Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkilö joka ei vastaa viesteihin

Vierailija
02.08.2025 |

Mistä tämä kertoo?

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei kiinnosta. Unohda tyyppi.

Olen eri, mutta sitten kun tuollaisen saa langan päähän, hän yleensä viestittää ihan pitkäänkin.

Vierailija
22/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä on nykyaikaa, valitettavasti. Eikä tosiaan enää mikään pelkkä tinder-ilmiö. Osa kavereistakin jättää vastaamatta wa-viesteihin. Kysyt, että lähdetäänkö tänään uimaan. Lukukuittaus tulee, muttei vastausta. Sitten viikon päästä viesti: sori jäi vastaamatta. Mulla oli muuta menoo.

Ok. Et sit sen witun vähää voinut puhelinta näpytellä ja vain vastata, että ei sovi, kun on muuta menoa?!

Saman olen huomannut. Ei ole aikaa vastata, mutta ollaan paikalla kuitenkin monta kertaa päivässä. Kertoohan se siitä, että seura ei kiinnosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ahdistun sekä puheluista (enemmän) että viesteistä. Joku sosiaalinen ongelma, tosi surullista ja harmi, koska ihmisistä kyllä tykkään. Muutama sellainen kaveri on, jolle pakotan itseni vastaamaan, vaikka sydän hakkaa. Kaikenlaisia häiriöitä sitä ihmisillä onkin. Kasvokkain tavatessa ei ole ongelmia.

Vierailija
24/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen yksi jolla on puhelin kädessä 24/7 ahdistuu kun kaikki muut ei ole samanlaisia puhelin narkkareita

Vierailija
25/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin voisi kirjoittaa rehellisesti että minä kun alennun lähettämään jollekin viestin niin odotan vastausta 2 minuutin sisällä kun kyllähän kaikki odottaa koko ajan puhelin kädessä millään minä satun laittamaan viestin.

Normaaleilla ihmisillä se menee niin että jos on kiireellistä asiaa niin sitten soitetaan kun viestit luetaan kun keritään  

Vierailija
26/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen karsinut elämästäni ne, joihin ei yhteyttä pysty pitään. Yksi ystäväni ei vastaa vaikka soitan ja laitan viestiä, vaan hän laittaa ääni viestin. Hän perustelee asiaa sillä, että ääniviesti on tapa, joka sopii hänelle parhaiten, koska hän laittaa viestin näin kun itselleen sopii. Aika itsekäs tapa. 

Vierailija
27/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä on nykyaikaa, valitettavasti. Eikä tosiaan enää mikään pelkkä tinder-ilmiö. Osa kavereistakin jättää vastaamatta wa-viesteihin. Kysyt, että lähdetäänkö tänään uimaan. Lukukuittaus tulee, muttei vastausta. Sitten viikon päästä viesti: sori jäi vastaamatta. Mulla oli muuta menoo.

Ok. Et sit sen witun vähää voinut puhelinta näpytellä ja vain vastata, että ei sovi, kun on muuta menoa?!

Kun halusit noin nopealla aikataululla vastauksen niin miksi et soittanut? Miksi vaadit että toinen lopettaa kaiken mitä tekee välittämättä siittä mitä tekee että kykenee sinulla näyttämään vastauksen?

Erään naisen kanssa lopetin tapailun juuri tuon takia kun suuttui siittä että mina autolla ajaessa en pysähdellyt parin minuutin välein vastaamaan hänen viesteihin kun ajoin sitä autoa ja ajaessa en puhelinta näytä. Se tiesi varsin hyvin että minulla oli ajettavana yli 400km

Vierailija
28/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää lähetelkö niitä viestejä jos toinen ei vastaa.

Pahimpia on nää jotka lähettelee viestejä vaikka niille sanoo että mä en jutustele whatsappissa koska ei oo aikaa vastailla kaikille tutuille enkä mä ehdi hengata sun kans

Ghostaaminen tarkottaa ei

Vierailija
29/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä Kohtelen niin kuin minua kohdellaan. Jos ei vastaa puheluihin/viesteihin ja ottaa yhteyttä jonkun muun asian tiimoilta, ei minullakaan ole kiire vastata. :) vastaan myös parin viikon päästä, että oho, en ollut huomannut! Kuten hän tekee minulle. Olen niin kyllästynyt siihen, että toisen puheet ovat täysin merkityksettömiä ja tyhjää puhetta

Vierailija
30/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen WA:ssa piilottanut yhden ihmisen ja kaikki ryhmät, joissa hän on mukana. Minä rakastan häntä, mutta hän on valinnut jonkun toisen, ja haluaa hieroa sitä naamaani ja silti leikkiä kavereita. En nyt vaan enää halua esittää tätä minulle määrättyä roolia hänen sairaassa teatterissaan. Yhdessä tilanteessa se lopulta löi täysillä tajuntaan, että tämä ihminen ei ole koskaan välittänyt minusta yhtään. Olisi varmaan pitäny selittää, mutta kun minä olen jo sanonut kaiken ja hän tehnyt selväksi ettei välitä. 

Varmaan osa muistakin vastaamattomuuksista vastaavia caseja. Joku on vaan kyllästynyt jatkuvaan satutetuksi tulemiseen ja päättänyt jatkaa elämäänsä. Nykyisinhän kaikkialla suositellaan no contactia sydänsuruista ja muista satuttavista ja toksisista ihmissuhteista irtautumiseksi. Jos joku lakkaa yhtäkkiä vastaamatta, niin ihan ensimmäiseksi katsoisin peiliin.

Ei toki aina näin. Vastaamattomuuskin voi olla manipuloinnin ja vallankäytön väline, ja tämä vastaamaton voi olla se toksinen osapuoli. Tai sitten ihan vaan elämä viemässä eri teille. Ei kaikkia ihmissuhteita ole luotu ikuiseksi. Tietysti toivoisi, että normaalien järkevien kesken näitä ystävyyssuhteiden hiipumisia ei hoidettaisi ghostaamalla.

Vierailija
31/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun halusit noin nopealla aikataululla vastauksen niin miksi et soittanut? Miksi vaadit että toinen lopettaa kaiken mitä tekee välittämättä siittä mitä tekee että kykenee sinulla näyttämään vastauksen?

Erään naisen kanssa lopetin tapailun juuri tuon takia kun suuttui siittä että mina autolla ajaessa en pysähdellyt parin minuutin välein vastaamaan hänen viesteihin kun ajoin sitä autoa ja ajaessa en puhelinta näytä. Se tiesi varsin hyvin että minulla

No joku järki tuossakin voi olla. Ei tietenkään tarvitse pysähdellä kesken ajon, mutta kai sitä perillä voisi sen viestin näpytellä? On se kumma, jos toistuvasti menee 1-2 viikkoa ennekuin muistaa vastata.

Vierailija
32/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun ystäväni on koko kesän hokenut että haluaa nähdä, sitten kun sanon minulle sopivia ajankohtia ja kysyn onnistuuko, hänestä ei kuulu. Menee viikkoja ja sitten hän aloittaa taas saman , olisi niin kiva nähdä. Eikö tämä ihminen tajua, että tuo on aika rasittavaa? Aivan merkityksetöntä hommaa 

Vierailija
33/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittakaa , jos jotain oleellista. En katso kuin kerran päivässä, illalla, wappia.

Vierailija
34/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun ystäväni on koko kesän hokenut että haluaa nähdä, sitten kun sanon minulle sopivia ajankohtia ja kysyn onnistuuko, hänestä ei kuulu. Menee viikkoja ja sitten hän aloittaa taas saman , olisi niin kiva nähdä. Eikö tämä ihminen tajua, että tuo on aika rasittavaa? Aivan merkityksetöntä hommaa 

Puhuu muuten vain 

Vierailija
35/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittakaa , jos jotain oleellista. En katso kuin kerran päivässä, illalla, wappia.

Tässä on kyse siitä, että ihminen ei vastaa viikkoihin. En odota, että saan vastausta välttämättä edes saman päivänä. Mutta viikossa jo ihmettelen, kun ei kuulu

Vierailija
36/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa viestejä, liian moni ihminen tarvitsee jotain, ylirasittunut. Tuo ainakin oma syyni. Saatan viestitellä 5-6 eri ihmisen kanssa päivässä niin jos joku vähemmän läheisempi viestittää vielä noiden päälle niin en yksinkertaisesti jaksa aloittaa vielä uutta keskustelua noiden lisäksi.

Viesti saattaa jäädä lukematta viikoksi tai luen ja sitten seuraavat päivät pyörii mielessä että plääh tuollekin pitää vastata tai sitten unohdan kokonaan.

Vierailija
37/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ei ehdi, on unohtanut, ei ole mitään sanottavaa koko viestiin jne 

Vierailija
38/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisissa tilanteissa kyseessä voi olla myös häiriintynyt tai narsistinen vallankäyttö. Yritetään ns. alistaa ja epäkunnioittaa toista tuollaisella nöyryyttävällä vastaamattomuudella.

Vierailija
39/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla ystävällä on aina niin kiire , mutta sitten roikkuu whatsappissa jatkuvasti. Kaikkein eniten ärsyttää, että hän ei vastaa viesteihin mutta lähettelee instagramissa minulle reelsejä... Ei paljoa kiinnosta

Vierailija
40/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen alkanut rajoittamaan puhelimen näpyttelyä ja aikatauluttamaan sitä. Suosittelen jokaiselle. Keskittykää elämään oikeaa elämää ja olemaan läsnä hetkessä, jättäkää puhelin sivuun. Jos on kiireistä asiaa tutulle, niin soittakaa. Mikään ei ole turhempaa, kuin olla koko ajan kaikkien saatavilla ja kulkea naama puhelimessa näpyttämässä vain tämän viestin. Siihenhän se nykyihmisen elämä meneekin. Näp näp ja scroll scroll. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän