Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?
Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc
Kommentit (1124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiirissä on joitakin miehiä, jotka ovat kyllästyneet suomalaisissa naisissa juuri tuohon touhuun. Ovat aika varakkaita, mutta eivät omien sanojensa mukaan edes kuse enää suomalaisiin naisiin päin. Muutama on mennyt naimisiin aasialaisen naisen kanssa ja liitot näyttävät onnellisilta. Ovat tehneet varmasti omalta osaltaan aivan järkiratkaisut.
Kyllä. Juuri näin se on. Suomalainen nainen on maailman naisista se miehistä riippuvainen ja rahan perässä oleva, kun taas aasialaiset naiset eivät miehen rahoja halua lainkaan. Vai miten se nyt meni.
Suomalainen nainen on koulutetumpi kuin suomalainen mies, ja todennäköisemmin töissä. Eikä Suomessa ole koskaan ollut kulttuuria, että mies yksin elättää. Kuten monissa maailman maissa edelleen on. Mukaan luettuna nuo ihanat Aasian maat.
T. Katkero
Tuon kirjoitti itse asiassa hyvätuloinen pitkässä hyvässä avioliitossa elävä nainen. Jonka mies on kaikilla mittapuilla oikein hyvä mies. Lähinnä huvittaa tuo aukoton logiikka tuossa kommentissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole yhtä kuin tilasto. Tavallinen perusmuija keskimäärin tarvitsee miehen rahoja. Jos naisella on kykyä tienata itse, hän ei ota miestä, minkä todistaa tilastokeskuskin.
Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset ja yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:
https://stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/miehet-ja-naiset-tuloluokk…;
Eli naiset ovat miesten kanssa elintason vuoksi. Jos nainen osaa hankkia sen itse, hän ei ota miestä.Toimiva linkki: https://stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/miehet-ja-naiset-tuloluokk…
Eli rikkaimmat miehet ja köyhimmät naiset ovat parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lopulta tulee vaihdetuksi nuorempaan kun on antanut kaikkensa. Ukon tarvitsi vain maksaa puolet omistusasunnosta. Voi vtun kele."
Suomalaisilta naisilta tahtoo unohtua ja ymmärtää mikä miehille on parisuhteessa aika tärkeää. Minäpä kerron. Pidä itsesi viehättävänä. Kunnioita miestäsi, näytä tälle, että rakastat, himoitse häntä vähintään muutaman kerran viikossa, anna hänen nauttia seksistä siten, että hän saa edes kerran kuukaudessa laueta juuri niin nopeasti kuin haluaa. Älä patista ja määräile häntä tekemään mitä sinä juuri sillä minuutilla haluat. Tuossa vain osa asioista, joilla pääsee jo aika pitkälle.
Ja nainen saa tässä diilissä mitä? Vastaan puolestasi, orgasmikuilun, suhdeyksinäisyyden ja vtutuksen.
Mitä mies saa naisesta j
Oikea mies saa naisesta kumppanin, parhaan ystävän, ehkä lastensa äidin. Ihmisen, jonka kanssa vanheta yhdessä. Jonka kanssa nauretaan lempi TV-ohjelmille, matkustetaan hauskoille lomille ja jonka kanssa pidetään kädestä ja itketään kun elämä koettelee. Ja jompi kumpi aikanaan vaihtaa sitten toiselle vaipat. Ja itkee haudalla. Ei sellaisessa parisuhteessa tarvitse miettiä, hyötyykö toinen nyt enemmän kuin minä. Koska ilman toista elämä nyt vaan ei olisi elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole yhtä kuin tilasto. Tavallinen perusmuija keskimäärin tarvitsee miehen rahoja. Jos naisella on kykyä tienata itse, hän ei ota miestä, minkä todistaa tilastokeskuskin.
Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset ja yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:
Eli naiset ovat miesten kanssa elintason vuoksi. Jos nainen osaa hankkia sen itse, hän ei ota miestä.Toimiva linkki: https://stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/miehet-ja-naiset-tuloluokk…
Eli rikkaimmat miehet ja köyhimmät naiset ovat parisuhteessa.
Eivät kuitenkaan keskenään. Parisuhteet solmitaan oman sosiaaliluokan sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät miehet luulevat voivansa ostaa toisen. Kohde vaistoaa tämän tyhmyyden ja ottaa irti mitä saa, koska tajuaa homman ohuuden ja falskiuden.
Nämä ovat näitä henkisiä setämiehiä, jotka kyttäävät missejä ja malleja eli kauniita koristeita.
Tosi rakkautta eivät löydä. Sitten ollaan katkeria ja otetaan se nöyrä ulkkari.
Sinä vaikutat naiselta, joka on hyvin kaukana missistä, sekä siitä, että kukaan mies tulisi niin lähelle, että saisit siitä irti edes hiussuortuvaa muistoksi.
P.S. Miten tyttäresi muutto meni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli rikkaimmat miehet ja köyhimmät
Eivät kuitenkaan keskenään. Parisuhteet solmitaan oman sosiaaliluokan sisällä.
Mikseivät sitten köyhimmät miehet eivätkä rikkaimmat naiset ole juurikaan parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiirissä on joitakin miehiä, jotka ovat kyllästyneet suomalaisissa naisissa juuri tuohon touhuun. Ovat aika varakkaita, mutta eivät omien sanojensa mukaan edes kuse enää suomalaisiin naisiin päin. Muutama on mennyt naimisiin aasialaisen naisen kanssa ja liitot näyttävät onnellisilta. Ovat tehneet varmasti omalta osaltaan aivan järkiratkaisut.
Kyllä. Juuri näin se on. Suomalainen nainen on maailman naisista se miehistä riippuvainen ja rahan perässä oleva, kun taas aasialaiset naiset eivät miehen rahoja halua lainkaan. Vai miten se nyt meni.
Suomalainen nainen on koulutetumpi kuin suomalainen mies, ja todennäköisemmin töissä. Eikä Suomessa ole koskaan ollut kulttuuria, että mies yksin elättää. Kuten monissa maailman maissa edelleen on. Mukaan luettuna nuo ihanat Aasian maat.
Älä nyt, aasialaiset eivät ole rahan perässä. Ihan vapaaehtoisesti suomimiehet saavat kustantaa koko aasialaisen suvun.
Tuohan on paljon parempi kuin se, että suomalainen nainen laittaa sukulaisensa laitokseen mätänemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, että taas siivooja on se joka otetaan esimerkiksi!
Tiesitkö, että siivoojallakin voi olla mukava omaisuus. Ei vain kerro sitä muille, ainakaan miesehdokkaille..
T. Siivooja
Naisen on pidettävä omaisuus visusti omana tietonaan eikä tule ikinä mennä naimisiin ainakaan ilman kunnollista avioliittoehtoa.
Siivooja on pienituloinen ammatti, ei kovinkaan trendikäs, ehkä tästä syystä usein esimerkkinä.
Arvostan itse siivoojia. Mutta tosiasia on kun opiskeluaikoina siivosin, miehiä ei kiinnostanut suhde kanssani. Hetken huviksi olisin toki kelvannut. En kertonut heille opiskelusta, saati mitä opiskelin. Kauppakorkea olisi voinut muuttaa miesten mielen.
Teinejä tuskin kiinnostaa avioliitto vaikka olisit kertonut kauppakorkeasta. Mutta keuli sinä toki tuolla tutkin
Kyllä tuossa oltiin jäljillä. Opiskelin ensin vaativaa, mutta pienipalkkaista alaa yliopistossa, tyyliin kirjastonhoitaja. Seuraa löytyi, mutta ei vakavaa suhdetta. Sitten aloitin toiset opinnot eliittialalla, joka tunnetaan hyvistä tuloista. Yhtäkkiä oli laumoittain vakavasti kiinnostuneita komeita nuoria miehiä perässä.
Koska miesten palkat on yleensä parempia, siksi. Oletko AP tyhmä?
"Täällä sama. Olen saman ikäinen ja kaikki minun tuntemat (ja minua vanhemmatkin) naiset ovat tehneet omaa uraa ja tienanneet omat rahat."
Heh. Pidin joskus hauskana vitsinä, että monissa perheissä on yhteiset rahat ja sitten erikseen naisen/vaimon rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lopulta tulee vaihdetuksi nuorempaan kun on antanut kaikkensa. Ukon tarvitsi vain maksaa puolet omistusasunnosta. Voi vtun kele."
Suomalaisilta naisilta tahtoo unohtua ja ymmärtää mikä miehille on parisuhteessa aika tärkeää. Minäpä kerron. Pidä itsesi viehättävänä. Kunnioita miestäsi, näytä tälle, että rakastat, himoitse häntä vähintään muutaman kerran viikossa, anna hänen nauttia seksistä siten, että hän saa edes kerran kuukaudessa laueta juuri niin nopeasti kuin haluaa. Älä patista ja määräile häntä tekemään mitä sinä juuri sillä minuutilla haluat. Tuossa vain osa asioista, joilla pääsee jo aika pitkälle.
Ja nainen saa tässä diilissä mitä? Vastaan puolestasi, orgasmikuilun, suhdeyksinäisyyden ja vtutuksen.
Vastasit
Mitä nainen saa tässä diilissä, häh?
Aika moni eronnut nainen haluaa erottuaan olla yksin. Kertoo kaiken oleellisen.
Mikseivät sitten köyhimmät miehet eivätkä rikkaimmat naiset ole juurikaan parisuhteessa?
Köyhimmät miehet ovat syrjäytyneitä. Päihdeongelmaisia, kehitysvammaisia, rikollisia, työelämän ulkopuolelle jääneitä. Eli ihmisiä, jotka eivät ole parisuhdekuntoisia.
Rikkaimmat naiset ovat toki osa parisuhteissa, mutta huippuälykkäillä naisilla on se perusongelma, että nainen rakastuu mieheen, jota katsoa ylöspäin. Huippuälykkäitä miehiä tietysti on, mutta nämä eivät välttämättä kohtaa ja pariudu. Toki sitäkin tapahtuu.
Ja naisilla pätee myös käänteinen. Naisia on paljon korkeakoulutetuissa. Lääkäreissä, asianajajissa, kauppatieteilijöissä on kaikissa naisenemmistö. Mutta lapsia saaneet naiset kärsivät taloudellisesti, koska uraan tulee väistämättä aukkoja, eikä voi panostaa töihin iltoja ja viikonloppuja (toisin kuin isät). Siksi sinkkunaisesta helpommin tulee kovatuloisimpi kuin pariutuneesta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, että taas siivooja on se joka otetaan esimerkiksi!
Tiesitkö, että siivoojallakin voi olla mukava omaisuus. Ei vain kerro sitä muille, ainakaan miesehdokkaille..
T. Siivooja
Naisen on pidettävä omaisuus visusti omana tietonaan eikä tule ikinä mennä naimisiin ainakaan ilman kunnollista avioliittoehtoa.
Siivooja on pienituloinen ammatti, ei kovinkaan trendikäs, ehkä tästä syystä usein esimerkkinä.
Arvostan itse siivoojia. Mutta tosiasia on kun opiskeluaikoina siivosin, miehiä ei kiinnostanut suhde kanssani. Hetken huviksi olisin toki kelvannut. En kertonut heille opiskelusta, saati mitä opiskelin. Kauppakorkea olisi voinut muuttaa miesten mielen.
Teinejä tuskin kiinnostaa avioliitto vaikka olisit kertonut kauppakorkeasta. Mutta keuli sinä toki tuolla tutkin
Outs. Missasit massimuijan kun et huolinut siivoojaa. Hah hah.
Ottaa näköjään koville kun miehetkin on massin ja statuksen perässä. Pääseehän sitä kavereille paremmin keulimaan kun ei deittaile siivoojaa. Elintasokin on parempi kun naisella on rahakkaampi työ.
"Tuon kirjoitti itse asiassa hyvätuloinen pitkässä hyvässä avioliitossa elävä nainen. Jonka mies on kaikilla mittapuilla oikein hyvä mies. Lähinnä huvittaa tuo aukoton logiikka tuossa kommentissa."
Osaatko kertoa, miksi ihmeessä se hyvä avioliitto ei koskaan näy täällä naisten ulostuloissa? Olen yli 50v mies ja minä kyllä tunnistan ihmisistä jo muutaman sanan jälkeen onko ihminen jossain tietyssä mielentilassa.
Kyllä tuossa oltiin jäljillä. Opiskelin ensin vaativaa, mutta pienipalkkaista alaa yliopistossa, tyyliin kirjastonhoitaja. Seuraa löytyi, mutta ei vakavaa suhdetta. Sitten aloitin toiset opinnot eliittialalla, joka tunnetaan hyvistä tuloista. Yhtäkkiä oli laumoittain vakavasti kiinnostuneita komeita nuoria miehiä perässä.
Näin tämä menee. Saman havainnut. Miehet tuomitsevat naiset rahamiehen perässä juoksemisesta, koska itse haluaisivat onnistua rahanaisen/miehen nappaamisessa. Kateushan tässä on syynä. Sama asia on kun miehet ovat kateellisia naisille, jotka saavat paljon seksikumppaneita. Miehet ovat vain kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
Köyhimmät miehet ovat syrjäytyneitä. Päihdeongelmaisia, kehitysvammaisia, rikollisia, työelämän ulkopuolelle jääneitä. Eli ihmisiä, jotka eivät ole parisuhdekuntoisia.
Rikkaimmat naiset ovat toki osa parisuhteissa, mutta huippuälykkäillä naisilla on se perusongelma, että nainen rakastuu mieheen, jota katsoa ylöspäin. Huippuälykkäitä miehiä tietysti on, mutta nämä eivät välttämättä kohtaa ja pariudu. Toki sitäkin tapahtuu.
Ja naisilla pätee myös käänteinen. Naisia on paljon korkeakoulutetuissa. Lääkäreissä, asianajajissa, kauppatieteilijöissä on kaikissa naisenemmistö. Mutta lapsia saaneet naiset kärsivät taloudellisesti, koska uraan tulee väistämättä aukkoja, eikä voi panostaa töihin iltoja ja viikonloppuja (toisin kuin isät). Siksi sinkkunaisesta helpommin
Kiva stoori, muttei vastaa kysymykseen, miten köyhimmät miehet ja rikkaimmat naiset eivät ole parisuhteessa, jos parisuhteet solmitaan oman sosiaaliluokan sisällä.
"Oikea mies saa naisesta kumppanin, parhaan ystävän, ehkä lastensa äidin. Ihmisen, jonka kanssa vanheta yhdessä. Jonka kanssa nauretaan lempi TV-ohjelmille, matkustetaan hauskoille lomille ja jonka kanssa pidetään kädestä ja itketään kun elämä koettelee. Ja jompi kumpi aikanaan vaihtaa sitten toiselle vaipat. Ja itkee haudalla. Ei sellaisessa parisuhteessa tarvitse miettiä, hyötyykö toinen nyt enemmän kuin minä. Koska ilman toista elämä nyt vaan ei olisi elämää."
Käytännössä siis jossittelua ehtoja ja ohjailua/määräyksiä.
Vierailija kirjoitti:
"Tuon kirjoitti itse asiassa hyvätuloinen pitkässä hyvässä avioliitossa elävä nainen. Jonka mies on kaikilla mittapuilla oikein hyvä mies. Lähinnä huvittaa tuo aukoton logiikka tuossa kommentissa."
Osaatko kertoa, miksi ihmeessä se hyvä avioliitto ei koskaan näy täällä naisten ulostuloissa? Olen yli 50v mies ja minä kyllä tunnistan ihmisistä jo muutaman sanan jälkeen onko ihminen jossain tietyssä mielentilassa.
Miksi pitäisi näkyä mielentilassa jotain positiivista, kun joku naisvihaaja syöttää soopaa siitä, miten suomalainen nainen sitä ja tätä. En ikinä kirjoittaisi suomalaisista miehistä mitään noin hölmöjä yleistyksiä. Tai ilkeyksiä. Tuon viestin kirjoittajalla, jolle vastasin, ei ollut mitään muuta tarkoitusta kuin loukata kuviteltua lukijaa. Joten miksi ei voi suoraan oikaista sitä asiaa, että jos joku, niin suomalainen nainen nimenomaan on työssäkäyvä koulutettu nainen, joka kykenee itsensä elättämään. Ja haluaa.
Vierailija kirjoitti:
"Oikea mies saa naisesta kumppanin, parhaan ystävän, ehkä lastensa äidin. Ihmisen, jonka kanssa vanheta yhdessä. Jonka kanssa nauretaan lempi TV-ohjelmille, matkustetaan hauskoille lomille ja jonka kanssa pidetään kädestä ja itketään kun elämä koettelee. Ja jompi kumpi aikanaan vaihtaa sitten toiselle vaipat. Ja itkee haudalla. Ei sellaisessa parisuhteessa tarvitse miettiä, hyötyykö toinen nyt enemmän kuin minä. Koska ilman toista elämä nyt vaan ei olisi elämää."
Käytännössä siis jossittelua ehtoja ja ohjailua/määräyksiä.
Missä tuossa oli yksikin jossittelu, ehto tai määräys? Minulle tuo on kuvaus onnellisesta suhteesta, jossa itsekin elän.
Niin toimii ja koska alusta lähtien ollaan sovittu, että olemme tiimi, emmekä itsekkäitä paskiaisia, sinun mallisi kuulostasi jotenkin nololta ja alistuneisuudelta että toinen joutuu auttamaan, jos tarvitsee. Aluksi opiskeluaikoina minua jopa hieman ärsytti kumppanin kitsastelu rahojemme suhteen. Meillä on jonkin verran ikäeroa, joten olen siirtänyt paljon kiinteää omaisuuttani vaimon nimiin. Jos satun vaikka menehtymään onnettomuudessa, hänen elämänsä on turvattu taloudellisesti.