Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tykkään kaveristani kahden kesken mutta porukassa ollessamme hän ärsyttää minua?

Vierailija
25.05.2025 |

Onko kellään tällaisesta kokemusta? Rakastan kaverini seuraa kahden kesken mutta kun olemme isommalla porukalla hän jostain syystä ottaa minua pahasti päähän. Kyse ei ole siitä että hän käyttäytyisi eri tavalla tai että olisin hänestä mustasukkainen tms. Olen ihmeissäni.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää, mikä kaverissa ärsyttää tällöin kun olette isommalla porukalla koolla?

Vierailija
2/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, mutta tämä johtuu siitä että kaverista tulee ilkeä minua kohtaan isomassa seurassa ja en tykkää sellaisesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää, mikä kaverissa ärsyttää tällöin kun olette isommalla porukalla koolla?

Tämä onkin mystistä kun en oikein itsekään tiedä. Ehkä tapa kertoa asioita, olla läsnä jne? Olen kovasti miettinyt olisiko kuitenkin kyse huomion jakamisesta mutta kun se ei oikeasti minua haittaa. Ihan kuin hänen ärsyttävyytensä korostuisi porukassa.

Vierailija
4/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus?

Vierailija
5/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kateellinen. Hän on ilmeisesti pidetympi kuin sinä ja sosiaalisesti miellyttävämpi.

Vierailija
6/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet tiedostamattasi kontrollifriikki etkä kestä sitä, ettet voi päättää tai vaikuttaa siihen miten kaverisi toimii muiden kanssa.

Vierailija
7/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan erilaista

Vierailija
8/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus?

Aloitustekstin kun luet, niin ap sanoo, että kyse ei ole mustasukkaisuudesta. 

Vierailija
9/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla ystäväsi kertoo asioita sinun kanssa ollessa ja miten silloin kun olette porukalla? 

Onko ystäväsi jännittäjä? Voisiko esim jännitys vaikuttaa hänen tapaansa olla isossa porukassa?

Vierailija
10/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla kateellinen. Hän on ilmeisesti pidetympi kuin sinä ja sosiaalisesti miellyttävämpi.

En usko kysymyksen olevan siitä, aluksi epäilin toki kateutta ja mustasukkaisuutta itsekin mutta en kyllä voi allekirjoittaa kumpaakaan. Hän on aidosti hyvä tyyppi ja pidetty ja olen hänestä ylpeä, mutta joku hänessä vain ärsyttää porukassa ollessamme. 

Vierailija
11/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ärsyttää, jos ystäväsi saa enemmän huomiota kuin sinä.

Vierailija
12/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet kaverisi osana sinua ja koet että hänen käytös heijastuu negatiivisesti sinuun?

Vierailija
13/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kateellinen kun hän puhuu älykkäämpiä asioita kuin sinä.

Vierailija
14/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla ystäväsi kertoo asioita sinun kanssa ollessa ja miten silloin kun olette porukalla? 

Onko ystäväsi jännittäjä? Voisiko esim jännitys vaikuttaa hänen tapaansa olla isossa porukassa?

Hän kertoo asiat jopa melko samalla tavalla sekä minulle että porukassa. Mietin että yrittäisikö hän kuitenkin ehkä porukassa enemmän esittää ja tulisiko jokin jännä marttyyripuoli silloin enemmän esiin? En ole varma.

Vierailija
15/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan tiedostamattasi aivan rakastunut häneen, ja siksi ajatuksesi ovat tuollaisia!😍

Vierailija
16/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kateellinen kun hän puhuu älykkäämpiä asioita kuin sinä.

Tästä ei kyllä ole kyse. Olemme tässä mielessä varmasti aika samalla tasolla.

Vierailija
17/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan tiedostamattasi aivan rakastunut häneen, ja siksi ajatuksesi ovat tuollaisia!😍

😂👌

Vierailija
18/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kahden kesken hänen "hölmöilynsa" naurattavat, mutta porukassa hävettävät.

Vierailija
19/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että kahden kesken hänen "hölmöilynsa" naurattavat, mutta porukassa hävettävät.

Itselläni oli tuollainen kumppani.

Vierailija
20/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Itselläni on kaveri joka kahden kesken on tosi mukava tyyppi, mutta isossa porukassa hänellä menee aina "show vaihde"päälle, ja silloin aina ärsyynnyn häneen. Jollain ihmisillä on sellainen taipumus, isossa porukassa täytyy alkaa esittää ja ottaa isosti tilaa. Sitten on niitäkin, joilla kahden kesken riittää juttua, mutta isossa porukassa vetäytyvät syrjään ja ovat hiljaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi