Miten erottaa Tinderissä feikkilentäjä oikeasta lentäjistä?
Kommentit (113)
Kysymys toki provo, mutta luulen näin yleisesti lentäjän olevan niin suosittu naisten keskuudessa, ettei missään tinderissä tarvitse olla.
Mulle on tullut yksi feikkilentäjä vastaan. Se väitti, että hän kuljettaa helikopterilla ihmisiä ja sitten ajaa kotiin autolla. Laittoi aina autosta mulle ääniviestejä. Ei tavattu koskaan. Luulen, että se autoili ympäri Suomea panemassa naisia.
Tavatessa tenttaa siltä niitä aakkosia, millä lentonokeiden tunnisteet luetaan radioliikenteessä. A on alfa, F on fox, O on oscar, H on hotel, jne.
On todella romanttista, kun ensitreffeillä ehdotat pientä tenttiä.
Oikealla lentäjäkirusgilla on laatikkoleuka ja kirurginveitsi kädessä. Siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tavatessa tenttaa siltä niitä aakkosia, millä lentonokeiden tunnisteet luetaan radioliikenteessä. A on alfa, F on fox, O on oscar, H on hotel, jne.
No tota mun mies on radioamatööri ja nuo on ne niin perusjutut osata:)
Ei lentäjiä ole Tinderissä. Niillä on joka kentällä pimut vastassa, ei tarvi vaivautua deittiappeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tota mun mies on radioamatööri ja nuo on ne niin perusjutut osata:)
Ja ehdotuksen kirjottajahan oli toki yhtä tosissaan kuin ap:kin.
ID-kortti, pomminvarma. Jos sitä ei ole niin ei ole lentäjä. Mutta tuskin tosiaan Tinderissä tarvitsee roikkua.
Käske tulemaan helikopterilla treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys toki provo, mutta luulen näin yleisesti lentäjän olevan niin suosittu naisten keskuudessa, ettei missään tinderissä tarvitse olla.
Tinderissä kuka tahansa voi olla lentäjä.
Feikkilentäjällä kapteenilakki mikä ostettu ruotsinlaivalta!
Naisia on helppo narrata. Nuorena baarissa sai aina seuraa kun sanoi naiselle olevansa lentäjä 👍
Vierailija kirjoitti:
Feikkilentäjällä kapteenilakki mikä ostettu ruotsinlaivalta!
Siitä tunnistaa feikkilentäjän, että kapteeninlakissa on ankkurin kuva.
Vierailija kirjoitti:
Naisia on helppo narrata. Nuorena baarissa sai aina seuraa kun sanoi naiselle olevansa lentäjä 👍
Mitä syytä olettaa, että valehtelet, jos kuulostaa uskottavalta? Oletko muuten jotenkin ruma tai vastenmielinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä syytä olettaa, että valehtelet, jos kuulostaa uskottavalta? Oletko muuten jotenkin ruma tai vastenmielinen?
Eivät oikeat lentäjät sitä mainosta. Enemmänkin välttelevät sen ilmi tulemista että on lentäjä.
Huomenta. Täällä ihkaoikean lentäjän vaimo. Mies vapailla ja viime yönä oli taas, aah, niin ihanaa <3
Vierailija kirjoitti:
Vanha kikka! Mulla oli jopa kännykässä kuva missä olen lentokoneessa ohjaimissa. Kuva oli otettu jossain näyttelyssä missä sai mennä cesnaan istumaan. Tavallaan olin lentäjä kun lentelin kukasta kukkaan 😎
Trollaamalla av-palstalla varmaan