Kohu lukion nasujaisista on mennyt överiksi
Sanotaanpa se suoraan: nasujaiset on hauskoja ja 99 prosenttia osallistujista tykkää niistä. Niissä saa kohdata vastakkaista sukupuolta, luoda kontakteja, alkoholi vapauttaa estoja, nasuttaminen rentouttaa muodollisen sävyn ja vapauttaa hassutelemaan..
Koko kohu on lähtenyt lapasesta eikä ole realistinen.
Kommentit (43)
Niin ja sitä alkoholia tarjotaan alaikäisille joka on laitonta. Ap on hyvä ja uittaa itse ne silmänsä etikkavedessä jos se on sinusta niin hauskaa.
Unohdetaan Venäjän sota, työttömyys ja köyhyys, ei muistella 13-15 vuotiaiden puukotuksia ja ryöstöjä, koska meillä on hätätila. RAAKUT ITKEE ja nasujaiset sotkee. Esi-isämmekin taisteli niiden puolesta.
0.000000001% raakuista kuoli ja pari opiskelijaa pahoitti mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sitä alkoholia tarjotaan alaikäisille joka on laitonta. Ap on hyvä ja uittaa itse ne silmänsä etikkavedessä jos se on sinusta niin hauskaa.
Alaikäiset hommaa alkoholinsa itse, kuten ovat tehneet aikojen alusta. Leikkimieliset kilpailut ja huvittelu ahdistaa varmasti tosikoita, mutta tavalliset nuoret tykkäävät niistä. Moni saa siellä ekan suudelmansa, ensimmäisen kontaktin vastakkaiseen sukupuoleen.. yms.
Liioittelette. Teille ei kelpaa mikään, koska olette vain sellaisia. Suurin osa nuorista ei ole.
Laiton käytäntö. Sakotettavia tapahtumia. Pahoinpitelyitä.
Voit ap suihkutella itse etikkahappoa silmiisi ja lähteä hauskuuntuman kieriskelemällä mudassa julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Voit ap suihkutella itse etikkahappoa silmiisi ja lähteä hauskuuntuman kieriskelemällä mudassa julkisella paikalla.
Pysy sinä siellä komerossasi ahdistumassa.
-sivusta
Mua se ei haittais jos ois vähän ketsuppia rinnuksilla mutta että etikkaa silmiin niin että joutuu sairaalaan! Miksi aina muutama häirikkö pilaa kaikilta yhteisen kivan? Mun nuoruudessa ei nasujaisia ollut mutta olisin kyllä osallistunut jos olisi ollut, kaiketi meno olisi ollut siihen aikaan järkevämpää. Mitähän seuraavaksi, pyssyt ja puukot mukaan?
Idioottimaista ja lapsellista touhua. Varsinkin nykyään, kun tapahtumia videoidaan ja voidaan niitä sitten levittää ja saattaa nuoria noloon asemaan.
Nasujaiset on oiva keino lisätä ihmisen resilienssiä kevyellä tavalla. Nykyään ollaan pikku pikku lumihiutaleita ja tehdään rikosilmoitus kiusaamisesta kun ei kestetä enää edes huumoria. Sitten 25v ja sairaseläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Nasujaiset on oiva keino lisätä ihmisen resilienssiä kevyellä tavalla. Nykyään ollaan pikku pikku lumihiutaleita ja tehdään rikosilmoitus kiusaamisesta kun ei kestetä enää edes huumoria. Sitten 25v ja sairaseläkkeellä.
Viimeinkin järkikommentti.
Mäpä tuun ens nasujaisiin hassuttelemaan pesäpallomailan kanssa. Pätkin sillä jokaista joka kiusaa toisia. Ja sitten on kaikilla hauskaa, hahahahaha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy sinä siellä komerossasi ahdistumassa.
-sivusta
Eli nyt alkoi pikkumiestä kiukuttamaan... vaikutat tosi hauskalta ja rennolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alaikäiset hommaa alkoholinsa itse, kuten ovat tehneet aikojen alusta. Leikkimieliset kilpailut ja huvittelu ahdistaa varmasti tosikoita, mutta tavalliset nuoret tykkäävät niistä. Moni saa siellä ekan suudelmansa, ensimmäisen kontaktin vastakkaiseen sukupuoleen.. yms.
Liioittelette. Teille ei kelpaa mikään, koska olette vain sellaisia. Suurin osa nuorista ei ole.
Eka suudelma????
Mä olin lukioo mennessä pannu jo usiamman kanssa.
Ehkä nasuttajat onki inkkeleitä
Vierailija kirjoitti:
Mäpä tuun ens nasujaisiin hassuttelemaan pesäpallomailan kanssa. Pätkin sillä jokaista joka kiusaa toisia. Ja sitten on kaikilla hauskaa, hahahahaha
Olitko Haukilahdessa kavereidesi kanssa..
Mun lapsi oli noissa kekkereissä vuosi sitten ja kuulemma tosi kivaa oli. Kysyin oliko siellä jotakin kiusaamista kuten sanotaan niin se katsoi ihan ihmeissään ja kysyi että miksi siellä olisi kiusattu? Niin että taitaa media paisutella asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko Haukilahdessa kavereidesi kanssa..
Olisinpa ollu, ei olis sitte enää kukaa suihkinu etikkavettä kenekää päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsi oli noissa kekkereissä vuosi sitten ja kuulemma tosi kivaa oli. Kysyin oliko siellä jotakin kiusaamista kuten sanotaan niin se katsoi ihan ihmeissään ja kysyi että miksi siellä olisi kiusattu? Niin että taitaa media paisutella asiaa.
Kiva, ettei lapsesi nasujaisissa ollut kiusaamista, vaikka nasujaiset on simputtamistapahtuma.
Vastenmielinen tapahtuma. Jo tuo ruualla sotkeminen, kun monella ei rahaa ruokaan.