Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** Huhtikuun inssiläiset **

02.04.2007 |

Hei!

Itkut on taas itketty ja nyt ollaan menossa kohti toista inssiä hyvällä mielellä. Huomenna aloitan clomit ja inssi ois todennäköisesti pe 13.4. Toivottavasti tässä kuussa ei olis niin paljon negoja kuin maaliskuun pinossa tai siis toivon että kaikki sais plussan =)

Kommentit (139)

Vierailija
81/139 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi taustailija... Joskus vuosi-kaksi vuotta sitten kirjoittelinkin jonkun verran, tosin eri nimimerkillä, mutta kuukausi kuukaudelta (ja pettymys pettymykseltä) tuo kirjoittelu jäi.

Ja nyt viimein ++++ ! Eli eka inssi oli nyt huhtikuussa, ja nyt mennään rv 4 + 5 :). Tätä ennen siis yritystä kohta 3 vuotta, 1 km viime kesänä (clomi-avusteinen raskaus), sit vielä 4 kiertoa yritettiin clomeilla, kunnes siirryttiin puregon & Pregnyl & inssi - yhdistelmään. Ja sehän toimi :).

Eli tsemppiä kaikille inssiläisille, ja jaksamista...

Tikru, pahoittelut ja voimahalit.

terv, Nyyti

Vierailija
82/139 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ehdin sittenkin vielä tähän " huhtikuun inssiläisiin" : ) Eilen näytti ovistesti viimeinkin plussaa ja nyt on oikealla puolella alavatsakipujakin, tänään kp 18. Eka inssi siispä edessä iltapäivällä ja jännittää aika lailla. Mulla jäi kova kammo aukiolotutkimuksesta, mut toivotaan, että tämä on kivuttomampi tai ainakin nopeammin ohi.

Nyyti: kiva kuulla, että joku raskautunut ekasta inssistä! Onnellista odotusta!

Peukkuja kaikille piinailijoille ja tsemppiä Tikrulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/139 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nega täälläkin. Onnea nyytille. Mulle tehdään vielä yksi inssi, sitten on kaikki hoidot ohi--muuta kun ei allergian vuoksi voida tehdä....Hyvää kevättä kaikille.

Vierailija
84/139 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vielä kuitenkin plussaa tähän pinoon saadaan.

Mulle ei tähän kiertoon kannattanut enää inssiä tehdä, koska luget siirsi kuukautisia viikolla, mutta munasarjat toimivat oman kierron mukaan, joten ekassa kontrolliultrassa

oli jo 13mm follikkeli. Ensi kiertoon sitten varmaan yritetään toisen kerran.

Vierailija
85/139 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin hetki sitten inssistä ja oli yllättävän iisi toimepide. Etukäteen pelkäsin ihan kauheesti ja jännitin, mutta eipä tuntunut juuri miltään. Ehkä aavistus paineen tuntua kohdussa, mut ei muuta. Papa-kokeenkin ottaminen inhottavampaa!

Nyt sit alkaa mullakin virallisesti piinapäivät...

Paljon plussasäteitä kaikille ja hyvää Vappua!

Vierailija
86/139 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan ollut, toivotaan tähän loppuun vielä kunnon plussasumaa :)

Itsellä menossa vasta pp4 eli ei tässä vielä voi arvailla juuta eikä jaata. Semmonen tunne mulla kuitenkin on että kyllä me vielä sinne ICSI:hin joudutaan, toiveet ei siis ole kovin korkealla.

Hyvää vappua kaikille! Uskallatteko muuten ottaa lasin skumppaa (siis vielä piinistelevät)? Mä en varmaan uskalla, vaikka järki sanookin ettei lasillisesta voi mikään pieleen mennä...

t.Menina

Vierailija
87/139 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menina: mä meinasin kyllä ottaa lasillisen tai parikin vapun kunniaksi, mutten mitään kännäysmeininkiä kuitenkaan... En usko että kohtuullisella käytöllä on mitään merkitystä.

Susan: hyvä, että inssi meni kivuttomasti! Munkin mielestä papa-kokeen ottaminen tekee paljon kipeempää. Onnea piinailuun!

Simpukka: pahoittelut negasta! :( Mihis päädyitte jatkon suhteen?

Tikru: voi kurjaa, pahoittelut sulle suhteen kariutumisesta! Voi vaan koittaa kuvitella miten rankka tilanne tuo on, kun sentään tilanne on mikä on elil lapsettomuushoitoja tehtiin ja sit kävi näin! :(

Nuppulilja: pahoittelut sinnekin negasta! :( Onpa kurjaa, jos allergiat estää teillä muut hoidot! Saako olla utelias, että mille sä olet allerginen? Toivotaan kuitenkin vielä parasta siihen yhteen inssiin, jospa ei muuta tarttettaiskaan...

Nyyti: onnea plussasta! Kiva kuulla, että inssilläkin -ja varsinkin ekalla- voi oikeesti onnistua! :)

OmaNapa: ilmeisesti Lugejen vaikutuksesta tissit tavallista menkkaoiretta kipeämmät, muuten ei niin minkäänlaisia oireita. Plussaan en oikein jaksa uskoa vai enkä vain uskalla toivoa.... No perjantaina luultavasti testaan ja sittenhän tuo selviää miten kävi.

Killa pp 10

Vierailija
88/139 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkis 31.3. -> nega

Simpukka 12.4. -> nega

Tikru 13.4. -> nega

Pittinen 13.4. -> nega

Nuppulilja 16.4. -> nega

Höntti 19.4.

Killa 20.4.

Menina 26.4.

Suzan73 30.4.

Vierailija
89/139 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa vappua kaikille!

Kovin on ollu negasävytteinen tää ketju tällä erää...

Mä taidan ja liittyä siihen joukkoon. Hätähousu ku olen, ni pakko oli tänään -siis pp11- testata, ja vielä iltapäivällä töiden jälkeen, negahan se tietysti oli. Varsinainen testauspäivähän olis vasta loppuviikolla, ihan virallisesti kai torstaina... Mahtaakohan olla mitään mahdollisuutta et se siitä plussaksi muuttuis ... =( ?

Oireitakin olis, väsyttäny on viimeinen viikko aivan törkeästi, joka päivä on ollu aivan pakko nukkua päikkärit. Tissit on hirmu kipeät. Nyt parina päivänä on ollu välillä tosi koviakin menkkamaisia kipuja mahassa. Mikä sitten mahtaa johtua mistäkin... Ilmeisesti noi lugetkin aiheuttaa tollasia oireita? Mulle kun ne on ihan uus juttu.

Jotenki nyt taas masentaa tää touhu ihan hirveästi. Ja kun tietää, että mikäli tää ei nyt onnistu, hoitotauko olis sitten edessä. Ja kun millään ei jaksais odottaa...

Vierailija
90/139 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis....olen kovasti seuraillu teidan ketjua! olen aiemmin kirjotellutkin paljon muta nyt YRITTANY pitaa taukoa....etta muka ajatelis vahemman naita jutuja, just niin!!

mut nyt tarttee kirjottaa...

Hontti04: aivan sama tilanne...taitaa olla jopa sama inssipaiva. testasin tanaan pp12 ja negaa!! luget on itellakin kaytossa ja oireita sita sun tata. nyt tetty toivois etta olis viela mahkuja....mitas luulette? testasitko milla? itella oli acon. ja eikos se ole aika tarkka/herkka? voi kurjuus.....

killelle kans paljon peukkuja, olen sinuakin kovasti sivusta jannanyt.++++++ ja kiitos avusta kun olen kysellyt juttuja erinaisilla sivuilla!!

ja muille kanssa ++++++++++

ja pahottelut kaikille tassa kierrossa epaonnistuneille!!!!!!!!!! katse tulevaisuuteen, niin tassa taas tarttee itekin tehda,blaah.....

ja hyvaa vapun jatkoa kaikille!

Vierailija
91/139 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annu: Testi oli ihan apteekista ostettu Clearblue... En sit tiedä, miten herkkä se on. Meidän inssi oli 19.4. Mä noita päiviä olen yrittäny olla laskematta, joten olisko se sitten ollu jo pp12...?

Pitääkö muuten luget menkat poissa, vai tuleeko ne ihan normaalisti. Ajattelin vaan, kun tosiaan noita menkkakipuja on nyt ollu, et jos ne sieltä ovatkin tulossa, mut vuoto on jääny johonki matkan varrelle.

Ei kai tässä muu auta kun yrittää olla tyynen rauhallisesti ja odotella menkkoja, tai jos niitä ei kuulu niin loppuviikolla sitten testailla uudelleen...

Vierailija
92/139 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viitsinyt aikaisemmin ilmoittautua mukaan, kun en tiennyt että meneekö toukokuun puolelle ja muutenkin olen yrittänyt nyt pitää matalaa profiilia.

Nyt kuitenkin oli pakko liittyä mukaan teidän inssiläisten porukkaan. Tänään siis tehtiin inssi ja meni ihan ok. Isokokoinen (lääkäri ei sanonut kokoa) munis ootteli siellä juuri puhkeamaisillaan ja muutenkin kaikki näytti hyvältä. =)

Pahoittelut negan saaneille ja peukutukset vielä piinailijoille!

Vierailija
93/139 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hontti04: mulla on ekaa kertaa nyt luget kaytossa joten uutta tama kaikki. ennen tuli aina tati 10 paivaa inssista mutta nyt tuntuu venyvan. oln ymmartanyt etta monella alkaa menkat vasta kun luget on lopetettu. jollain kuitenkin lugen kayton aikana.... ma itse kaytan 3X200mg eli ei varmaan tatia kuulu ennenku lopetan... en taida enaa kuitenkaan uskoa plussaan...nyyh. toivottavasti sinulla kuitenkin viela + tulis ruutuun!!!!!!!!!!!!!

onko muilla kokemuksia aikasesta testaamisesta?

mitas muille kuuluu? en viela muista nimia ym. yritan parantaa tapani pian!!

mukavaa paivaa!

annu

Vierailija
94/139 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höntti: älähän vielä luovuta! Mä uskon vakaasti siihen, että aikaisin testattu nega voi vielä hyvinkin muuttua plussaksi! Naisethan kehittelee hyvinkin eri tavoin tuota raskaushormonia ja onhan kiinnittymisajankohdallakin merkitystä.

Annu: *moi* Mä laitan sutkin tonne listalle, kun oot niin kuin virallisesti nyt täällä! Älähän säkään nyt vielä luovuta! Liian aikaisin vaan taisit testata! :)

SuviTuulia: mukaan vaan! Toivotaan onnea sullekin! :)

Luget näemmä aika monella ekaa kertaa käytössä ja niin siis myös täällä: en ole muuta huomannut, paitsi normaalit tissikikvut alkoi aiemmin kuin yleensä ja vielä tavallistakin kipeemmät on olleet.

Nyt kylläkin tissikipu on jo helpottamaan päin, toivottavasti ei enteile tädin vierailua etuajassa... Yleensä mulla toi kipuilu loppuu ja parin tunnin kuluttua alkaa menkat!

Kyselin tuolla meidän Enskapinossa lugejen vaikutuksesta menkkoihin, eikä mitään logiikkaan tainnut löytyä. Toisilla menkat alkoi lugeista huolimatta, toisilla venytti kiertoa.

Täällä ei siis tosiaan erikoista. Oon vähän tota testaamista miettinyt (jos nyt menkat ei ala jo etuajassa). Perjantain " määräsi" lääkäri testipäiväksi, mutta en haluaisi aamulla testata: jos sit on nega, niin en tiedä miten työpäivä menee... Toisaalta haluaisin testata mahd. pian, jotta voisin lopettaa luget ja pääsisi seuraavaan kiertoon... Vaikeeta! Etuajassa en haluaisi testata ja siksi en vielä ostanut testiäkään, ettei se sitten polttelisi kaapissa!

Ankkis 31.3. -> nega

Simpukka 12.4. -> nega

Tikru 13.4. -> nega

Pittinen 13.4. -> nega

Nuppulilja 16.4. -> nega

Annu73 18.4.

Höntti 19.4.

Killa 20.4.

Menina 26.4.

Suzan73 30.4.

SuviTuulia 30.4.

Vierailija
95/139 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos etta otatte viela mattihyohasia mukaan joukkoon!!! vaikka jaa varmaan lyhyeksi tama vierailu kun huomenna menen verikokeeseen ja uskoa ei ole....sitten vaan toukokuun pinoon....

killa; olen ittekin huomannu noi tissioireet voimistuneen lugeista! ja mulla oli alussa kovasti nipistelya, vielakin heti kapselin laiton jalkeen. peukut sulle pystyssa!!!!!!!! maltahan sinakin niitten testaamisten kanssa!

mulla tuli mieleen...tein siis aconilla sen negan. ja kun en toisaalta haluais sita tietenkaan uskoa niin tuli mieleen kysymys; kuinka kauan testeja voi sailyttaa, ikuisuuksia? tilasin ne nimittain reeeeilu vuosi sitten. onko viela kayttokelposia ja miten se kayttokelvottomuus ilmenee? siis voiko niihin enaa luottaa vuoden paasta? roikun kuulkaan niin ohkasissa oljenkorsissa yrittaen saada lisaa toivoa....on tamakin!

hontti; mika siella mieli?

+++++++++++++++++++kaikille ja aurinkoista paivaa

Vierailija
96/139 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatukset jo oli vähän pettymyksen jälkeen selkiytyneet ja aloin olla valmis sit kuitenkin lähtemään klinikalle. Nyt sit on kuitenkin vähän kauemmin aikaa tätä sulatella koska toukokuun puoliväli ei aikatauluihin sopinut ja päädyttiin sitten tekemään pidemmän kaavan mukaan IVF eli punktio ja siirto osuisi sitten varmaan kesäkuun toka viikolle.

Kiitokset kaikille täällä tsempanneille ja tsemppiä neganneille!!! Plussaonnea täällä pinossa jatkaville!

Vierailija
97/139 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luget siirsi kuukautisia turhankin reilusti. Vähän tuhrua tuli kp23-25, mutta se loppui ja kuukautiset alkoivat oikeasti vasta 4 päivää lugejen lopettamisen jälkeen kp34. Koska vuoto siirtyi viikolla eteenpäin, niin ekassa kontrolliultrassa löytyikin jo 13mm munarakkula toisella puolella kun taas limakalvo oli juuri niin ohut kuin se on juuri kuukautisten loputtua. Mulla oli lyhyen loppukierron takia aika iso lugeannos (2*2 päivässä) ja ensi kierrossa jos taas inssi voidaan tehdä, niin laitan normaalit 2*1 palleroa, ettei vuoto turhaan siirry ja kierto mene taas ihan sekaisin.

Vierailija
98/139 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen ivf-hoidossa käytettäville lääkkeille, meinasin kuolla 2 ivf-hoitoon. Siksi on nyt tehty vain inssejä.

Vierailija
99/139 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikka......

tanaan kavin sitten verikokeessa ja negahan se oli. vaikka olin tehnyt sen testin kaksi paivaa sitten niin siltikin oli kuin ois kasvoihin lyoty. miten sita jaksaakin uskoa mahdottomaan, uskoa ja toivoa ja jalleen kerran saa pettya. kylla nyt taas miettii etta MIKSI? KAUAN JAKSETAAN? EIKO IKINA MEIDAN VUORO OLLA ONNELLISIA TAMAN ASIAN SUHTEEN? apua etta itketta ja masentaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

toivottavasti muilla jaljellaolevilla menis positiivisemmin. kun tietaa missa kanssasisaret menee niin toivois vaan sita ihanaa yllatysta etta NYT ONNISTI! tata ei halua kellekaan!

poistun seurastanne lyhyen vierailun jalkeen. seurailen kylla kuulumisianne.+++++++++++++++++++++++++++++++++

surkeaakin surkeampi annu

Vierailija
100/139 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi negaa, kuten jo varauduin... :( Niin selvät menkkaoireet on ollut ettei eilisen jälkeen juuri toiveita ole ollut. Katotaan miten sit täti suvaitsee saapua (luget lopetin nyt) ja onnistuuko uusi inssi heti seuraavaan kiertoon.

Annulle (((halaus)))! :(

Ankkis 31.3. -> nega

Simpukka 12.4. -> nega

Tikru 13.4. -> nega

Pittinen 13.4. -> nega

Nuppulilja 16.4. -> nega

Annu73 18.4. -> nega

Höntti 19.4.

Killa 20.4. -> nega

Menina 26.4.

Suzan73 30.4.

SuviTuulia 30.4.