Miten erottaa Tinderissä feikkilentäjä oikeasta lentäjistä?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia on helppo narrata. Nuorena baarissa sai aina seuraa kun sanoi naiselle olevansa lentäjä 👍
Muistan lukeneeni että Ruotsissa se katsotaan nykyään raiskaukseksi jos valehtelee ammattinsa ja sen vuoksi pääsee sänkyyn naisen kanssa.
No ei kai ny sentäs
Entä, jos nainen valehtelee ammattinsa?
Mä en voi sivuuttaa näköjään näitä lentäjä- ketjuja, kun mun yhden tyttären mies on liikennelentäjä. En tajua asialla trollaamista tai tosissaankaan kyselyä. Todella Fiksu ja ihanan avulias vävy on. Ihan sama onko lentäjä tai, sattuu vaan olemaan. Ei ole laatikkoleukaa, pitkä kyllä on😁
Vierailija kirjoitti:
Et oo riittävän tasokas lentäjälle etkä tuu ikinä olemaan
Eikö edes kuumailmapallolentäjälle? Semmöinen hieman pulska, mutta sympaattisesti hymyilevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo riittävän tasokas lentäjälle etkä tuu ikinä olemaan
No millainen pitäisi olla?
Tasokas. Jos et tiedä mitä tarkoittaa et ole sellainen
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi sivuuttaa näköjään näitä lentäjä- ketjuja, kun mun yhden tyttären mies on liikennelentäjä. En tajua asialla trollaamista tai tosissaankaan kyselyä. Todella Fiksu ja ihanan avulias vävy on. Ihan sama onko lentäjä tai, sattuu vaan olemaan. Ei ole laatikkoleukaa, pitkä kyllä on😁
Nää ketjut lentäjistä fantasioiville. Tyttäresi onnekas.
Lentäjillä tutkimusten mukaan on suurempi penis kuin miehillä keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia on helppo narrata. Nuorena baarissa sai aina seuraa kun sanoi naiselle olevansa lentäjä 👍
Mitä syytä olettaa, että valehtelet, jos kuulostaa uskottavalta? Oletko muuten jotenkin ruma tai vastenmielinen?
Eivät oikeat lentäjät sitä mainosta. Enemmänkin välttelevät sen ilmi tulemista että on lentäjä.
Kyllä vaan mainostavat. Tinderissä on erityisesti ulkomailla ja lentokentillä paljon lentäjiä ja mätsäävät, koska hekin haluavat seksiä ja yhdenyönsuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytär on onnekas niin kauan kun on nuori ja nätti. Mutta kun ympärillä pörrää paljon halukkaita nuoria naisia niin useimmille miehille tulee houkutus pettää.
Mä en kyllä Tinderissä ole lentäjiin törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feikkilentäjällä kapteenilakki mikä ostettu ruotsinlaivalta!
Siitä tunnistaa feikkilentäjän, että kapteeninlakissa on ankkurin kuva.
Olen aina selittänyt tuon niin, että lennän vesitasolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytär on onnekas niin kauan kun on nuori ja nätti. Mutta kun ympärillä pörrää paljon halukkaita nuoria naisia niin useimmille miehille tulee houkutus pettää.
Tuo on ihan huuhaata. Poikkeuksia tietysti on aina, mutta kyllä useimmilla lentäjillä (tunnen kymmeniä) on ihan omaa ikäluokkaa oleva vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Tinderin elo-score matchaa samantasoisia pareja keskenään. Selvästi lentäjät siintävät liian korkealla sinun tasollesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderin elo-score matchaa samantasoisia pareja keskenään. Selvästi lentäjät siintävät liian korkealla sinun tasollesi.
Jep
Vierailija kirjoitti:
Lentäjillä tutkimusten mukaan on suurempi penis kuin miehillä keskimäärin.
Mikähän tutkimus? Helsingin yliopiston? :D
Älä usko ketään baarissa jos sanoo että lentäjä
Entä oikeat hiihtäjät omituisista hiihtäjistä?
Vierailija kirjoitti:
Vein kerran lentäjän naisen. Tulin paikalle ja komensin " Perämies teillä on kiire kentälle" Itse kun olen Kapteeni. Oli kova pano...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjän vaimona hämmentävää lukea miten naisten silmissä on hot ammatti. Mä olen tavannut mieheni nuorena, jolloin hän ei ollut vielä lentäjä, joten näkökulma on uusi.
No hyvä sinunkin avata silmiäsi
Kunhan ei olis liian myöhäistä! 😉
No hyvä sinunkin avata silmiäsi