Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?

Vierailija
01.08.2025 |

Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc

Kommentit (1124)

Vierailija
401/1124 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, että taas siivooja on se joka otetaan esimerkiksi!

Tiesitkö, että siivoojallakin voi olla mukava omaisuus. Ei vain kerro sitä muille, ainakaan miesehdokkaille..

T. Siivooja

Meitä miehiä ei kiinnosta naisen koulutus ja ammatti, vaikka monet naiset täällä niin yrittää väittää. Luonne ja ulkonäkö on ne tärkeät. Omakin vaimo siivooja ja itsellä nettotulot 5000 e/kk.

M46

Jep. Ja sitten kun se ulkonäkö vääjäämättä rapistuu naisen vanhetessa, te vaihdatte nuorempaan ja nätimpään ettekä tietenkään valita niistä satasten elatusmaksuista joita teille itsestäänselvästi määrätään kun se lasten äiti on käytännössä tuloton.

Kuten olemme tältäkin palstalta kerta toisensa jälkeen lukeneet. 

Vierailija
402/1124 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies menettää työnsä, niin nainen ottaa heti eron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1124 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattumaa. Ja se saadaan seliteltyä että mies onkin luuseri kun jäi työttömäksi. Käännetään ongelma persoonaan niin naiset hyväksyvät kyllä.

Vierailija
404/1124 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että siivoojallakin voi olla mukava omaisuus. Ei vain kerro sitä muille, ainakaan miesehdokkaille..

T. Siivooja

Meitä miehiä ei kiinnosta naisen koulutus ja ammatti, vaikka monet naiset täällä niin yrittää väittää. Luonne ja ulkonäkö on ne tärkeät. Omakin vaimo siivooja ja itsellä nettotulot 5000 e/kk.

M46

Jep. Ja sitten kun se ulkonäkö vääjäämättä rapistuu naisen vanhetessa, te vaihdatte nuorempaan ja nätimpään ettekä tietenkään valita niistä satasten elatusmaksuista joita teille itsestäänselvästi määrätään kun se lasten äiti on käytännössä tuloton.

Miten nainen on muka tuloton? Täällähän kerrotaan kuinka naiset itse tienaavat rahansa, eikä miestä tarvita mihinkään!

Vierailija
405/1124 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tilanteessa maineen menetys on vielä suurempi haitta, kuin tulojen menetys. Naiselle suunnaton häpeä, jos joutuu sanomaan kavereilleen, että hänen miehensä on työtön.

Vierailija
406/1124 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattumaa. Ja se saadaan seliteltyä että mies onkin luuseri kun jäi työttömäksi. Käännetään ongelma persoonaan niin naiset hyväksyvät kyllä.

Ja.unohdit oleelisimman eli työttömättä se on tietenkin juoppo.

Vierailija
407/1124 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut omat tulot nuoresta asti, eli kun menin kesätöihin 15-vuotiaana. Sitä ennenkin tein jotakin pikkuhommia ja sain rahaa. Itse olen tehnyt veroilmoitukseni ja hoitanut asiat. Edelleen on omat tulot ja rahat. Kukaan mies ei ole minua elättänyt, enkä ole sitä halunnutkaan. Naurettava ajatuskin!

Vierailija
408/1124 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä se tilanne, että kyllästyin miesten elättämiseen. Sinkkuna nyt yli 10 vuotta. 

En tiedä, olenko joku pummimagneetti vai mistä kyse, kun aina päädyin tilanteeseen, että minun rahoilla elettiin tai vähintäänkin lainattiin rahaa, joita ei maksettu koskaan takaisin. Pois lukien yksi exäni (erottu 15 v sitten), joka aina maksoi takaisin. Onkin ollut jo vuosikaudet paras kaverini. 

Huolimatta asianajajana työskentelystäni, niin perusluonteeni on kiltti ja luottavainen ihmisiä kohtaan yksityiselämässäni. Tätä sitten hyödynnetty siinä määrin, että totesin NYT RIITTÄÄ. Siksi sinkkuna tuo yli 10 v. Raha alkoi riittämään. Ostin kaksi vuotta sitten 212 000 euroa maksavan asunnon. Yksin. Jos olisin seurustellut, niin ei olisi varaa ollut. Lainaa enää jäljellä alle 51k ja se hoituu 4 vuodessa.

Sitten täällä miehet parkuu siitä, että nainen kysyy ammattia. Totta hemmetissä kysyn, sillä en enää ikinä aio päätyä enää rahavarannoksi. 

Todellakaan en rahan perään, mutta en myöskään hyväksy sitä enää, että miesten käsi käy lompakollani useammin kuin omani. 

asianajaja

Vierailija
409/1124 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole yhtä kuin tilasto. Tavallinen perusmuija keskimäärin tarvitsee miehen rahoja. Jos naisella on kykyä tienata itse, hän ei ota miestä, minkä todistaa tilastokeskuskin.

Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset ja yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:

https://stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/miehet-ja-naiset-tuloluokk…;

Eli naiset ovat miesten kanssa elintason vuoksi. Jos nainen osaa hankkia sen itse, hän ei ota miestä.

Eli naiset ovat maksullisia. Mitähän myyvät miehelle?

Vierailija
410/1124 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä se tilanne, että kyllästyin miesten elättämiseen. Sinkkuna nyt yli 10 vuotta. 

En tiedä, olenko joku pummimagneetti vai mistä kyse, kun aina päädyin tilanteeseen, että minun rahoilla elettiin tai vähintäänkin lainattiin rahaa, joita ei maksettu koskaan takaisin. Pois lukien yksi exäni (erottu 15 v sitten), joka aina maksoi takaisin. Onkin ollut jo vuosikaudet paras kaverini. 

Huolimatta asianajajana työskentelystäni, niin perusluonteeni on kiltti ja luottavainen ihmisiä kohtaan yksityiselämässäni. Tätä sitten hyödynnetty siinä määrin, että totesin NYT RIITTÄÄ. Siksi sinkkuna tuo yli 10 v. Raha alkoi riittämään. Ostin kaksi vuotta sitten 212 000 euroa maksavan asunnon. Yksin. Jos olisin seurustellut, niin ei olisi varaa ollut. Lainaa enää jäljellä alle 51k ja se hoituu 4 vuodessa.

Sitten täällä miehet parkuu siitä, että nainen kysyy ammattia. Totta hemmetissä kysyn, sillä en enää ikinä aio p

Päivän tarina. Kyllä tuonkin joku torvelo varmasti uskoo, niin hyvin sopii agendaan.

Vierailija
411/1124 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole yhtä kuin tilasto. Tavallinen perusmuija keskimäärin tarvitsee miehen rahoja. Jos naisella on kykyä tienata itse, hän ei ota miestä, minkä todistaa tilastokeskuskin.

Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset ja yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:

https://stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/miehet-ja-naiset-tuloluokk…;

Eli naiset ovat miesten kanssa elintason vuoksi. Jos nainen osaa hankkia sen itse, hän ei ota miestä.

Eli naiset ovat maksullisia. Mitähän myyvät miehelle?

Eihän ne mitään nyy. Rahaa kyllä vaativat, siinä olet oikeassa.

Vierailija
412/1124 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Siivooja

M46

Niin yhtälailla täällä väitetään, että naiset on vain miesten rahan perässä. Sitten kun itse kerrot, että et ole rahan perässä ja maksat itse elämisesi, mutta toivot myös toisella olevan tuloja niin saat kuulla olevasi rahan perässä juokseva. Ei mene millään jakeluun mitä tarkoitetaan. En ole edelleenkään rahan perässä juoksija, mutta en kyllä huoli miestä elätettäväksi. Kyllä pitää omat menonsa maksaa ja se ei ole mitään raha perässä juoksemista. Suomalainen duunarimies ei todellakaan tienaa niin paljon, että heidän perässään kukaan olisi rahan takia. 

En myöskään voisi ikinä olla kenenkään kanssa rahan vuoksi. Ei mene jollakin trolliääliöllä tajuntaan, että kyllä mulle se mies itsessään on tärkein. Jauhaa vain paskaa musta tuo trolli.

N46

Vierailija
413/1124 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt oikeasti viitsi olla noin lapsellinen. Paljon on pariskuntia jotka eivät ole eronneet miehen työttömyyden vuoksi. Oikeasti rakastuneet ei eroa tuollaisen vuoksi. Kuvottava ajattelutapa, että naiset ei osaa muka rakastaa puolisoaan. Mikä on ihmisellä päässä vialla kun kuvittelee naisista ties mitä sontaa?

N46

Vierailija
414/1124 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Siivooja

M46

No onhan se nainen tuossa vaiheessa tuloton koska hän on ollut kotona hoitamassa lapsia maksaen säästöillään puolet kaikista kuluista. 

Vierailija
415/1124 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Siivooja

M46

Niin yhtälailla täällä väitetään, että naiset on vain miesten rahan perässä. Sitten kun itse kerrot, että et ole rahan perässä ja maksat itse elämisesi, mutta toivot myös toisella olevan tuloja niin saat kuulla olevasi rahan perässä juokseva. Ei mene millään jakeluun mitä tarkoitetaan. En ole edelleenkään rahan perässä juoksija, mutta en kyllä huoli miestä elätettäväksi. Kyllä pitää

Mies on ihan yhtä lailla ahne ja pinnallinen rahan perässä juoksija, jos vaatii naiselta tuloja. Totta kai näin. Ei tämä ole sukupuolesta kiinni.

Vierailija
416/1124 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä mäkään ymmärrä tuota logiikaa, että on rahan perässä juoksija jos toivoo puolisolla olevan tuloja. Siis ihan tavalliset palkkatulot eikä mitään isoja rahoja. Kyse on kyllä ihan vain siitä, että pystyy elättämään itsensä eikä elä kädestä suuhun. Mitä helkutin rahan perässä juoksemista tuo muka on? Melkoisen kummallinen logiikka joillakin. Palkkatulot on ihan normaali asia ihmisen elämässä. 

Vierailija
417/1124 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Siivooja

M46

Kuten olemme tältäkin pa

No onhan se nainen tuossa vaiheessa tuloton koska hän on ollut kotona hoitamassa lapsia maksaen säästöillään puolet kaikista kuluista. 

Eikös naisen kannattaisi palata töihin sitten? Tai huolehtia ettei ero tule?

Vierailija
418/1124 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Siivooja

M46

Niin yhtälailla täällä väitetään, että naiset on vain miesten rahan perässä. Sitten kun itse kerrot, että et ole rahan perässä ja maksat itse elämisesi, mutta toivot myös toisella olevan tuloja niin saat kuulla olevasi rahan perässä juokseva. Ei mene millään jakeluun mitä tarkoitetaan. En ole edelleenkään rahan perässä juoksija, mutta en kyllä huoli miestä elätettäväksi. Kyllä pitää omat menonsa maksaa ja se ei ole mitään raha perässä juoksemista. Suomalainen duunarimies ei todellakaan tienaa niin paljon, että heidän perässään kukaan olisi rahan takia. 

En myöskään voisi ikinä olla kenenkään kanssa rahan vuoksi. Ei mene jollakin trolliääliöllä tajuntaan, että kyllä mulle se mies itsessään on tärkein. Jauhaa vain paskaa musta tuo trolli.

N46

Kaikki on suhteellista. Kyllä se kampaaja juoksee "tavallisen duunarin" eli vaikkapa putkarin perässä ihan rahankin takia. Juristiin sillä ei ole mahiksia (ellei ole 10+ ulkonäöllisesti) joten se ottaa mitä saa. Kampaaja ei etsi itselleen miestä joka tienaa vielä häntäkin vähemmän.

Vierailija
419/1124 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Siivooja

M46

Aina yhtä lapsellista yrittää puhua koko sukupuolen puolesta. Ei ole mitään "meitä miehiä", joitakin kiinnostaa kumppanin koulutus ja joitakin ei. Eikä se ole sinulta pois. Sinä saat tykätä matalapalkka-alojen naisista, vaikkei joku muu tykkäisikään.

Vierailija
420/1124 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Siivooja

M46

Niin yhtälailla täällä väitetään, että naiset on vain miesten rahan perässä. Sitten kun itse kerrot, että et ole rahan perässä ja maksat itse elämisesi, mutta toivot myös toisella olevan tuloja niin saat kuulla olevasi rahan perässä juokseva. Ei mene millään jakeluun mitä tarkoitetaan. En ole edelleenkään rahan perässä juoksija, mutta en 

No mutta! Suomessahan parturi/kampaaja on seukkaillut jopa pääministerin kanssa!