Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt värianalyysissä?

Vierailija
05.07.2024 |

Entä oletko tyytyväinen lopputulokseen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä ole käynyt ennustajallakaan.

M53

Vierailija
2/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ensin ennustajalla, se kertoi että värianalyysini tulos on virheellinen, en sitten mennyt. Huomenna käyn Tarot-lukijalta kysymässä mihin matkustan seuraavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tiedän nyt tarkalleen, mitkä värit sopivat minulle. Harmi vaan, että kaupoista niitä löytyy kohtuu harvoin. Kun löytyy sopiva ja sopivan värinen vaate, ostan heti kaksi.

Vierailija
4/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vertaisi värianalyysiä hopi-kynttilöihin ym. Ap

Vierailija
5/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tiedän nyt tarkalleen, mitkä värit sopivat minulle. Harmi vaan, että kaupoista niitä löytyy kohtuu harvoin. Kun löytyy sopiva ja sopivan värinen vaate, ostan heti kaksi.

Mikä vuodenaika olet ja millaiset värit sinulla itselläsi on? Ap

Vierailija
6/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kontrastikas kevät, eli kevään sävyistä tummemmat versiot. Hyvin hailakka iho, siniharmaat silmät ja keltaiseksi haalistuvat ruskeat hiukset.

Vierailija
7/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kontrastikas kevät, eli kevään sävyistä tummemmat versiot. Hyvin hailakka iho, siniharmaat silmät ja keltaiseksi haalistuvat ruskeat hiukset.

Minäkin epäilen olevani kevät ja olisi kiva saada siihen selvyys. Mutta jos osuu huono analysoija? Ap

Vierailija
8/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, jopa kahdesti. Olen tosi tyytyväinen lopputulokseen.

Ensimmäinen oli sellainen, missä hyvällä värisilmällä varustettu henkilö laittoi kankaita kasvojen eteen, aina kahta vuorotellen. Hän näki heti ensimmäisestä kahdesta, kumpi sopii selvästi paremmin, ja jatkoi kaikilla lopuilla, kunnes se perusvuodenaika oli aivan selvä. Hän myös esitteli vuodenaikojen karkean nelikentän idean, mikä on tosi kiva tietää 👍

Sittemmin kävin toisen värianalyysin, missä henkilöllä oli paljon lippusia ja lappusia vertailuväreinä, joista hän etsi mahdollisimman tarkasti ihonväriäni (monesta kohtaa arvioituna), silmien väriäni ja omaa värjäämätöntä hiusväriäni vastaavia sävyjä. Lopulta hän syötti arvot tietokoneeseen, ne taisivat käydä Yhdysvalloissa kierroksella, mistä tuli paluupostissa sellainen sävyviuhka, missä on 40 suositussävyä. Näitä käytän varmaan lopun ikäni, koska siellä onkin tosi hyvin juuri minulle sopivia sävyjä. Mukana oli myös yllätyssävyjä, joita en ehkä olisi tullut ikinä arvanneeksi itselle sopiviksi ilman tätä, mikä on tuottanut iloa ja vaihtelua pukeutumiseen.

Näin tietokoneitse löytynyt vuodenaika oli muuten SAMA kuin oli lopputulos ensimmäisessä värianalyysissä. Mutta tässä jälkimmäisessä on useita alakategorioita jokaiselle vuodenajalle, eli lopputulos on vielä tarkempi suositussävyineen, siksi se todellakin kannatti käydä.

Pelkkää hyvää toivat nuo.

Vierailija
9/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 90-luvun alussa, olen syksy. Silloin ei mitään alalajeja analysoitu. Mulla oli päällä vihreä paita, kun menin sinne, ja mulle sanottiin, että väri on juuri oikea minulle. Olen lapsesta asti tykännyt lämpimän ruskeista ja vihreistä sävyistä, sekä sinapinkeltaisesta. Petrooli ja tummahko punainen pukevat mua kaikkein parhaiten 

Vierailija
10/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Olen, jopa kahdesti. Olen tosi tyytyväinen lopputulokseen. Ensimmäinen oli sellainen, missä hyvällä värisilmällä varustettu henkilö laittoi kankaita kasvojen eteen, aina kahta vuorotellen. Hän näki heti ensimmäisestä kahdesta, kumpi sopii selvästi paremmin, ja jatkoi kaikilla lopuilla, kunnes se perusvuodenaika oli aivan selvä. Hän myös esitteli vuodenaikojen karkean nelikentän idean, mikä on tosi kiva tietää 👍 Sittemmin kävin toisen värianalyysin, missä henkilöllä oli paljon lippusia ja lappusia vertailuväreinä, joista hän etsi mahdollisimman tarkasti ihonväriäni (monesta kohtaa arvioituna), silmien väriäni ja omaa värjäämätöntä hiusväriäni vastaavia sävyjä. Lopulta hän syötti arvot tietokoneeseen, ne taisivat käydä Yhdysvalloissa kierroksella, mistä tuli paluupostissa sellainen sävyviuhka, missä on 40 suositussävyä. Näitä käytän varmaan lopun ikäni, koska siellä onkin tosi hyvin juuri minulle sopivia sävyjä. Mukana

Ostatko paljon vai vähän vaatteita? Ap

Vierailija
11/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt analyysin onnistuneesti itse. Englanninkielisiltä sivuilta saa hyviä ohjeita.

Avainasia monelle suomalaiselle on kiinnittää huomiota oman värityksen kontrasteihin ja intensiivisyyteen, ei siihen minkä väriset hiukset ja silmät ovat. Myöskään värityksen viileys tai lämpimyys ei suomalaisella ole aina selvä.

Vierailija
12/12 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Olen, jopa kahdesti. Olen tosi tyytyväinen lopputulokseen. Ensimmäinen oli sellainen, missä hyvällä värisilmällä varustettu henkilö laittoi kankaita kasvojen eteen, aina kahta vuorotellen. Hän näki heti ensimmäisestä kahdesta, kumpi sopii selvästi paremmin, ja jatkoi kaikilla lopuilla, kunnes se perusvuodenaika oli aivan selvä. Hän myös esitteli vuodenaikojen karkean nelikentän idean, mikä on tosi kiva tietää 👍 Sittemmin kävin toisen värianalyysin, missä henkilöllä oli paljon lippusia ja lappusia vertailuväreinä, joista hän etsi mahdollisimman tarkasti ihonväriäni (monesta kohtaa arvioituna), silmien väriäni ja omaa värjäämätöntä hiusväriäni vastaavia sävyjä. Lopulta hän syötti arvot tietokoneeseen, ne taisivat käydä Yhdysvalloissa kierroksella, mistä tuli paluupostissa sellainen sävyviuhka, missä on 40 suositussävyä. Näitä käytän varmaan lopun ikäni, koska siellä onkin tosi

-> 10/11

Arvaisin, että ostan pikemminkin vähän vaatteita kuin paljon, muihin ihmisiin verrattuna, en ole kaupoissa luuhaavaa tyyppiä. Käytän myös kaikkia ostamiani vaatteita mieluiten elinkaarensa loppuun. Siksi onkin tärkeää osua oikeaan valinnoissa. Mutta värianalyysistä on parisenkymmentä vuotta aikaa, siinä ehtii vähitellen kertyäkin oikeansävyistä varastoa. Kiva juttu tässä on se, että jokainen uusi vaate, oli se värikäs tai neutraali sävyltään, sopii niihin jo kaapissa oleviin omiin neutraaleihin perussävyihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän