Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?
Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc
Kommentit (1124)
Siksi kun hyvin moni nainen on. Mä olin 30v asti ihan perus duunari. Ei oikein ikinä mitään parisuhteen ulkopuolella tapahtuvaa flirttiä. IG ei tuntemattomia seuraajia.
No mun mummo kuoli ja sieltä tuli aika kiva pesämuna. Ostin asunnon ja melko uuden unelma autoni Carrera 911.
Mitä tästä seurasi? Parkkiksilla jatkuvasti joku nainen flirttailemassa, salilla jossa olen käynyt +10v. Naiset ajautuu juttelemaan. Salilta näkee parkkikselle.
Instagramissa missä tasan 1 kuva musta ja autosta. Tullut kymmenittäin tykkäyksiä ja seurauksia naisilta ketä en tunne. Samat alkaneet seuraamaan.
Olen niin perus suomalainen mies ulkoisesti kuin olla voi. Vähän mahaa, vähän kakkua, en koreile pukeutumisella jne.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun hyvin moni nainen on. Mä olin 30v asti ihan perus duunari. Ei oikein ikinä mitään parisuhteen ulkopuolella tapahtuvaa flirttiä. IG ei tuntemattomia seuraajia.
No mun mummo kuoli ja sieltä tuli aika kiva pesämuna. Ostin asunnon ja melko uuden unelma autoni Carrera 911.
Mitä tästä seurasi? Parkkiksilla jatkuvasti joku nainen flirttailemassa, salilla jossa olen käynyt +10v. Naiset ajautuu juttelemaan. Salilta näkee parkkikselle.
Instagramissa missä tasan 1 kuva musta ja autosta. Tullut kymmenittäin tykkäyksiä ja seurauksia naisilta ketä en tunne. Samat alkaneet seuraamaan.
Olen niin perus suomalainen mies ulkoisesti kuin olla voi. Vähän mahaa, vähän kakkua, en koreile pukeutumisella jne.
Ehkä sun sisäinen kauneus näkyy paremmin possun ratissa kuin Toyotan.
Vierailija kirjoitti:
No mut sehän on hieno juttu sit vaan siitä valkkaamaan itelle sopivan kaunista nuorta naista 😅 (ilmeisesti oot jo keski-ikäinen mies) harmi kun et taviksen näköisenä aiemmin niille nuorille kaunottarille kelvannu 😎 ja sulle taas ei ne taviksen näköiset naiset koskaan kelvannu (arvailen vaan).
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pariutuvat suht. samaan sosiaaliluokkaan kuuluvan ihmisen kanssa. Ei siivoojanainen nai juristia, vaikka niin palstalla kovasti yritetäänkin väittää.
Vikä v..un"suht":)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut sehän on hieno juttu sit vaan siitä valkkaamaan itelle sopivan kaunista nuorta naista 😅 (ilmeisesti oot jo keski-ikäinen mies) harmi kun
22v asti ollut saman " tavis" naisen kanssa ja aion jatkaakkin toivottavasti kuolemaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stereotypisesti nainen on vain rahan perässä
paitsi sillonkuin se on munan perässä
No sulla ei ole kumpaakaan.
Nolo nainen yrittää olla nokkela.
Nainen, jolla ulkonäkö ei riitä rikkaaseen mieheen, ei luonnollisesti ole rahan perässä vaan joutuu tyytymään köyhään duunariin:)
Myöskään mies, jonka varallisuus ei riitä kauniiseen ja nuoreen naiseen joutuu ottamaan vaatimattoman näköisen:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut sehän on hieno juttu sit vaan siitä valkkaamaan itelle sopivan kaunista nuorta naista 😅 (ilmeisesti oot jo keski-ikäinen mies) harmi kun
Lihava ei ole tavis vaikka moni suomalainen nainen onkin lihava:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun perusteella ongelma taitaakin olla se, ettei kaikki miehet enää pidäkään itseisarvona elää vaativan ja nalkuttavan akan kanssa töissäkäyden. On hiffattu, että nykyään on mukavampia ja helpompiakin tapoja elää. Ja sekös harmittaa.
Sinua harmittaa? Vai keitä? Naisia, jotka hoitavat oman elatuksen? Kuka nainen haluaisi tuollaisen naisvihamiehen?
En vihaa ketään sukupuolen takia. Ei ole mun juttu. Mutta jos asiaa tältä kantilta miettii, niin kokoomuksen ja persujen äänestäjistä selvästi suurin osa on miehiä, josta voimme toki todeta, että miehet ovat keskimäärin naisia paljon paskempaa ja turhempaa porukkaa. Kunhan tein huomion tähän keskusteluun liittyen.
En tunne paskoja miehiä (yhden tiedän). En kyl tiedä kaikkien poliittisia kantojakaan. Yks mies just sanoi, et on ajatusmaailmaltaan demari, silti äänestää aina kokoomusta. Voin luvitella, ettei ole ainoa. Eikä ole paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä vielä jonkun miehen parisuhteeseen kelpuutan, niin en mä häntä rahan vuoksi ota. Ihan tavallinen duunari on oikein hyvä. Duunareita on mun miehet aiemminkin olleet.
Kyllä maksan ihan itse elämämiseni ja asumiseni omakotitalossa. En mä tarvitse miestä maksamaan mun menoja.
N46
Palkkatöissä pitää käydä, mutta missään tapauksessa en rahan takia ota.
Niin kyllä jonkunlaiset tulot pitää olla, että pystyy itsensä elättämään ja voidaan yhdessä tehdä asioita.
N46
Älä sitten väitä, ettei raha ratkaise, kun nimenomaan ratkaisee.
Samoinhan se vaikuttaa teillä miehillä, jotka ette halua naisia elättää. Vai
Älä puhu muiden puolesta. Mulle on ihan sana vaikka nainen tienaisi nolla euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä vielä jonkun miehen parisuhteeseen kelpuutan, niin en mä häntä rahan vuoksi ota. Ihan tavallinen duunari on oikein hyvä. Duunareita on mun miehet aiemminkin olleet.
Kyllä maksan ihan itse elämämiseni ja asumiseni omakotitalossa. En mä tarvitse miestä maksamaan mun menoja.
N46
Niin kyllä jonkunlaiset tulot pitää olla, että pystyy itsensä elättämään ja voidaan yhdessä tehdä asioita.
N46
Voi pyhä yksinkertaisuus. Ei ole rahan perässä juoksemista jos haluaa miehen pystyvän maksamaan oman elämisensä eikä elä yhteiskunnan tukien varassa.
N46
Massimuija Natalia Salmelasta ja vastaavistaa kirjoitetaan mediassa koko ajan. Sen takia moni saattaa ajatella, että naisia kiinnostaa vain raha.
Olen nainen eikä Natalia Salmen omaisuus käy hitustakaan kateeksi, EVVK.
22v asti ollut saman " tavis" naisen kanssa ja aion jatkaakkin toivottavasti kuolemaan asti.
Miksi olet sitten koko ajan hinkunut huomiota toisilta naisilta ja flirttiäkin olisi pitänyt olla jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun perusteella ongelma taitaakin olla se, ettei kaikki miehet enää pidäkään itseisarvona elää vaativan ja nalkuttavan akan kanssa töissäkäyden. On hiffattu, että nykyään on mukavampia ja helpompiakin tapoja elää. Ja sekös harmittaa.
Sinua harmittaa? Vai keitä? Naisia, jotka hoitavat oman elatuksen? Kuka nainen haluaisi tuollaisen naisvihamiehen?
Onko se siis naisvihamielisyyttä, jos ei pidä naista elämän pyhänä autuutena, jollaisen löytämiseen koko elämä pitää pyhittää? Olenko naisvihamielinen, jos kehtaankin olla sitä mieltä, että esim. huumeiden käyttäminen on paljon miellyttävämpi vaihtoehto elämälle kuin yli 95% kaikista naisista? Varmaankin, koska onhan se väärinelämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
N46
Voi pyhä yksinkertaisuus. Ei ole rahan perässä juoksemista jos haluaa miehen p
Kyllä se nimenomaan on sitä, jos vaatii tuloja.
Kaikki jotka niin sanoo, ovat ihmisiä jotka helpottaa omaa tunnon tuskaa ja kuvittelee että kaikki on samanlaisia kun tää sanoja itse. Sillä lievennetään omaa häpeetä.
Kyllä minä ainkain olen rahan perässä, en tee tuntiakaan titä ellei siitä saa palkkaa, ja hyvää sellasta. Olen nuuka ja harkitsen tarkoin mitä ostan, en koskaan osta suomalaista, kun ulkomialta saa halvemmalla tilattuna. Ja ulkolainen ruokaikin on halvempaa. Esim suomlaiset ompot 4 e kg ja ulkolaiset 0,95 s kilo, mitään muuta eroa ei ole kuin hinta.
Ulkomailta tilaat viisi kerämekoa, ja kotimaisena et saisi yhtään samalla hinnalla.
Kyllä se nimenomaan on sitä, jos vaatii tuloja.
Mitä iloa on puolisosta joka kuolee nälkään ja asuu kadulla? Vai onko se nyt niin, että miehen pitää saada haluta olla naisen elätettävänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
N46
Voi pyhä yksinkertaisuus. Ei
Mene kotiiin kasvamaan. Lisäksi voisit harkita töihin menemistä.
Mä en ole koskaan juossut rahan perässä enkä juokse edelleenkään. Jonkun duunarimiehen tulot ei ole niin suuret, että niiden vuoksi pitäisi miehen perässä juosta. On ihan sama vaikka mies olisi miljonääri, mutta jos kemiaa ei ole tai mies on mulkku niin ei tule parisuhdetta. Kyllä se on se mies itsessään joka vaikuttaa ja sillä selvä.
Älä sä ala määräämään mun tekemisistä ja ajatuksista.
N46
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, että taas siivooja on se joka otetaan esimerkiksi!
Tiesitkö, että siivoojallakin voi olla mukava omaisuus. Ei vain kerro sitä muille, ainakaan miesehdokkaille..
T. Siivooja
Meitä miehiä ei kiinnosta naisen koulutus ja ammatti, vaikka monet naiset täällä niin yrittää väittää. Luonne ja ulkonäkö on ne tärkeät. Omakin vaimo siivooja ja itsellä nettotulot 5000 e/kk.
M46
En vihaa ketään sukupuolen takia. Ei ole mun juttu. Mutta jos asiaa tältä kantilta miettii, niin kokoomuksen ja persujen äänestäjistä selvästi suurin osa on miehiä, josta voimme toki todeta, että miehet ovat keskimäärin naisia paljon paskempaa ja turhempaa porukkaa. Kunhan tein huomion tähän keskusteluun liittyen.