Nainen ei saisi ilmeisesti pitää itse itseään kauniina
Olen panostanut paljon ulkonäkööni. Treenaan, käytän laadukkaita tuotteita, pukeudun kauniisti, pidän itseni kunnossa syömällä terveellisesti ym.
Tämä on siis suurin satsaus elämässäni, koska en ole menestynyt urallani. Töissä käyn kyllä. Haluan näyttää hyvältä, jotta olisin aviomiehelleni ylpeyden aihe.
Ja olenkin ikäisekseni aika kivan näköinen, mutta ilmeisesti se on väärin ajatella olevansa hyvännäköinen, koska mua monesti tiputetaan maan pinnalle muiden naisten toimesta. MIKSI??? Miksi ei saa iloita omasta ulkonäöstään??
Kommentit (142)
Kuulostaa vähän juntilta. Get over it ;) me ollaan samaa läskimössöä kaikki.
En ole koskaan halunnut olla aviomieheni ylpeydenaihe ja vieläpä ulkonäöllä. Mieheni ei ole koskaan ylpeillyt minun ulkonäöllä.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Olipas loukkaavaa tekstiä. Olen kylläkin naimisissa ja ollut jo pitkään. Mieheni rakastaa mua kyllä muutenkin, mutta nätti ulkonäkö on kiva lisä. Ap
Joo, kyllä minunkin aviomieheni rakastaa minua ja pitää kauniina, vaikka en tee töitä sen eteen. En ole nätti, olen hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei estä sinua iloitsemasta omasta ulkonäöstä.
En ole ap, mutta joskus kun olen tyyliin ihaillut kuinka hyvältä joku paita päälläni näyttää, olen saanut vinosti hymyilevän kommentin "no, hyvä jos ite tykkäät".
Kyllä siinä se oma fiiliskin latistuu ja tulee tunne, että en sitten varmaan sitä koko paitaa kehtaa edes käyttää. Mutta joo, näin nyt iän myötä rajaan tuollaiset kommentoijat elämästäni.
ööh, ihailet muiden kuullen ääneen kuinka hyvin vaatteet istuu sun päällä? :D ei kerjätä huomiota ei..
Vierailija kirjoitti:
Sinusta saisi hyvän edustusvaimon mutta oikeaa vaimoa sinusta ei saa
Harvinaisen hyvin sanottu 👍🏿 mulla tulee mielikuva noine apn kehuine myös pitkät lakatut rakennekynnet, tekoripset ehkä huulipuna laitettu huulten rajan yli.
eiks mä olekaan nätti räntti on ihan ok lapsen suusta, aikuisen itsekehu, kehujen kerjääminen ja itsensä jatkuva korostaminen meinaa että joku kehitysvaihe jäi kesken/välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että itsekin sanot että olet panostanut vain ulkonäköösi kertoo sen että sinulla ei ole mitään sisältöä. Ulkonäkökeiskeiset tyhjäpää kelpaa kyllä seksiin mutta parisuhdetta ei niiden kanssa saa aikaan kun siinä mies joutuu tekemään ihan kaiken kun nainen ei osaa tehdä mitään muuta kuin näyttää hyvältä
Ei kerro. Minä olen koulutukseltani ja työtäni dippainssi, joka nauttii vapaa-ajallaan taiteista, lukemisesta ja liikunnasta, ja silti jää aikaa ja energiaa myös näyttää hyvältä. Veikkaan että olet 10x enemmän tyhjäpää kuin minä.
Olen eri, mutta veikkaan, että monessa löytyy vähemmälläkin koulutuksella ja panostuksella enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Ei rajoitu vain tuohon, vaan aika moneen muuhunkin asiaan, tuntuu että Suomessa ei saa kehua itseään yhtään mistään koska se heti katsotaan omahyväisyydeksi, pitää olla nöyrä ja itseään mollaava.
Nöyrä tulee olla, mutta ei tule nöyrtyä!
Vierailija kirjoitti:
Tuon kanssa vaan pitää diilata. Toiset naiset kadehtivat kauniita ja haluttuja naisia. Älä ota sitä henkilökohtaisesti.
Ei mun tartte pelätä, että apn kaltaiselle aviomieheni menettäisin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että huolehdit itsestäsi.
Älä välitä muiden kommenteista.
No eihän tässä ole muusta kyse kuin siitä, että ap haluaa olla miehensä YLPEYDENaihe. Kaunis saa olla, mutta että tyhmäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinaat tehdä elämälläsi sen jälkeen kun iän myötä väkisinkin menetät sen ainoan asian eli ulkonäkösi mihin olet panostanut ja mitä olet opetellut? Eli mitä sinulla on annettavaa parisuhteen eteen sen jälkeen kun menetät sen ulkonäkösi?
Annekukkohovit
😂
Vierailija kirjoitti:
Kerron esimerkin.
Kauniimpi ystäväni kehuu mua maasta taivaaseen, koska hän voi. Antaa mulle vaatteitaan ja suosittelee kampaajaa ym. Hän on niin upea, tekee mallintöitä, joten ei hän kilpaile kanssani millään tavalla.
Mutta 9/10 kavereistani kommentoi, että oho, oletpa kireän mekon laittanut. Oho, hiukset saattavat kyllä kulua jos usein raidoittaa. Oho, näytät hyvältä, mutta miksi nuo korot, toivottavasti osaat kävellä niillä. Oho, ei nämä kai mitkään juhlat ole. Oho, kesällä tulee vähän turvottua, vai mitä. Oho, oletko koko ajan kuntosalilla, varo ettet laihdu. Jne. Ap
Oho! 😳 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että itsekin sanot että olet panostanut vain ulkonäköösi kertoo sen että sinulla ei ole mitään sisältöä. Ulkonäkökeiskeiset tyhjäpää kelpaa kyllä seksiin mutta parisuhdetta ei niiden kanssa saa aikaan kun siinä mies joutuu tekemään ihan kaiken kun nainen ei osaa tehdä mitään muuta kuin näyttää hyvältä
Ei kerro. Minä olen koulutukseltani ja työtäni dippainssi, joka nauttii vapaa-ajallaan taiteista, lukemisesta ja liikunnasta, ja silti jää aikaa ja energiaa myös näyttää hyvältä. Veikkaan että olet 10x enemmän tyhjäpää kuin minä.
Sinä olet inssinä teoriaviisas mutta käytännön tyhmä minä olet teoria tyhmä mutta käytännön viisas kun joudun jatkuvasti selvittelemään teidän dippainssien aiheuttamia ongelmia kun hyvin harva asia menee teoriassa samalla tavalla mitä se kä
Sanooko tippainssi oikeesti, että joku on 10x enemmän tyhjäpää kuin minä? 😂
Musta on ihana ajatus että haluat olla kaunis ja haluttava miehesi silmissä. Mies on onnellinen kun pidät itsesi kuosissa ja haluat olla haluttava miehellesi.
Toki nämä lihavat AV-mammat vihaavat naista, joka haluaa miellyttää omaa miestään varsinkin seksuaalisesti. Kun oma elämä on jotain muuta niin tottakai pitää halveksua ja vihata naista joka pitää itseään seksikkäänä. Sun pitäisi näiden AV-mummojen mukaan lihoa 20-30 kiloa ja inhota, halveksua miehen seksuaalista halua ja toivetta
Ap, en päässy lainaamaan, mutta mietin, että poikani aloittaa lukion kolmannen. Hän osaa purkaa ja koota kevarin. Hänestä tulee myös jossain vaiheessa DI, mitä muuta tarvitaan tuon ja matemaattisten taitojen lisäksi? Kirjoittaa pitkän matikan. Minun mieheni osaa remontoida meidän kotia, ei ole tippainssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron esimerkin.
Kauniimpi ystäväni kehuu mua maasta taivaaseen, koska hän voi. Antaa mulle vaatteitaan ja suosittelee kampaajaa ym. Hän on niin upea, tekee mallintöitä, joten ei hän kilpaile kanssani millään tavalla.
Mutta 9/10 kavereistani kommentoi, että oho, oletpa kireän mekon laittanut. Oho, hiukset saattavat kyllä kulua jos usein raidoittaa. Oho, näytät hyvältä, mutta miksi nuo korot, toivottavasti osaat kävellä niillä. Oho, ei nämä kai mitkään juhlat ole. Oho, kesällä tulee vähän turvottua, vai mitä. Oho, oletko koko ajan kuntosalilla, varo ettet laihdu. Jne. Ap
Mulla ei tietenkään ole kokemusta kauniina olemisesta, mutta noita kommentteja lukiessani tulee mieleen, että en itse haluaisi olla kaveripiirissä, jossa huomautellaan tuollaisia tai ylipäätään arvostellaan ulkonäköä. Tämä ei nyt enää liity suhun, mutta täält
Uskotko oikeasti, että apn 9/10 vähättelee hänen kauneuttaan?! Vain blondit toimii noin!
Minä olen kaunis, ja olen ylpeä siitä. En todellakaan häpeä tai nöyristele sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myös lisätä, että ilman ehostusta ja panostusta olen jotakuinkin normaali perusnätti nainen.
Harrastin nuorena balettia ja olin moniallerginen, joten kroppa ja iho olivat kunnossa. Valitettavasti mulle iski nuoruusiän kystinen akne ja kiusaaminen romutti itsetuntoni sille tasolle, että en osaa kuvailla. Olin itsetuhoinen ennen lääkitystä.
Oli hurjaa, miten mut huomattiin taas eri tavalla kun ihoni parani ja ehkä tuosta kokemuksesta opin, että ulkonäkö merkkaa valtavasti. Ei saa olla ruma, jos on herkkä.
Olen ihan mukava ihminen, en ole tyhjäpää ja mieheni pitää musta kovasti.
Mutta tätä ulkonäkööni panostamista en ole ikinä katunut. Se on vaan erikoista olla 43v. ja viehättävämpi kuin moni 30v., koska käytän ulkonäkööni päivittäin tunteja, siis pilatekseen, kasvojoogaan, ihonhoitoon, öljyilyyn ym.
Se on mulle ehkä jopa pakkomielle, mutta palkitsevaa. Tunnen olevani näin par
Ja simsalabim! Sinusta tuli tippainssi!
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinaat tehdä elämälläsi sen jälkeen kun iän myötä väkisinkin menetät sen ainoan asian eli ulkonäkösi mihin olet panostanut ja mitä olet opetellut? Eli mitä sinulla on annettavaa parisuhteen eteen sen jälkeen kun menetät sen ulkonäkösi?
Kauneus ei tarkoita nuoruutta. Ihminen voi olla kaunis joka iässä, mutta ei se ilmaiseksi tule. On pidettävä itsestään huolta sisältä ja ulkoa.
Eli et tuo suhteeseen mitään? Hyvä tietää.