Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** Huhtikuun inssiläiset **

02.04.2007 |

Hei!

Itkut on taas itketty ja nyt ollaan menossa kohti toista inssiä hyvällä mielellä. Huomenna aloitan clomit ja inssi ois todennäköisesti pe 13.4. Toivottavasti tässä kuussa ei olis niin paljon negoja kuin maaliskuun pinossa tai siis toivon että kaikki sais plussan =)

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taas todistaa sen, ettei minkäänlaisiin oireisiin ole luottamista =(

Mulla kk alkaa yleensä 1,5-2vrk lugejen lopettamisen jälkeen.

Vierailija
42/139 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut tosi kiireinen viikonloppu joten nyt vasta pääsin ilmoittelemaan kuulumisia. Perjantainen inssi oli aivan kauhea ja kävi tosi kipeää kun lääkäri joutui jollain ihme instrumentilla tai jollain apuvälineellä aukaisemaan kohdun suun jotta saisi simpat ruiskutettua sinne. Olin tosi kipeä ja verta tuli tosi paljon ku sinnehän tietenkin tuli haava tuon instrumentin takia. Nyt on kyllä tosi huonot fiilikset siitä ettei tuo inssi oikein onnistunut ku näytti aivan kuin sen veren mukana ois tullut ne ruiskutetut nesteet ulos. Ja tällä hetkellä tuntuu ettei se haittaakaan koska sain tietää inssin jälkeen mieheni pettäneen mua. Ois kyllä voinut kertoa aikaisemmin niin en olisi mennyt nuihin hoitoihin ja vielä enemmän ottaa pattiin ku mentiin aika vasta naimisiinkin. Anteeksi tämä vuodatukseni mutta miehet ovat syvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ikävää, kun läheiseen ihmiseen joutuu pettymään.

Vierailija
44/139 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin perjantaina ultrassa ja lääkäri epäili, että rakkula puhkeaa su ja ma. Niinhän siinä kävi, että rakkula oli puhjennut eilen tai yöllä. Inseminaatio kuitenkin tehtiin. Lupasivat vielä yhden paremmin ajoitetun. Tsemppiä kaikille.

Vierailija
45/139 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun kurjia kuulumisia oli Ankkiksella! :( Voi vaan koittaa kuvitella, kuinka kurjalta tuntuu noin lupaavan tilanteen jälkeen!

Ja Tikrulla kanssa! :( Mä oon ihan sanaton, että voiko noin paskamaisesti käydä! Kovasti jaksamista sulle!

Nuppulilja: toivotaan onnea matkaan, jos se munasolu oiskin just ollut siellä sopivasti irronneena odottamassa!

Tuntuu tyhmältä toisten kurjien kuulumisten jälkeen kertoa omiaan, mutta kerron nyt kuitenkin: tänään ultrassa yksi munasolu 16.5mm, toiset kaksi olivat jääneet jälkeen. Ovistesti aamulla melkein plussa, mutta melkein ei lasketa, joten tein äsken uuden ja ei ollut lähelläkään plussaa. Jatkan siis testaamista ja kun saan plussan, pitää soittaa klinikalle aika inssiä varten. Silloin kuulemma saan myös ohjeet Pregnylin pistämistä varten.

Löytyykö meistä muita, jotka ovat sekä testanneet ovista että pistäneet Pregnylin? Kun mua vähän mietityttää noi ajoitukset. Lääkäri sanoi, että inssi tehdään 36 tuntia testiplussan jälkeen, mutta kun luultavasti tuon plussan saan aamulla, niin sit se 36 h tulee täyteen illalla eikä ne silloin mitään inssejä tee.

Kauanko ennen teidän on pitänyt tuo irrotuspiikki pistää? Vähän hermostuttaa, kun testaan ovista vasta töissä, niin mun pitää kai sitten raahata se Pregnyl sinne mukana, jos se pitää päivän aikana pistää?! Ja missä mä sitä säilytän, eväiden vieressä jääkaapissa, vai?! Miten tää nyt onkin niin hankalaa... Klinikallekaan ei pääse soittamaan ennen kuin huomenna ja silloinkin mun on tosi vaikee töistä sinne jonotella. :/ Ois kiva, jos joku jolla on kokemusta valaisisi mua! :)

Killa

Vierailija
46/139 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkuperäisen suunnitelman mukaan pregnyl olisi pitänyt pistää kun ovistesti näyttää plussaa ja ilmeisesti se pitäisi pistää aika pian sen jälkeen.

Sain kuitenkin sovittua lääkärin kanssa, että pistän pregnylin perjantaina kp12 tuli ovistesti plussaksi tai ei, niin pidin perjantaina etäpäivän, että ei tarvinnut töissä sählätä pipettien kanssa eikä säilytellä lääkkeitä duunin jääkaapissa. Inssi tehtiin sitten lauantaina. Käsittääkseni 24-36 tuntia pistämisestä pitäisi inssi tehdä.

Lääkärin kanssa sai vähän väitellä em. toimintatavasta ja se soitti toisenkin lääkärin mielipiteen. Mulla ei kuitenkaan ovis ole kertaakaan viimeisen 10kk aikana ollut kp14 jälkeen ja mä tunnen sen tosi selvästi. Myöskään en ole saanut ovisplussaa tikkuun kuin tasan yhden kerran.

Vierailija
47/139 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa taas täällä lukemassa teidän kuulumisia =)

Otan osaa Tikru =(, siis miehet todellakin on välillä niiin syvältä! Olen myös ihan sanaton...Meilläkin aika-ajoin tosi vaikeeta ( vaikka ei tietääkseni pettämistä ole ollutkaan ) ja mietinkin joskus, että olenko hullu kun vielä lapsia haluan, mutta niin vaan uutta nyyttiä kovasti haluaisin, TOSI kovasti...

Taisi olla muitakin joilla huonoja uutisia ( nimet nyt unohduksissa), osaan otot ja lohtuhalit!

Mulla sattui ovis ( tietenkin) viikonlopulle. Lauantaina tikutin plussaa, mutta en kyllä tajua miksi näytti vielä sunnuntainakin plussaa. Eli ei käyty klinikalla ei, kun oon ihan varma, että ovis oli sitten sunnuntaina, myös kivuista ym. päätellen....meillähän yritetään luomukiertoon, kun mä ovuloin säännöllisesti ja miehen sperma on taas vähän huonosti liikkuvaa. Toivottavasti seuraavassa kierrossa sitten päästään tosi toimiin.

Tsemppiä muille ja hyviä plussatuulia!!!!!

-Meriheppa-

Vierailija
48/139 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt ei oikein kellään tunnu menevän suunntelmien mukaan nämä hoidot. Joku kyseli (sori en nyt muista nimeä) oviksen testailusta Pregnylin kanssa. Mä en totta puhuen tajua mitä järkeä siinä on, varsinkin jos käy konrolliultrassa. Siitähän pystyy laskemaan munasolun koon ja ennustamaan sen kasvun, jonka perusteella Pregnyl pistetään. Munasoluhan on kypsä irroitettavaksi sen ollessa vähintään 17mm. Itse saan aina ohjeeksi pistää Pregnylin edellisenä päivänä ennen inssiä.

Tsemppiä kaikille piinailijoille, toivotaan että ainakin pari plussaa tähän pinoon saataisiin! Ja Tikrulle erityisesti voimia!

Pittinen pp4

Ankkis 31.3 -> nega

Simpukka 12.4

Tikru 13.4

Pittinen 13.4

Nuppulilja 16.4

Vierailija
49/139 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille :)

Taustaa: minä 30v, mies 29v, lapsettomuutta takana 3 ½ vuotta (voi jessus kun aika kuluu...). Vikoina pco/ovuloimattomuus ja sperman vasta-aineet. Takana yli 10 clomikiertoa, joista neljään tehtiin inssi. 3.inssi toi plussan mutta keskenhän se meni :(

Nyt takana n.½ vuotta hoitotaukoa - metoja olen popsinut tauonkin aikana. Nyt tässä kierrossa taas käytössä clomit, ultra on perjantaina kp11.

Olinkin jo ihan unohtanu miten veemäisiä clomit on, keljuin oire on kuumat aallot/hikoilukohtaukset sekä vitutus/itkeskely. Kovasti tuntuu kuitenkin että tuolla putkistoissa jotain tapahtuu kun vähän väliä nipistelee ja vihloo (lievästi tosin).

Tää on nyt eka kierto missä käytössä metot ja clomit, eli jännityksellä odotellaan kuinka tämä yhdistelmä toimii! Mulla on vaan aavistus ettei tässä kierrossa inssiin asti päästä. Maanantai ois kp14 jolloin mulle on taidettu kaikki inssit tehdä, mutta sillon mä en ole paikkakunnalla. No, puuhastellaan sitten miehen kanssa keskenämme jos ei inssiin päästä!

Lääkäri suositteli meille jo ennen hoitotaukoa että kannattaisi ehkä siirtyä jo suoraan ICSI-hoitoihin, mutta koska tuo yksikin plussa on inssillä saatu niin me halutaan vielä ainakin kerran kokeilla vielä tätä hoitoa. Mikrohedelmöitykseen menoa ehkä vähän vältellään koska pelottaa niin kovasti että siinä selviää jotain tosi ikävää, esim. että mun munasolut onkin ihan kyvyttömiä lisääntymiseen tms.

Kai me kuiteskin yhden tai kahden inssin jälkeen ICSI-hoitoon siirrytään, lapsen kaipuu on niin kova. Kaikki muu tuntuu elämässä joteskin ihan toisarvoiselta.

Parisuhde menee välillä ihan päin seiniä (vaikea sanoa onko juuri lapsettomuus osasyy siihen), mutta silti me yhdessä lasta yritetään vaikka välillä tuntuukin että onko tässä mitään järkeä.

No, siinäpä tuli mun pitkän puoleinen sepustus :)

Tsemppiä kaikille inssiä odottaville sekä piinailijoille. Erityistsemppaukset Tikrulle, voimia jaksamiseen.

Kuulumisiin :)

t.Menina

Vierailija
50/139 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas tämä yksi epätoivoinen ensikertalainen hermoilee... ;) Harmittaa toi sekoilu ton ovistesti-pregnyl-yhdistelmän kanssa, kun ei tunnu kellekään muulle tuollaista määrätyn.

Tänä aamuna jälleen (kuten eilenkin) lähes yhtä vahtat viivat tikussa, mutta ei kuitenkaan plussaa. Kuten eilenkin, testasin uudelleen ja selvä nega. Nyt mua tietysti huolestuttaa, että jos vaan noi testit ei näyttäisikään oikein, vaan missaisin otollisen ajan ihmetellessäni noita testejä! :S Pelottaa, että huomenaamuna viivat ovatkin jo alkaneet haalistua.

Ihan tyhmää hermoilla etukäteen, mutta ei tälle mitään voi. Soitin klinikallekin tänä aamuna, mutta siellä vastasi puhelimeen se tylyin hoitaja, jolta ei ymmärtämystä herunut.

Ja stressaahan sekin, kun joka päivä joutuu jännittämään, että koska se inssi tulee olemaan ja millä ilveellä mä töistä pääsen lähtemään taas kesken päivän! Mitä hittoa mä teen, jos ei huomisaamunakaan sitä plussaa tule?! Mitähän kävisi, jos mä vaan tuikkaisin sen irrotuspiikin mahaani... Huh, mä tuun ihan hulluksi!

No taidan soittaa joka tapauksessa sinne klinikalle taas huomenna, jos vaikka sattuisi se mukava hoitaja puhelimeen.

Sori vaan tää omanapainen vuodatus, ehkä mä toisella kierroksella osaan tän paremmin! ;)

Vierailija
51/139 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahan ihan ' ulkopuolisena' (vaikkakin inssipinoja taas lueskelen kun ittella on inssi huomenna...en vaan ole saanu aikaseks kirjotella). ollaan kuitenkin mielestani oltu aiemmin samoissa pinoissa.....muistelisin!

tosta pregnylista ja tikuttelusta.... onko sulle muuten aina tullu selva viiva tikkuihin? mulla on aina ollu hankalaa, mutta inssia mulle ei olla tehty ilman ultraa. saisitkohan ultraan ajan, nakishan ne siella missa mennaan. vai uskallatko vaan pistaa uhkarohkeesti piikkia nahkaan....en tieda. ite yrittasin varmaan huomenna ultraan....onko oviskipuja? vaikeeta.

eli en nyt sitten loppujen lopuksi kauheesti voinut autaa...tiedan vaan kun on hata ja mietityttaa...itella vahan samaa. eilen tayty laittaa pregnyl ja vasta huomenna klo 12:00 inssi. kauheen kauan mun mielesta. kyselinkin siita ja joltain yulikin hieman apua. mutta sita alkaa aina hermoilemaan.

kovasti onnea sulle nyt ovisten ym kanssa. ja yrita sita ultraa!!+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ja kaikille muillekin pinolaisille onnea ja hyvaa mielta!!

annu

Vierailija
52/139 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu oli niin työntäyteinen, etten ehtinyt näitä asioita edes ajatella. Siitä vatsataudistakin selvittiin, tosin eilen vasta alkoi ruoka maistumaan ja edelleen aina välillä on vähän huono olo...

Tänään tosiaan oltiin seurantaultrassa, ja tulos nyt ei ihan toivotunlainen ollu... Hyvähän se tietysti, että nyt jotain vihdoin tapahtuu, mutta muniksia oli nyt sitten viisi, kolme sen kokoista että voisivat puhjeta... Suurin 22 ja pari muuta sitten vähän pienempiä. Päädyttiin siihen että myöhään tänään illalla pistän irrotuspiikin ja inssi tehdään sitten torstaina. Ankarasti toivotaan, että kaikki kolme ei oo irronnu, siinä tapauksessa sitten ei tietysti tehdä. Mutta jos ei ole, muut sitten tyhjennetään... Auts, tarkoittaa käytännössä mitä?? Miten te muut suoriudutte tosta pistämisestä? Mulla nyt ensimmäistä kertaa edessä ja vähän jännittää, miten onnistuu... Nyt alko toden teolla jännittämään tää kaikki touhu....

Vierailija
53/139 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KILLA: Ymmärtääkseni sulla on Puregon munisten kasvatteluun eli seurantaultra täytyy tehdä, jotta näkee onko limakalvot hyvät ja paljonko rakkuloita on kehittynyt, eikö? Sitä en ymmärrä, miksi sinun täytyy vielä ovista bongailla tikuilla?! Se on ensinnäkin rasittavinta mitä tiedän ja mielestäni täysin turhaa touhua sellaisille, joille joka tapauksessa tehdään kontrolliultra ja joilla irrotuspiikki käytössä.

Jokainen lääkäri tietää, että munasolu kasvaa 1,5-2mm vuorokaudessa, joten ultrassa on helppo laskea montako päivää menee, että munasolu on irrottamikelpoinen eli sen vähintään 17mm. Sori että jankkaan näitä samoja asioita, mutta tuntuu, että joillakin nämä jutut tehdään vaikeimman kautta, stressiä entisestään lisäten.

HÖNTTI hyvä että olet parantunut, sullapa tuli sitten muniksia oikein kunnolla, toivottavasti pääset inssiin asti.

Omaa napaa vähäsen. Tänään siis pp 4 (no kohta jo tosin pp 5) ja vähän vihloi pitkin päivää alavatsaa. Samoin Luget aloittaneet jälleen ärsyttävän sivuoireilun; peruslämpö noussut niin, että kokoajan sellainen tunne että lievää lämpöä ja tulossa kipeäksi.

Vierailija
54/139 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna pelko kävi toteen, eli ovistestin viiva oli jo haalenemassa. No paniikissa soittelin klinikalle ja sain ajan ultraan saman tien (ja vielä onneksi sattui ihan maailman mukavin hoitsu puhelimeen joka sen lisäksi, että hoiti asian niin kuin pitää, oli myös tosi ystävällisen kuuloinen eikä hermostunut mun hermoilusta)! :)

Ultrassa näkyi, että siellä onneksi köllötteli 20mm kokoinen mötikkä! Ovis on kuulemma vasta tuloillaan ja tilanteet on muutenkin otolliset eli limakalvot ja muut kunnossa. Sain ohjeen pistää Pregnyl tänä iltana myöhään ja perjantaina sitten inssiin! Niin hyvä fiilis nyt, kun todella ehdin jo tossa pikku itkut tirauttaa, että mokasinko mä tän jutun! :D Jos ei nyt ekalla yrittämällä onnista, niin seuraavaan kiertoon pyydän ettei tarvitisi tikutella, vaan ultrattaisi sitten vaikka joka päivä...

Kiitos vaan tuhannesti teille kaikille, jotka ootte ottaneet osaa mun pähkäilyihin! En tiedä mihin oisin joutunut ilman teitä! Hullujen huoneelle varmaan! ;)

Pittinen: jaksamista piinailuun ja oireisiiin, joiden toivon kovasti olevan merkki myös plussasta eikä vaan sivuvaikutuksia!

Höntti: toivotaan, että kaikki kolme munista ei irtoa! Tuosta tyhjentämisestä en kyllä ole kuullutkaan. Miten pistäminen sujui? Ite oon tähän mennessä pistänyt vaan Puregonia, joka on helppo kun se on sellaisessa insuliinikynää muistuttavassa laitteessa. Tänään mullakin sit Pregnyl irrotukseen ja vähän jännittää meneekö se yhtä kivuttomasti!

Vierailija
55/139 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäminen sujui ihan hyvin. Olisin huolissani, jos ei olisi sujunut, olen meinaan ammatiltani hoitaja, mutta itseen kohdistuvat asiat on kumminkin aina vähän eri juttu... Ja kun vielä kyse on näinkin herkästä asiasta sitä käy kaikki mahdolliset kauhuskenaariot päässään läpi ja kädet tärisee kun pistää pitäisi. Mutta siis, hyvin meni, vähän toi pistospaikka on arka ja hiukan punoittaa, mutta taitaa kuulua asiaan? Ja oli se ainakin toiminut, tänään oli pakko ihan huvikseen tehdä ovistesti ja vahva plussahan sieltä pläjähti! Meidän ensimmäinen ovisplussa! Tätä voisi jo juhlia... Mä kaikki varpaat ja sormet ristissä toivon, että ne kaikki munikset ei sieltä nyt irtoa ja inssiin huomenna päästään. Harmittaa niin vietävästi, kun tietää että nyt olis hyvät saumat, mut lääkäri ehdottomasti kielsi pupuilun kotona, ennen ku nähdään montako munista irtoaa...

Vähän mietityttää toi sperman kanssa touhuaminen, meiltä kun on tunnin matka klinikalle... Kotonahan toi olis kaikkein luonnollisinta hoitaa, mutta säilyyköhän simpat sitten perille asti hengissä???

Nyt kyllä jännittää niin kamalasti, et täytyy mennä jotain muuta touhumaan.

*HönTTI ja inssi siis toivottavasti huomenna*

Vierailija
56/139 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, Höntti, parasta huomista ajatellen! Ja seuraavaksi odotetaan plussaa siihen toiseen testiin! :) Kuulin, että Pregnylin jälkeen pistokohta voi tulla kipeäksi ja punoittaa, joten kuulostaa normaalilta tuo sun tilanne siinä mielessä. Jos sperman haluaa toimittaa kotoa, niin meidän labran mukaan tunnissa pitäisi olla labrassa näytteen ja kuljetettuna ihoa vasten, jotta pysyy sopivan lämpöisenä. Mietin just tota pistämistä, kun itsekin hoitsu olen, että ihmeen paljon jännittää itseään pistellä vaikka toisia tuikkii työkseen päivät pitkät! ;) Ja että mitenhän tosta Pregnylistä selviäisi, jos ei olisi kokemusta ampulleista ja lääkkeiden sekoittelusta! No ilmeisesti selviäisi jos olisi pakko! :)

Meitä muuten lääkäri " määräsi" pupuilemaan tänään, kun inssi on perjantaina. Oli sitä mieltä, että munasolua olisi parasta olla odottelemassa eri-ikäisiä siimahäntiä ja että parin päivän säästöt olisi ihanteelliset.

Mä oon kanssa jo valmiiksi niin jännityksissäni, että pakko kurkkia tänne koko ajan! :D Tuuhan heti kertomaan huomenna kuin kävi!

Ja tulkaahan muutkin kertomaan kuulumisia!

Vierailija
57/139 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maallikoltakin, mutta oli se aika sähläämistä niiden ampullien kanssa. Puregon kynineen on todellakin huomattavasti käyttäjäystävällisempää.

Killa, hyvä että kaikki selvisi, nyt vaan onnea inssiin ja plussasäteitä. Mulla oli ihan samoja fiiliksiä kuin sulla ennen kp11 kontrolliultraa, kun ei voinut varmasti tietää miten puregon vaikuttaa ja kun tiestin, että oman kierron mukaan ovis osuu varmasti sunnuntaille.

Mulla kesti tuntemusten perusteella vähän reilu vuorokausi pregnylin pistämisestä ovikseen, joten pupuilu tänään on varmasti paikallaan, niin ovat simpat siellä valmiina odottelemassa.

Höntti, toivottavasti munismäärä pysyy kohtuudessa ja pääset inssiin. Mäkin tein huvikseni ovistestin seuraavana aamuna kun olin edellisenä iltapäivänä pregnylin pistänyt ja sain tikkuun elämäni toisen ovisplussan :)

Pittinen, mullakin jomotteli alavatsaa erityisesti pp4:n aikoihin ja sitä on tapahtunut ihan luomukierroillakin. Suurinpiirtein silloin munasolun pitäisi saapua perille kohtuun, mutta ihmetyttää kyllä mikä siinä voi sattua, kun ei se nyt niin kovin iso oli silloin vaikka olisikin hedelmöittynyt.

Eipä ole tätiä vielä näkynyt.

Vierailija
58/139 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inssi siis tänään tehtiin. Yks munasolu oli jo irronnu, toinen vähän pienempi siellä köllötti ja kolmas sitten tyhjennettiin. Tyhjentäminen sattu muuten ihan vietävästi, ite inssi ei sit tuntunu enää yhtään miltään. Kamalan toiveikkaana tässä ei silti olla koska jostain syystä isännän siittiötiheys oli tipahtanu tosi rajusti. Lääkärin mukaan siellä onneks oli ihan hyvin liikkuvia kuitenkin. Kotona tässä nyt vielä yritellään auttaa asiaa =). Sunnuntaina aloitan luget ja sitten vaan odotellaan. Ihmeempiä toiveita en tosiaan kyllä elättele.

Vierailija
59/139 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulle ei lääkäri inssissä sanonut mitään sperman laadusta mutta kaikilla muille siitä on jotain mainittu. Saman aamun tuotoksia ja pesun läpikäynyttä se kuitenkin oli. Sen lääkäri kuitenkin varmisti, että putkilossa on oikean tyypin nimi.

Tänään ne kuukautiset vihdoin sitten alkoivat ja ensi kerralla olen viisaampi enkä mietiskele mitään oireita enkä varsinkaan tutkiskele kohdunnapukkaa.

Vierailija
60/139 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri kp11-ultrasta, eipä ollu tilanne kovin kummonen: limis vaan viitisen milliä, vasemmalla puolella monta muutaman millin rakkulaa ja oikealla kolme n.10-11millistä - joita nyt yritetään tässä kasvatella. Ensi tiistaille varattiin uusi ultrausaika, eli jos hyvin käy niin ensi viikon loppupuolella päästään inssiin asti. Pakko myöntää, olen vähän pettynyt - toivoin niin että siellä ois köllötelly yksi tai kaksi n. 15millistä!

Hain samalla reissulla apteekista Bevi-tabseja, joissa on paljon b-vitamiinia ja foolihappoa. Kuulemma meto-clomi-yhdistelmä saattaa vaatia lisäfoolihappoa - harmi kun eivät sitä mulle aikasemmin sanoneet, kai se ois ollu hyvä että sitä foolihappoa ois ottanu heti kierron alusta alkaen!

Hyvää viikonloppua :)

t.Menina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan