Henkilö joka ei vastaa viesteihin
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä. Ei vain kiinnosta. Sitten kun kiinnostaa niin otetaan yhteyttä omien asioiden tiimoilta
Sitten voi kysyä että kuka sä oot?
Vierailija kirjoitti:
Vitustako minä tiedän miksi joku ei vastaa. Soita sille ja kysy, tai laita vielä viesti kysyäksesi miksi ei vastaa.
Vastaukseksi tulee emt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tämä on nykyaikaa, valitettavasti. Eikä tosiaan enää mikään pelkkä tinder-ilmiö. Osa kavereistakin jättää vastaamatta wa-viesteihin. Kysyt, että lähdetäänkö tänään uimaan. Lukukuittaus tulee, muttei vastausta. Sitten viikon päästä viesti: sori jäi vastaamatta. Mulla oli muuta menoo.
Ok. Et sit sen witun vähää voinut puhelinta näpytellä ja vain vastata, että ei sovi, kun on muuta menoa?!
Koska sä olisit varmaan jäänyt tinkaamaan että tuu ny tuu ny , Mikset tuu, ootko paska kaveri
Joo ei kummankaan mainitun kaltaisia ihmisiä elämääni, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tämä on nykyaikaa, valitettavasti. Eikä tosiaan enää mikään pelkkä tinder-ilmiö. Osa kavereistakin jättää vastaamatta wa-viesteihin. Kysyt, että lähdetäänkö tänään uimaan. Lukukuittaus tulee, muttei vastausta. Sitten viikon päästä viesti: sori jäi vastaamatta. Mulla oli muuta menoo.
Ok. Et sit sen witun vähää voinut puhelinta näpytellä ja vain vastata, että ei sovi, kun on muuta menoa?!
Kun halusit noin nopealla aikataululla vastauksen niin miksi et soittanut? Miksi vaadit että toinen lopettaa kaiken mitä tekee välittämättä siittä mitä tekee että kykenee sinulla näyttämään vastauksen?
Erään naisen kanssa lopetin tapailun juuri tuon takia kun suuttui siittä että mina autolla ajaessa en pysähdellyt parin minuutin välein vastaamaan hänen viesteihin kun ajoin sitä autoa ja ajaessa en puhelinta näytä. Se tiesi varsin hyvin että minulla
Ja se olikin varmasti ainut tilanne jossa et vastannut...
Vierailija kirjoitti:
Minä Kohtelen niin kuin minua kohdellaan. Jos ei vastaa puheluihin/viesteihin ja ottaa yhteyttä jonkun muun asian tiimoilta, ei minullakaan ole kiire vastata. :) vastaan myös parin viikon päästä, että oho, en ollut huomannut! Kuten hän tekee minulle. Olen niin kyllästynyt siihen, että toisen puheet ovat täysin merkityksettömiä ja tyhjää puhetta
Tuo on hyvä paitsi jos on tunteita toista kohtaan niin vaikea toteuttaa. Silloin blokkaus oman mielenrauhan/terveyden säilyttämiseksi.
Ei kiinnosta vastata kaikkiin jonniinjoutaviin viesteihin.
Henkilö jonka viesteihin ei vastata. Mistä tämä kertoo?
Kohtuullisen ärsyttäviä on nekin, jotka ei voi olla ilman puhelinta sitä hetkeä kun ollaan vaikkapa kahvilla. Kesken mun lauseen vastataan jonkun viestiin. Kukaan ei ole niin tärkeä ettei voisi tuntia-paria olla tavoittamattomissa ja keskittyä sen hetkiseen seuraan. Eikä joka kahvittelua tarvitse tuutata someen ja sitten kytätä montako peukkua tai kommenttia tulee
Taustalla voi olla eri syitä, mutta yleisimpiä lienee kriisit, kateus tai ei vain pidä sinusta. Jos mietin omia syitä lopettaa yhteydenpito, niin ilkeys, kateus (toisen), ja tyhmyys ovat olleet syynä. Eli varmaan jotain tuollaista sunkin tutulla, ap!
Sut on estetty. Nyt peilin eteen tekemään johtopäätöksiä.
Meillä tarkoitti tällainen sitä, että ystävyys hiipui... Ystävällä oli oma kriisi elämässä. Huonosti meni elämässä, kuten parisuhteessa. Minä menestyin ympärillä, hän alkoi kokea alemmuutta. Hän kylmästi vain jätti vastaamatta, vetosi kiireisiin. Parisuhde oli somessa hieman eri valossa, hänellä oli myös kova näyttämisen halu. No, en voi asialle mitään.
Mielestäni kiireisiin vetoaminen tällaisessa tilanteessa on yksinkertaisesti vain typerää. Varsinkin kun tällaista harrastava päivittää jatkuvasti instagram tarinoitaan. Somea ehtii kyllä, se on monelle tärkeämpää kuin aidot kohtaamiset.
Viestit eivät mene perille jos on estänyt.
Masennus, kriisi, kiinnostuksen puute?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sä olisit varmaan jäänyt tinkaamaan että tuu ny tuu ny , Mikset tuu, ootko paska kaveri
Tinkaamaan😂😂😂😂😂😂 mitä vttua.
Eiköhän se tullut jo selväksi. Ei hän jaksa sinua
Näin voi olla. Vastavuoroinen ystävyys on mukavaa enkä ole koskaan nähnyt pointtia tuputtaa kaveriseuraani kenellekään. Tämä ex-ystävä on kyllä pitkään priorisoinut kohtuullisesti seuraani tai näin olen ainakin kokenut. Olen huomannut, että lapsuudessa traumatisoituneet ihmiset saattavat olla haastavia siinä kohtaa jos tulee mitä tahansa väärinkäsitystä tms. Muut ystäväni ovat osanneet v.a.r.m.i.s.t.a.a tulkitsivatko jonkun asian oikein vai väärin. :)