/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ei ole niin tärkeä. 

Vierailija
20/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kiinnostaa mulkun pituus. Mikropeniksellä kun en tiedä mitä tehdä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan