Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten erottaa Tinderissä feikkilentäjä oikeasta lentäjistä?

Vierailija
02.08.2025 |

Tai viimeistään sitten jos tapaa? 

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä oikeat hiihtäjät omituisista hiihtäjistä?

Kyllä ne erottaa 

Vierailija
62/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjän vaimona hämmentävää lukea miten naisten silmissä on hot ammatti. Mä olen tavannut mieheni nuorena, jolloin hän ei ollut vielä lentäjä, joten näkökulma on uusi. 

No hyvä sinunkin avata silmiäsi 

Kunhan ei olis liian myöhäistä! 😉 

Niinpä, mutta hyvä uutinen, ettei vaimoja kuitenkaan yleensä jätetä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on helppo narrata. Nuorena baarissa sai aina seuraa kun sanoi naiselle olevansa lentäjä 👍

Vein kerran lentäjän naisen. Tulin paikalle ja komensin " Perämies teillä on kiire kentälle" Itse kun olen Kapteeni. Oli kova pano...

Juu juu, uskotaan Pertsa 

Vierailija
64/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, uskooko joku että oikeat lentäjät joutuvat Tinderissä etsimään naisia? 

Vierailija
65/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentäjällä on valkoinen kaulahuivi.

Ja nahkainen lenäjänlakki

Vierailija
66/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikealla lentäjäkirusgilla on laatikkoleuka ja kirurginveitsi kädessä. Siitä.

Entä lentäjäkirurgilla joka istuu treffeillä vasemmalla?

Mä en jouda treffailla vaan yhtä kerrallaan.

T. XXL nainen hki

Vierailija
67/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla olet törmännyt valelentäjään. Korkeintaan kokemusta baarista ulos lentämisestä. 

Vierailija
68/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta 

Vierailija
69/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjän vaimona hämmentävää lukea miten naisten silmissä on hot ammatti. Mä olen tavannut mieheni nuorena, jolloin hän ei ollut vielä lentäjä, joten näkökulma on uusi. 

Oletko elänyt koko elämäsi ajan kiven alla pää ämpäriin työnnettynä? Jos todella sinulle tulee ihan uutena ja ihmeellisenä asiana, että lentäjiä stereotypisesti pidetään naisten ihannepuolisona.

Myös lentäjän puolisona tää on mulle kyllä melko vieras ajatus, tai siis ei tuo ammatti nyt deittailuaikoina mikään redflag ollu, mutta ei nyt mikään ihannepuolisonkaan merkki. Itse olen kouluttautunut suhteellisen pitkälle ja lentäjän koulutus ei ole edes alempi korkeakoulu. Rahaahan siihen toki tarvii joissain tilanteissa paljonkin, että voi koulun käydä, mut onhan nyt varakkaita ihmisiä paljon muissakin ammateissa jos se ratkaisee. Lisäks nykyiset perämiehet ei ansaitse edes kovin hyvin, eli ei ainakaan ihan pelkästään tulojen perusteella kannata lentäjää jahdata:D

Vierailija
70/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjillä tutkimusten mukaan on suurempi penis kuin miehillä keskimäärin.

Mikähän tutkimus?  Helsingin yliopiston? :D

Helsingin Aeronauttisen Institutin tekemän kyselytutkimuksen perusteella näin todella on.

Vierailija
71/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko elänyt koko elämäsi ajan kiven alla pää ämpäriin työnnettynä? Jos todella sinulle tulee ihan uutena ja ihmeellisenä asiana, että lentäjiä stereotypisesti pidetään naisten ihannepuolisona.

Myös lentäjän puolisona tää on mulle kyllä melko vieras ajatus, tai siis ei tuo ammatti nyt deittailuaikoina mikään redflag ollu, mutta ei nyt mikään ihannepuolisonkaan merkki. Itse olen kouluttautunut suhteellisen pitkälle ja lentäjän koulutus ei ole edes alempi korkeakoulu. Rahaahan siihen toki tarvii joissain tilanteissa paljonkin, että voi koulun käydä, mut onhan nyt varakkaita ihmisiä paljon muissakin ammateissa jos se

Minäkin olen lentäjän vaimo. Mieheni on DI, kuten todella monet muutkin lentäjät ainakin Finskillä. Myös muita akateemisia on, jopa lääkäreitä. 

Minun mieheni on käynyt SIO:n eli Porissa Suomen Ilmailuopiston ja se maksaa vain n. 18 000€. Sinne toki on erittäin vaikeaa päästä. 

Lisäksi ainakaan Finnairilla perämiesten palkat ovat ihan kohtuulliset. Oma mieheni lentää laajarunkokonetta, pääasiassa kaukoliikennettä ja kyllä palkka on keskimäärin 10 000€/ kk. 

Vierailija
72/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mäkin kyllä ihmettelen 

Vierailija
73/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mäkin kyllä ihmettelen 

Aika sinisilmäistä 

Vierailija
74/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjillä tutkimusten mukaan on suurempi penis kuin miehillä keskimäärin.

Mikähän tutkimus?  Helsingin yliopiston? :D

Helsingin Aeronauttisen Institutin tekemän kyselytutkimuksen perusteella näin todella on.

Luotettavalta kuulostaa 

Vierailija
75/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta. Täällä ihkaoikean lentäjän vaimo. Mies vapailla ja viime yönä oli taas, aah, niin ihanaa <3

Uuu la laa..nice <3

Vierailija
76/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavatessa tenttaa siltä niitä aakkosia, millä lentonokeiden tunnisteet luetaan radioliikenteessä. A on alfa, F on fox, O on oscar, H on hotel, jne.

On todella romanttista, kun ensitreffeillä ehdotat pientä tenttiä.

No tota mun mies on radioamatööri ja nuo on ne niin perusjutut osata:)

Kysy siltä mitä se tekee jos joutuu yllättäen kynnyksellä laskevaan virtaukseen.

Vierailija
77/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat lentäjät eivät ole Tinderissä 

Vierailija
78/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös lentäjän puolisona tää on mulle kyllä melko vieras ajatus, tai siis ei tuo ammatti nyt deittailuaikoina mikään redflag ollu, mutta ei nyt mikään ihannepuolisonkaan merkki. Itse olen kouluttautunut suhteellisen pitkälle ja lentäjän koulutus ei ole edes alempi korkeakoulu. Rahaahan siihen toki tarvii joissain tilanteissa paljonkin, että voi koulun käydä, mut onhan nyt va

Eikös Finnair omista SIOn? 

Vierailija
79/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjät puhuu meteorologisista ilmiöistä ja valittaa kun pelikaanit lentää turpiiniin...

Vierailija
80/113 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on helppo narrata. Nuorena baarissa sai aina seuraa kun sanoi naiselle olevansa lentäjä 👍

Muistan lukeneeni että Ruotsissa se katsotaan nykyään raiskaukseksi jos valehtelee ammattinsa ja sen vuoksi pääsee sänkyyn naisen kanssa.

ChatGtp:n mukaan ketään ei ollut tästä tuomittu, ja käytännössä on kauhean vaikeaa tästä valehtelusta ketään Ruotsissakaan haastaa oikeuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän