Henkilö joka ei vastaa viesteihin
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun ystäväni on koko kesän hokenut että haluaa nähdä, sitten kun sanon minulle sopivia ajankohtia ja kysyn onnistuuko, hänestä ei kuulu. Menee viikkoja ja sitten hän aloittaa taas saman , olisi niin kiva nähdä. Eikö tämä ihminen tajua, että tuo on aika rasittavaa? Aivan merkityksetöntä hommaa
Samoin. Hän oli itse aloitteellinen ja ehdotti tekemistä. Mutta kun vastasin, ei kuulunutkaan enää mitään...
Autismista. Liikaa piikkejä otettu. No ei vaan. Varmaan välinpitämättömyys, erohalut ja haluaa loukata muita. On kiire ja hänen oma perhe edellä, muut tutut. Tai ei käy somessa ja ei ole nähnyt viestiä. Tai kipeänä ollut henkilö ja parantelee. Varovaisuus, ei luota. Viivyttelevä henkilö tai joka ei jaksa kirjoittaa viestejä, tai väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei kiinnosta.
Tapailumies hiljeni eikä jostain syystä ole nähnyt viestiä kolmeen viikkoon. Jokohan sitä uskoisi.
Sama minulla naisen kanssa. Käytiin ulkomaillakin, nähtiin, soiteltiin, viestiteltiin. Sovittiin tulevasta. Sitten viesteihin vastaaminen muuttui harvinaiseksi. Oma-aloitteisesti ei ottanut yhteyttä. Kerran sanoi että on kiire. Eiköhän tämä ollut tässä. Itse olen ollut yksin lasten kanssa, töissä, harrastanut ja silti ollut aikaa yhteydenpitoon.
Tällaiset ihmiset ei pidä sua hyvänä kaverina. Sattui huomata se mutta niin se on. Itse olen jättänyt yhteydenpidon ja vaihtaessani numeroa en ole uutta mennyt kertomaan. Ei heitä kiinnosta se.
Mulla yksi kaveri joka sanonut, että hänellä vain unohtuu vastata ja sitten kun keskustelut valuu alas ei ainakaan tuu vastattua.