Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** Huhtikuun inssiläiset **

02.04.2007 |

Hei!

Itkut on taas itketty ja nyt ollaan menossa kohti toista inssiä hyvällä mielellä. Huomenna aloitan clomit ja inssi ois todennäköisesti pe 13.4. Toivottavasti tässä kuussa ei olis niin paljon negoja kuin maaliskuun pinossa tai siis toivon että kaikki sais plussan =)

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kuvaamasi tunteet oli niin tuttuja, joskus vaan on vaikeampi kestää tätä lapsettomuuden tuskaa. Toisinaan tuollaiset vitsailut menee oikeesti vain vitseinä, mutta toisinaan ne tekee niin kipeää että. =/

Välillä oonkin aatellut, että ei ole aina helppoa niillä läheisilläkään jotka joutuu tutkat pystyssä tarkkailemaan, koska voi asioista puhua ja koska on aika vaan antaa kommenttien olla.

Meillä siis monet ystävät tietää lapsettomuudesta ja hoidoista.

Vierailija
122/139 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annu joo, mulla oli kp5 kontrolliultrassa 13mm follikkeli. VL:n lääkäri sanoi ,että siellä pidetään 10mm maksimikokona sille, että vielä saatetaan aloittaa lääkkeellinen kasvattelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkaa kyllä huolestuttavasti tuntumaan siltä että täti sieltä taitaa kylään kurvailla. En siis aio tehdä testiä, vasta sitten joskus pp18 tienoilla/jälkeen jos ei tätiä siihen mennessä ole näkynyt. Mutta kovin epäuskoinen olen että minä sitä plussaa tähän pinoon toisin :(

Suzan ja Suvituulia - plussatuulia teille!

Vierailija
124/139 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on jännät paikat menossa! Pitäkäähän piinailijat ne tädit loitolla ja plussia kehiin! +++++++++++++++++++++++++++++++++++

Annu: voihan vitsi ettei onnistukaan teillä inssi tähän kiertoon! :S Sit vielä tollaista ajattelematonta kommentointia siltä äiti-ihmiseltä! :( Ja vielä kaiken kukkuraksi vauvauutiset eivät takuulla piristä! Käy kuitenkin kertomassa meille kuulumisia, jooko?!

Killa

Vierailija
125/139 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi aina jouku onnistuukin!

Ankkis 31.3. -> nega

Simpukka 12.4. -> nega

Tikru 13.4. -> nega

Pittinen 13.4. -> nega

Nuppulilja 16.4. -> nega

Annu73 18.4. -> nega

HönTTi 19.4. -> nega

Killa 20.4. -> nega

Sai 20.4. -> plussa

Menina 26.4.

Suzan73 30.4.

SuviTuulia 30.4.

Nyyti79 ->plussa

|.| omassa navassa, ei sitten oireen oiretta... tänään on ollut taas sellainen päivä että oon yrittämällä yrittänyt kuulostella kroppaani, josko jo jotain vinkkejä suuntaan tai toiseen. Mutta EI.

Eipä tässä auta muu kuin yrittää keskittää ajatuksia muuhun ja odotella.

Vierailija
126/139 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... täälläkään. Kiva oli kuitenkin lueskella muiden ajatuksia mm. mahdollisesta testipäivästä. Välillä ite mietin, että odotan ainakin helatorstaille asti, mut sit välillä tekis mieli jo testailla pp 13-14 paikkeilla (eli su-ma). Mulla yleensä alkaa menkkaoireet n. 4-5 vrk:tta aiemmin, mut vielä ainakaan ei mitään.. No, kierto on kyllä välillä ollut 37 pv. tai jopa yli 40 pv. Joten ei tämäkään kerro mitään. Tuntuu, että sitä tarkkailee itteensä nyt ihan hulluna, onko jotain poikkeavaa.. ja väkisinkin sitä jotain on huomaavinaan, tiedä sit onko ollut aiemmin vai mut nyt vaan kiinnittää huomiota. Mm. aknea vähän pukkaa naamaan, yöllä pitää käydä veskissä, alavatsaa vähän vihloo... Plääh. Kun vaan pystyis oleen tarkkailematta ja oleen ajattelematta asiaa liikoja. Eli kärsivällisyyttä kehiin...

Sori, tästä tuli vain omaa napaa viesti...

Tsemppiä kaikille huhtikuun loppupiinailijoille, voikun yksi plussa tulisi lisää niin surulliseen negapinoon!!!!

Suzan pp10

Vierailija
127/139 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsaa on juilinut menkkamaisesti eilisestä lähtien ja tänään aamulla herätessä selkääkin särki tutun tuntuisesti. Myös muutaman kerran pyyhkäistessä on tullut rusehtavaa tuhrua, joten kai se on vaan odoteltava 1-2pv. niin menkat alkaa.

Testata ei siis taaskaan edes tarvitse kun kroppa toimii niin tarkasti, mutta huonosti kun ei suostu pientä elämänalkua ruveta sisällään kasvattamaan. =(

Olo on tosi pettynyt...

Vierailija
128/139 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sieltä nyt menkat sit alkaakin! Tosi isot pahoittelut ja tsemppitoivotukset! Menkkamaisia kipuja tosin voi olla myös raskausoireissa... Pidän sulle vielä kovasti peukkuja!!!

Oma napaa: menkoista ei havaintoa, tosin rinnat pinkeenä ja muutenkin vähän turvonnut olo. Välillä vihloo alavatsaa, mut eri lailla kuin menkkakivuissa. Vielä en ole testejä tehnyt, yritän pinnistellä helatorstaille asti, mikäli nyt sit edes tarvii... Mulla kierto voi olla jopa 37-45 vrk, joten ei sinällään vielä välttämättä menkkojen aikakaan. Odoteltava vielä kärsivällisesti.

Onko Menina jo testaillut?

Mä taidan jäädä nyt aika yksin tänne huhtikuun pinoon... toukokuun pinossa onkin jo keskustelut vilkkaasti käynnissä. Ehkä siirryttävä sinne..

Suzan pp13

Vierailija
129/139 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ollut netin ääressä sitten torstai-aamun joten en ole päässyt kertomaan kuulumisia. No eipä tässä juurikaan ole kertomista, menkat alkoi torstaina illalla pp14, just niinkuin aavistelinkin.

Pettymys on ollut iso ja vähän ollaan masentuneita oltu miehen kanssa, tämähän tarkoittaa nyt sitä että mikrohedelmöitykseen mennään seuraavaksi. Toivottavasti se tuo parempia tuloksia :) täytyy yrittää pysyä positiivisena... Eilenkin tuli kyllä mietittyä että saankohan minä koskaan viettää äitienpäivää...

Suzan, sä taidat olla nyt ainut vielä piinaileva, tulethan vielä tähän pinoon kertomaan kuulumiset!

Vierailija
130/139 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taalta alkaa vaki kadota...harmittelut menina ja suvituulia!!!!! onnea suraaviin yrityksiin, kylla se ilo joskus repee meillekin:) hanta pystyyn vaikka hakaneulalla!!!

kiitos suvituuli myotaelavista sanoista. Varmasti tammoinen on kaikille laheisille hankalaa...usein on niin aarvaamaton reagtioissaan. joku paiva nauraa ja heittaa itsekin vitsia ja toisena ei kesta mitaan!!

kuulkaa....osaisko joku auttaa?! mulla kun oli jo siella kp1 ultrassa noin 8mm (jos muistan oikein, 7,5X8mm) munis vasemmalla. tarkottaako tama nyt sita etta ovis tulee aiemmin ja kireto lyhenee? eilen kp7 nippaili kovasti vasemmalta ja nyt olis niinku tissit arat... mutta eihan limis ehdi tahan matkaan mukaan, vai mita? olen kylla greippimehua juonut...hih.

en aio kylla tassa kierrossa kayttaa lugeja. arsytti kun ne menkat siirty ja sitten ne kesti kans melkein viikon! onko muillakin nain? ja se tuhriminen...mieskin kysy kerran etta oletko viela kayttanyt niita kapseleita kun romantisoinnin jalkeen naytti kuulemma kuin ' tavara' olis pohjamaalilla maalattu...hih.musta se oli niin hauska!! mutta tosiaan, mulla on kuitenkin toi luteaalivaihe 1o paivasta ylospain, etta saatan jattaa luget kaappiin kunnes tulen toisiin ajatuksiin....

++++++++++++++++suzan! missa menet???!!!

ja muille onnea ussiin yrityksiin!!!

moro!

Vierailija
131/139 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalista vaikka lugejen takia kuukautiset siirtyivät viikolla ja kp5 oli jo 13mm munis ja limis tosi ohut. Mutta kun kävin aukiolotutkimuksessa kp7, niin limis oli lääkärin mukaan jo 8mm eli nopeasti se voi paksuuntua. Oviskivut olivat kp10 ja kuukautiset alkoivat kp23.

Vierailija
132/139 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ajattelinkin etta sulta taas saa varmaan omakohtasta kokemusta, kiitos! taitaa varmaan olla parasta ottaa taas ovistikut kayttoon....vaikkei luomuihmeeseen olekaan uskoa!!!

onnea ultraan ankkis, eikos sulla huomena ole? taisin tuolta toukokuisten pinosta lukea.

Vierailija
133/139 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annu: Hyvä, että sait joltain vastauksia, mulla itellä ei kokemusta lyhyemmästä kierrosta... Tuppaa oleen yleensä ovis vasta kp 20 paikkeilla ja kierrot yli 30 päivää.

Sit vähän omaa napaa... kuten otsikosta ehkä jo voi päätellä, tein tänään aamulla raskaustestin kun en enää millään malttanut odotella. Nyt on siis pp14. Ja tuli tosi tosi hennon vaaleanpunainen viiva! Ollaan täällä aika sekaisin, ei vielä tiedä mitä uskoa. Ehkä tehtiin testi vaan liian aikaisin?? Mut ei kyllä yleensä ole tullut yhtään mitään viivaa kun on aiemmin testaillut. Käytössä on RFSU:n markettitesti. Onko kellään kokemusta näistä, onko tosi hailakoita viivoja tullut vaikkei ole raskaana?

Täytyy varmaan tehdä testi parin päivän päästä uudelleen ja täytyy vaikka kokeilla jotain eri merkkistä. Ei sitä vaan jotenkaan usko todeksi ennen kuin näkee sen tarpeeksi TUMMAN VIIVAN!!! Tänään ei ole kyllä tullut työnteosta oikein mitään kun on vaan miettinyt, että voiko tää olla totta. Eikä uskalla iloita vielä yhtään... niin skeptinen kun on näissä asioissa ja on joutunut pettymään niin monta kertaa..

Edelleenkin kyllä " oireitakin" pukkaa... naama kukkii, alavatsaa vihloo, varsinkin iltapäivällä kun töistä pyöräilin kotiin. Lämpöäkin on hieman (n. 0,6 astetta koholla)... Ja menkoista ei mitään havaintoa... Kääk, uskaltaako jo iloita edes vähäsen????

Paljon terkkuja ja tsemppiä kaikille vielä täällä pinossa vieraileville! Ja paljon plussasäteitä!!!!!++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
134/139 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suzan, niinhän sitä sanotaan että plussa on aina plussa, oli se viiva miten haalea tai tumma tahansa! Eli (toistaiseksi kai vielä varovaiset) Onnittelut teille, ja tarraliimaa ym. tarpeellista matkaan :)

Vierailija
135/139 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis pp15 ja vain tuota tuhrua on tullut, eilen tosin väheni huomattavasti ja tänään ainakaan vielä ei ole tullut yhtään.

Menkkamaisia tuntemuksia ja vihlontaa alamahalla on kuitenkin ollut että otan tässä vielä iisisti, kun tossa kattelin noita vanhoja merkintöjäni niin mulla on yhessäkin inssissä alkanut menkat vasta pp16.

Testata en vielä ole uskaltautunut kun en halua sitä tyhjää ruutua tuijotella ja nuo haamutkin on aina tosi " ärsyttäviä" vaikka kylläähän haamukin on silti plussa. Mullahan se yksi plussa on (joka tosin päättyi km:n) ja siinä juuri testasin eka tosi hailakan viivan, joka kyllä vahvistui kun uuden testin tein 2pv myöhemmin.

Suzanille siis onnittelut, vaikkakin vielä varovaiset. Mutta toivotaan nyt että se viiva siitä vahvistuisi ja kaikki menee niinkuin pitääkin. Joten pikkuiselle masuasukillesi kaikki tykötarpeet lähettelen että tarraa tiukasti kiinni. =)

Koskas ajattelit tehdä uusintatestin?

Vierailija
136/139 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja pitihän mun vielä...

Meninalle pahoittelut menkkojen alkamisesta. Toivottavasti olet nyt jo paremmalla mielellä!

ICSI:ssä kun kuitenkin onnistumisprosentti on suurempi kuin näissä insseissä, niin toivotaan kovasti että se toisi teille sen kaivatun tuloksen ja vielä saat viettää sitä äitienpäivää.

Annu mulla ei varsinaisesti ihan samanlaisesta tilanteesta ole kokemusta, mutta mulla on todistetusti (ultrattu) ovis ollu jo kp11 ja silti kierto ollut 29pv elikkä luteaalivaihe on tuolloin ollut sitten vaan pidempi. Eli voi olla että kierto on ihan normi pitkä ja silti ovis on kierron alkupuolella. Mutta ankkikseltahan saitkin tossa jo tosi hyvän vastauksen, että tämä nyt on vain tämmöistä suuntaa-antavaa löpinää. =)

Vierailija
137/139 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs Se siitä ja plussa muuttui negaksi, joten kesken meni rv5+3...

Mitä seuraavaksi, sitä mietimme nyt?

Aika tyhjä olo. :(

Vierailija
138/139 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kauheen suuret pahoittelut saille. kunpa osaisi sanoa jotain mika lohduttaa.....ei ole sanoja....

olet ajatuksissa!

hali

Vierailija
139/139 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Sai72: Voi ei, tosi isot pahoittelut täältäkin!!!! Plussan muuttuminen negaksi on kyllä niin väärin. Ei siinä voi muuta tuntea kuin tyhjyyttä!! Sanattomaksi vetää täälläkin¿

SuviTuulia: ainahan voi tuhrua tulla, vaikka olisikin raskaana¿ Kerrohan miten tilanne etenee. Minä hätähousu tein jo tänään uuden raskaustestin ja edelleenkin hailakkaa viivaa¿ mutta aavistuksen tummempi kuin eilen!! Nyt kyllä testaan seuraavan kerran vasta perjantaina, tuskin tää tilanne tästä kummemmaksi muuttuu.. Huomenna tai perjantaina soitan ehkä jo kuitenkin klinikalle ja kyselen jatko-ohjeita ja varailen mahdollisesti aikaa ultraan. Ei sitä vieläkään uskalla uskoa todeksi¿

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi