Henkilö joka ei vastaa viesteihin
Kommentit (126)
En tiedä miksi minua kohtaan käyttäydytään näin.
Mulla on tällainen tuttu. En jaksa enää välittää. Olen tulkinnut niin, että häntä ei kiinnosta. Selityksiä löytyy: työt, kiireet, harrastukset. Eli tämä on minulle viesti, että ei ole aikaa eikä kiinnostusta sinulle. En jaksa enää välittää.
Metsä vastaa kuten sinne huudetaan
Omassa tapauksessani tarkoittanut aina sitä, että ystävyys hiipuu. Tätä kutsutaan myös ghostaamiseksi
Joo mun veli, vastaa joskus viiden tunnin päästä vaikka kännykkä koko ajan kädessä.
Masennus, ei halua, ghostaus... Muut asiat menee edelle?
Tämäkin henkilö lähes koko ajan paikalla mutta ei voi vastata. :D
Olen tulkinnut niin, että annan sitten vain olla
miksi häiritset ystävääsi oletko miettinyt ettei halua vastata sinulle.
Mun ystävä käyttäyty näin, kun hänen mies oli mustasukkainen. Ei voinut nähdä kavereita ym
Vierailija kirjoitti:
miksi häiritset ystävääsi oletko miettinyt ettei halua vastata sinulle.
No miksei tämä ystävä sano suoraan, että hänellä on nyt elämän pituiset kiireet meneillään ja heippa. Kerran sanottu ja sitten estot päälle, niin ei tarvitse vastaanottaa ruikutusviestejä.
Itse sanoin ettei meillä ole mitään yhteistä. Ei mennyt jakeluun. Jankutus jatkui kunnes sanoin, ettei mulla ole enää aikaa. Sori. Sitten blokkasin.
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävä käyttäyty näin, kun hänen mies oli mustasukkainen. Ei voinut nähdä kavereita ym
Kyllä jotkut naiset on säälittäviä kun antavat ukon pompottaa. Meillä oli yön pituiset tappelut kun ex yritti estää mun seuraavan päivän menemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut naiset on säälittäviä kun antavat ukon pompottaa. Meillä oli yön pituiset tappelut kun ex yritti estää mun seuraavan päivän menemisiä.
Sama kokemus. Onneksi tajusin lähteä
Mitä se kertoo että toinen laittaa muissa kanavissa viestiä. Ei vastaa viesteihin mutta jakaa reelsejä Instagramissa viestinä?
Ei kiinnosta enää narsistin pas kapuheet ja jankkaukset itsestään, vaivoistaan ja elämämkolusta.
Ihanan kevyt olo!
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kertoo että toinen laittaa muissa kanavissa viestiä. Ei vastaa viesteihin mutta jakaa reelsejä Instagramissa viestinä?
Siis miten kukaan kehtaa?
Jos joku päivittää instaa, kommunikoi hänen kanssaan siellä. Lähetä muilla viestintavoilla vain ne asiat, jotka ovat todella viestintää, eli olennaiset kysymykset jne.
Jos joku kommunikoi ääniviesteillä, hyväksy se. Se on hänelle miellyttävin tapa ja mitä vikaa siinä on verrattuna sinun näpytteleemiisi viesteihin?
Jos joku preferoi soittoa, soita. Niin saat häneen yhteyden.
Ai niin. Mutku mä en tykkää instasta, en halua kuunnella viestejä ja iiiik ainakaan en soita.
No sitten.