Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten erottaa Tinderissä feikkilentäjä oikeasta lentäjistä?

Vierailija
02.08.2025 |

Tai viimeistään sitten jos tapaa? 

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjän vaimona hämmentävää lukea miten naisten silmissä on hot ammatti. Mä olen tavannut mieheni nuorena, jolloin hän ei ollut vielä lentäjä, joten näkökulma on uusi. 

Oletko elänyt koko elämäsi ajan kiven alla pää ämpäriin työnnettynä? Jos todella sinulle tulee ihan uutena ja ihmeellisenä asiana, että lentäjiä stereotypisesti pidetään naisten ihannepuolisona.

Tämä ei voi olla totta tai sitten on kyllä vaimo elänyt ihan tynnyrissä. Kannattaa vähän niitä silmiä nyt availla! 

Vierailija
82/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä yksi keino olisi ostaa lentäjän univormu ja pieni laukku. Sitten menisi Helsinki-Vantaalle matkalta palaavien matkustajien aulaan tai taksialueelle käveleksimään se puku päällä.

Ehkä sieltä joku lähtisi mukaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta. Täällä ihkaoikean lentäjän vaimo. Mies vapailla ja viime yönä oli taas, aah, niin ihanaa <3

Uuu la laa..nice <3

Mites viime yönä? Saitko taas?

Vierailija
84/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tarvi erottaa toinen lentää kaukomaille,toinen lentää kukasta kukkaan,lentäjiä molemmat.

Vierailija
85/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä yksi keino olisi ostaa lentäjän univormu ja pieni laukku. Sitten menisi Helsinki-Vantaalle matkalta palaavien matkustajien aulaan tai taksialueelle käveleksimään se puku päällä.

Kyllä ihan varmasti saisit seuraa. Kunhan kukaan ei tarkemmin alkaisi kyselemään niin saattaisi toimiakin. 

Vierailija
86/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä tiirailemaan (jos lentäjiä haluaa kuolata) joko saapuvien aulaan lentokentällä tai Finskin Token eteen. 

Vierailija
87/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä tiirailemaan (jos lentäjiä haluaa kuolata) joko saapuvien aulaan lentokentällä tai Finskin Token eteen. 

Missä ja mikä on toke? 

Vierailija
88/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on silmäpussit ja 60t velkaa opiskelusta. Siitä tunnistaa aidon 😍

Vierailija
89/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on silmäpussit ja 60t velkaa opiskelusta. Siitä tunnistaa aidon 😍

Silmäpusseista en tiedä, mutta aniharva Finnairille työllistynyt lentäjä käy mitään huippukallista yksityistä lentokoulua. Finnairin lentäjät valmistuvat pääasiassa Suomen Ilmailuopistosta Porista, joka maksaa vain 18 000€. Finnair itse omistaa puolet SIO:sta. Sinne vaan on huippuvaikeaa päästä, joten jotkut joutuvat sitten hakemaan noihin törkeän kalliisiin kouluihin. Mutta tosiaan Finnairin lentäjistä suurin osa SIOsta valmistunutta. 

Vierailija
90/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihan varmasti saisit seuraa. Kunhan kukaan ei tarkemmin alkaisi kyselemään niin saattaisi toimiakin. 

Tuosta voisi kyllä tehdä niin taidetta, jos asuisi lentokentän vieressä.

Kotiin feikkilentolupakirjat seinälle ja kaappiin univormuja. Lisäksi seinälle kuvia lentokoneista. Tietysti voisi opiskella termistöä ja hurjia tarinoita netistä.

Vierailija
91/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavatessa tenttaa siltä niitä aakkosia, millä lentonokeiden tunnisteet luetaan radioliikenteessä. A on alfa, F on fox, O on oscar, H on hotel, jne.

On todella romanttista, kun ensitreffeillä ehdotat pientä tenttiä.

No tota mun mies on radioamatööri ja nuo on ne niin perusjutut osata:)

Mitkään Tinder huijarit tai naisten pyörittelijät eivät tällaisia vaivaudu opettelemaan tai eikä muista vastaavia juttuja.

Fiksu nainen keskittyykin miehen yleistietoon, eikä johonkin ammattiin ja aurinkolasien merkkiin ja siinä karsiutuu samalla tosiaan huijarit ja feikkaajat.

Vierailija
92/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentäjän poika, silläkin saa

Vierailija
93/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä mitenhän lentäjän vaimo. Ovatkohan haluttua seuraa hekin? 

Vierailija
94/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta voisi kyllä tehdä niin taidetta, jos asuisi lentokentän vieressä.

Kotiin feikkilentolupakirjat seinälle ja kaappiin univormuja. Lisäksi seinälle kuvia lentokoneista. Tietysti voisi opiskella termistöä ja hurjia tarinoita netistä.

Ei kyllä tuntemillani lentäjillä mitään lupakirjoja ole seinillä :D

Vierailija
95/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivatkin olla kuumia pakkauksia nuo vaimot. 

Vierailija
96/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt mieheeni tutustuessani nuorena että lentäjä olisi naisten silmissä kova juttu. En edelleenkään tajua että joku etsii kumppania status ja ammatti edellä. Siinä mielessä voin yhtyä tuon aiemman vaimon kommenttiin ja ihmettelyyn. Tietysti jokainen etsii kumppania omalta älylliseltä tasoltaan, mutta pelkkä ammatin tai tulojen ihailu ei vie suhteessa pitkälle. 

Vierailija
97/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä:D 

No ainakin sitten siitä että kun samat naamat tulee jatkuvasti vastaan niin ne ei ole lentäjiä eikä muutenkaan parisuhdematskua.

Mutta onko oikeasti joku niin tyhmä että feikkaa jossain deittisovelluksessa olevansa lentäjä? 

Vierailija
98/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt mieheeni tutustuessani nuorena että lentäjä olisi naisten silmissä kova juttu. En edelleenkään tajua että joku etsii kumppania status ja ammatti edellä. Siinä mielessä voin yhtyä tuon aiemman vaimon kommenttiin ja ihmettelyyn. Tietysti jokainen etsii kumppania omalta älylliseltä tasoltaan, mutta pelkkä ammatin tai tulojen ihailu ei vie suhteessa pitkälle. 

Samat sanat. En ole tähän kommentoinut aiemmin, mutta minunkin mieheni on DI, kuten aiemmin kommentoineet.

Aloimme seurustella nuorina yliopisto-opiskelijoina ja miehessäni minua kiehtoi älykkyys, kohteliaisuus, kyky keskustella, uteliaisuus elämää ja ilmiöitä kohtaan. En koskaan ole ajatellut miehiä status edellä. Vaikka nyt on lentänyt jo vuosia niin silti minun silmissäni ei ole mikään hottis lentäjä, vaan älykäs, vastuullinen ja huolehtiva perheenisä ja aviomies. Kaikki nämä pettämispuheet ym. kuulostavat ihan tuulesta temmatuilta, enkä todellakaan ole mikään sinisilmäinen tai sormien välistä katsova. 

Vierailija
99/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla kuumia 

Vierailija
100/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla kuumia 

Missähän heitä nyt sitten näkisi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän