Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?
Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc
Kommentit (1124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lopulta tulee vaihdetuksi nuorempaan kun on antanut kaikkensa. Ukon tarvitsi vain maksaa puolet omistusasunnosta. Voi vtun kele."
Suomalaisilta naisilta tahtoo unohtua ja ymmärtää mikä miehille on parisuhteessa aika tärkeää. Minäpä kerron. Pidä itsesi viehättävänä. Kunnioita miestäsi, näytä tälle, että rakastat, himoitse häntä vähintään muutaman kerran viikossa, anna hänen nauttia seksistä siten, että hän saa edes kerran kuukaudessa laueta juuri niin nopeasti kuin haluaa. Älä patista ja määräile häntä tekemään mitä sinä juuri sillä minuutilla haluat. Tuossa vain osa asioista, joilla pääsee jo aika pitkälle.
Tuohon maksulliset. Vapaaehtoisilta voit tuollaisia toimia toivoa rahaa vastaan. Me muut emme edelleenkään ole palvelijoita/alamaisia.
&n
"Te ette nyt ole kiinnostuksen kohteena muutenkaan."
Et näköjään sinäkään.
Mutta mitä iloa kenellekään naiselle olisi olla tuollaisen kiinnostuksen kohde? Kuulostaa lähinnä seksiorjalta. Ei kukaan terve tuollaiseen suostu.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä vielä jonkun miehen parisuhteeseen kelpuutan, niin en mä häntä rahan vuoksi ota. Ihan tavallinen duunari on oikein hyvä. Duunareita on mun miehet aiemminkin olleet.
Kyllä maksan ihan itse elämämiseni ja asumiseni omakotitalossa. En mä tarvitse miestä maksamaan mun menoja.
N46
Palkkatöissä pitää käydä, mutta missään tapauksessa en rahan takia ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiirissä on joitakin miehiä, jotka ovat kyllästyneet suomalaisissa naisissa juuri tuohon touhuun. Ovat aika varakkaita, mutta eivät omien sanojensa mukaan edes kuse enää suomalaisiin naisiin päin. Muutama on mennyt naimisiin aasialaisen naisen kanssa ja liitot näyttävät onnellisilta. Ovat tehneet varmasti omalta osaltaan aivan järkiratkaisut.
Kyllä. Juuri näin se on. Suomalainen nainen on maailman naisista se miehistä riippuvainen ja rahan perässä oleva, kun taas aasialaiset naiset eivät miehen rahoja halua lainkaan. Vai miten se nyt meni.
Suomalainen nainen on koulutetumpi kuin suomalainen mies, ja todennäköisemmin töissä. Eikä Suomessa ole koskaan ollut kulttuuria, että mies yksin elättää. Kuten monissa maailman maissa edelleen on. Mukaan luettuna nuo ihanat Aasian maat.
T. Katkero
Mitäs katkeraa siinä on, että on koulutettu ja kykenee elättää itsensä? Täällä te haukutte naisia lokeiksi kaikesta huolimatta. Taitaa olla kettu ja marjat -ilmiö kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset myöntävät olevan rahan perään. :D
Aina suominaiset sanoo, että aasialaiset naiset vie miehen rahat ja antaa miehelle viikkorahaa ja että miehen täytyy antaa rahaa naisen perheelle.
Suominaiset itse myöntävät olevan rahanahneita haukkumalla aasialaisia naisia.
Juujuu näin on. Saatko lisäkorotuksen viikkorahaasi haukkumalla suominaisia?
Joo, N46. Paino sanalle tulot. Selvästikin niitä pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset myöntävät olevan rahan perään. :D
Aina suominaiset sanoo, että aasialaiset naiset vie miehen rahat ja antaa miehelle viikkorahaa ja että miehen täytyy antaa rahaa naisen perheelle.
Suominaiset itse myöntävät olevan rahanahneita haukkumalla aasialaisia naisia.
Tämä.
Missä tässä ketjussa kukaan on haukkunut aasialaisia naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä vielä jonkun miehen parisuhteeseen kelpuutan, niin en mä häntä rahan vuoksi ota. Ihan tavallinen duunari on oikein hyvä. Duunareita on mun miehet aiemminkin olleet.
Kyllä maksan ihan itse elämämiseni ja asumiseni omakotitalossa. En mä tarvitse miestä maksamaan mun menoja.
N46
Niin kyllä jonkunlaiset tulot pitää olla, että pystyy itsensä elättämään ja voidaan yhdessä tehdä asioita.
N46
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä. Juuri näin se on. Suomalainen nainen on maailman naisista se miehistä riippuvainen ja rahan perässä oleva, kun taas aasialaiset naiset eivät miehen rahoja halua lainkaan. Vai miten se nyt meni."
Oletko lesbo ja monenko suomalaisen naisen kanssa olet ollut suhteessa? Mitä aasialaisiin naisiin tulee, niin eiköhän jokainen mies, jolla on ikäviä kokemuksia suomalaisten naisten kanssa, katso melko tarkkaan millaisen naisen kanssa lyö hynttyyt yhteen.
Suomalainen nainen on koulutetumpi kuin suomalainen mies, ja todennäköisemmin töissä. Eikä Suomessa ole koskaan ollut kulttuuria, että mies yksin elättää. Kuten monissa maailman maissa edelleen on. Mukaan luettuna nuo ihanat Aasian maat.
Koulutuksella ei ole mitään merkitystä, jos nainen on pösilö ja etsii varakasta miestä. Meillä isäni elätti koko perheen ja äi
"Koulutuksella ei ole mitään merkitystä, jos nainen on pösilö ja etsii varakasta miestä. Meillä isäni elätti koko perheen ja äiti oli kotirouvana, kuten kaikki naapuruston muutkin rouvat. Niistä ihanista Aasian maista löytyy onneksi vielä aitoja naisellisia ja perinteisiä arvoja kannattavia naisia."
Et näe mitään ristiriitaa tässä? Ihailet perinteisiä naisia, joita miehet elättää. Ketjussa, jossa haukutaan naisia (suomalaisia), kun ovat vaan miehen rahojen perässä, eli haluavat lokkeilla. Ja tosiasia on kuitenkin se, et suomalaiset naiset suurimmaksi osaksi elättävät itsensä ja perheensä.
Nää palstamiehet vievät uskon miesten älyyn ja loogisuuteen, ellei tunne sit oikeassa elämässä normi miehiä.
Emme ainoastaan rahan. Iso, mieluiten musta, kullikin haussa.
Keskustelun perusteella ongelma taitaakin olla se, ettei kaikki miehet enää pidäkään itseisarvona elää vaativan ja nalkuttavan akan kanssa töissäkäyden. On hiffattu, että nykyään on mukavampia ja helpompiakin tapoja elää. Ja sekös harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole yhtä kuin tilasto. Tavallinen perusmuija keskimäärin tarvitsee miehen rahoja. Jos naisella on kykyä tienata itse, hän ei ota miestä, minkä todistaa tilastokeskuskin.
Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset ja yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:
https://stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/miehet-ja-naiset-tuloluokk…;
Eli naiset ovat miesten kanssa elintason vuoksi. Jos nainen osaa hankkia sen itse, hän ei ota miestä.
Ja edelleen suurin osa on parisuhteessa, suurempi osa naisista on töissä vs. miehet, naiset ovat useammin yksinhuoltajia, eli elättävät itsensä lisäksi lapsensa.
Ps. sisältö ei ole saatavilla.
Ahneet, ne jotka on ITSE rahan perässä, olettaa tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Niin kyllä jonkunlaiset tulot pitää olla, että pystyy itsensä elättämään ja voidaan yhdessä tehdä asioita.
N46
Älä sitten väitä, ettei raha ratkaise, kun nimenomaan ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lopulta tulee vaihdetuksi nuorempaan kun on antanut kaikkensa. Ukon tarvitsi vain maksaa puolet omistusasunnosta. Voi vtun kele."
Suomalaisilta naisilta tahtoo unohtua ja ymmärtää mikä miehille on parisuhteessa aika tärkeää. Minäpä kerron. Pidä itsesi viehättävänä. Kunnioita miestäsi, näytä tälle, että rakastat, himoitse häntä vähintään muutaman kerran viikossa, anna hänen nauttia seksistä siten, että hän saa edes kerran kuukaudessa laueta juuri niin nopeasti kuin haluaa. Älä patista ja määräile häntä tekemään mitä sinä juuri sillä minuutilla haluat. Tuossa vain osa asioista, joilla pääsee jo aika pitkälle.
Ja nainen saa tässä diilissä mitä? Vastaan puolestasi, orgasmikuilun, suhdeyksinäisyyden ja vtutuksen.
Mitä mies saa naisesta j
"Naisen arvo miehelle on nykyään nolla, te vain viette ja vaadittte lisää, antamatta mitään.
Eipä siinä, teillä on oikeus yrittää, mutta älkää itkekö kun ette löydä miestä joka suostuisi moiseen."
Ja edelleen miehet enemmistönä itkevät naisettomuuttaan.
Mutta tiedätkö, parisuhde ei ole pakollinen? Tiesithän, että voit ihan vapaasti olla sinkku, tai valita miehen puolisoksesi. Teet naiset onnellisiksi jättämällä heidät rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin olettamus, se on varma tietoa.
Varma tieto..hmmm? No sellaisille miehille ehkä jotka hakee vain todella kauniita hyvin nuoria naisia vaikka itse ovat ihan taviksen näköisiä ja useimmiten vielä jo keski-ikäisiä ehkä jopa eläkkeellä. Kuka hitto ottais sellasta miestä joka ei ole ns. samaa tasoa naisen kanssa?? Tyhmä nainenhan se sellainen olis kun niitä nuoria hyvännäköisiäkin riittää jonoksi asti.
No sitten on niitä naisia jotka hyödyntävät ulkonäköään eli ottavat miehen joka on ehkä taviksen näköinen ja naista paljon vanhempi mutta erittäin varakas. Ja sehän on ihan ok koska ei sillä vanhemmalla miehellä ilman varallisuutta olis mitään saumaa siihen nuoreen kauniiseen naiseen. Tämähän on vain fakta ei sen kummempaa. Miksi miehet ei ymmärrä tätä. Vaikuvittelevatko oikeasti että kuka vaan saa kauniita nuoria naisia kun vaan sormiansa napsauttaa?? Tota noinootteko ihan täyspäisiä?
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun perusteella ongelma taitaakin olla se, ettei kaikki miehet enää pidäkään itseisarvona elää vaativan ja nalkuttavan akan kanssa töissäkäyden. On hiffattu, että nykyään on mukavampia ja helpompiakin tapoja elää. Ja sekös harmittaa.
Sinua harmittaa? Vai keitä? Naisia, jotka hoitavat oman elatuksen? Kuka nainen haluaisi tuollaisen naisvihamiehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin olettamus, se on varma tietoa.
Varma tieto..hmmm? No sellaisille miehille ehkä jotka hakee vain todella kauniita hyvin nuoria naisia vaikka itse ovat ihan taviksen näköisiä ja useimmiten vielä jo keski-ikäisiä ehkä jopa eläkkeellä. Kuka hitto ottais sellasta miestä joka ei ole ns. samaa tasoa naisen kanssa?? Tyhmä nainenhan se sellainen olis kun niitä nuoria hyvännäköisiäkin riittää jonoksi asti.
No sitten on niitä naisia jotka hyödyntävät ulkonäköään eli ottavat miehen joka on ehkä taviksen näköinen ja naista paljon vanhempi mutta erittäin varakas. Ja sehän on ihan ok koska ei sillä vanhemmalla miehellä ilman varallisuutta olis mitään saumaa siihen nuoreen kauniiseen naiseen. Tämähän on vain fakta ei sen kummempaa. Miksi miehet ei ymmärrä tätä. Vaikuvittelevatko oikeasti että kuka vaan saa kauniita nuoria naisia kun vaan sormiansa napsauttaa?
Tässäpä totuus kaikille harhaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
N46
Älä sitten väitä, ettei raha ratkaise, kun nimenomaan ratkaisee.
Samoinhan se vaikuttaa teillä miehillä, jotka ette halua naisia elättää. Vaikka ette naisia joudu elättää. Kun naiset ansaitsevat itse rahansa, mutta silti ette halua. Kun mielestänne nainen on ahne, kun se haluaa miehenKIN ansaitsevan palkkansa.
Huvittavan risririitaista jankutusta. Taas tulee mieleen uhmaikäinen jalkaa polkemassa: yhyy nainen haluu vain mun rahat vaikka yhyy se nainen tekee itekki töitä mut yhyy se nainen haluu MUN käyvän myös töissä yhyy...
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei harmita. Se harmittaa, ettei saa olla seksuaaliselta häirinnältä ja misogynialta rauhassa. Voisitte lopettaa senkin niin kaikki olisivat tyytyväisiä.
"Olisiko suominaisen tasa-arvo ja itsemääräämisoikeus syynä? Suominainen on tasavertainen kumppani yhdenvertaisilla oikeuksilla, tämä ei kaikkia miehiä kiinnosta?"
No isoo osaa miehistä kiinnostaa kyllä suominainen, vahvuuksineen päivineen. Osa miehistä tarvii sitä miesbuustausta naiselta, joka passaa ja palvelee. Pyyteettömästi. Se on ihan ok, jos naisen asema ei ole alisteinen kuitenkaan. Ikävä kyllä se monella aasianaisella on. Kaikki eivät löydä sitä omaa yhteisöä ja osa miehistä jopa eristää tämän helmen ulkomaailmasta.