Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi intissä ei saisi tumputtaa oman peiton alla ?

Vierailija
01.08.2025 |

On jo aika pimeetä, että tällaista luonnollista toimintaa pidetään rikoksena ja kulutetaan oikeuden resursseja tällaiseen! Eikö asian ollsi voinut kuitata vaikka kutsumalla ko. henkilöä pari päivää runkkariksi? Näin asia olisi ainakin omaan inttiaikaan hoidettu ilman tällaista naurettavaa kukkahattuilua.

"peiton alla tapahtui nopeaa edestakaista liikettä jalkojen välissä"

"Kanta-Hämeen käräjäoikeus tuomitsi varusmiehen 20 päiväsakon rangaistukseen"

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/156f768d-0701-4c2e-817e-099642bddfc7

Kommentit (879)

Vierailija
581/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä runkkasin sekä kasarmilla että metsäreissuilla. Totta kai kun parikymppistä miestä pidetään viikkokausia ilman normaalia seksiä. Olin naimisissa silloin, eli sain säännöllisesti.

Mutta elämme joka suhteessa luonnotonta aikaa.

Siellä pitää oppia tappamaan, joten väliäkö sillä jos sitä odottaessa vetää käteen. Rintamalla runkataan että suhina kuuluu ja siellä myös pannaan.

Miksei voi elää selibaatissa? Onko seksuaalisuus joku ihmeen pakonomainen tarve, että jos sitä ei pääse toteuttamaan joka paikassa, niin sitten ihminen kuolee? Itse olen ymmärtänyt toisin.

Huvin vuoksi ja urheilun kannalta ja siksi että voisit kysyä. Aux tex tex tex tex aux tex tex jonneille.

Käykää te kirkossa pojat ja levittäkää runkkaamattomuuden ilosanomaa toisillenne.

Vierailija
582/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten seksuaalinen vapautuminen on ok ja voimaannuttavaa.

Jopa pienet lapset unmuttaa ja se on tarhan tädeille ihan ok

Sitten kun joku teinipoika vetää kuivat peiton  alla intissä. Esittelemättä omaa kehoaan kenellekään

Jota suoritusta on tapahtunut niin kauan kuin armeijoita on ollut olemassa.

Niin helvetti on valloillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä runkkasin sekä kasarmilla että metsäreissuilla. Totta kai kun parikymppistä miestä pidetään viikkokausia ilman normaalia seksiä. Olin naimisissa silloin, eli sain säännöllisesti.

Siellä pitää oppia tappamaan, joten väliäkö sillä jos sitä odottaessa vetää käteen. Rintamalla runkataan että suhina kuuluu ja siellä myös pannaan.

Miksei voi elää selibaatissa? Onko seksuaalisuus joku ihmeen pakonomainen tarve, että jos sitä ei pääse toteuttamaan joka paikassa, niin sitten ihminen kuolee? Itse olen ymmärtänyt toisin.

Huvin vuoksi ja urheilun kannalta ja siksi että voisit kysyä. Aux tex tex tex tex aux tex tex jonneille.

Käykää te kirkossa pojat ja levittäkää runkkaamattomuuden ilosanomaa toisillenne.

Itselle ainakin selibaatti on tuonut mielenrauhaa. Ei tarvitse jatkuvasti pohtia jotain omia haluja, vaan voi keskittyä muihin asioihin. Tuntuu, että silloin on myös tehokkaampi ja aistit terävöityy. Entisaikoina sotilaat viettikin monesti pitkiä aikoja selibaatissa ennen taisteluita, koska sen uskottiin auttavan.

Vierailija
584/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana, oikeusjärjestelmä on niin ruuhkautunut, että monet rikokset vanhenevat ennen kuin esitutkinta saadaan valmiiksi. Ja sitten joku valopää vie käräjille omassa punkassaan piilossa runkanneen varusmiehen. Häpeäisi edes, se loukkaantuja joka teki rikosilmoituksen. 

Vierailija
585/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykää te kirkossa pojat ja levittäkää

Olet katsonut liikaa Netflixiä.

Sotilaat ovat kautta aikojen olleet melkoisen aktiivisia.

Vierailija
586/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toimittelija sanoi näin valtakunnallisessa mediassa:

Toimittaja Ina Mikkola vieraana: "Me kaikki ollaan runkkareita.

Kummallista, ettei siitä kukaan pahastunut?

Vierailija
587/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taas vaikutat ihan selvältä homolta.

Ensisijaisesti olen herra. Ei kuulu hyviin tapoihin nimitellä ketään perusteettomasti. Pitäisi löytyä evidenssiä vähän enemmän.

Kyllä sinunlaisillesi on ihan eri nimitys kuin herra jos hyviin tapoihisi kuuluu muiden seurassa masturboiminen.

Vierailija
588/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saatana, oikeusjärjestelmä on niin ruuhkautunut, että monet rikokset vanhenevat ennen kuin esitutkinta saadaan valmiiksi. Ja sitten joku valopää vie käräjille omassa punkassaan piilossa runkanneen varusmiehen. Häpeäisi edes, se loukkaantuja joka teki rikosilmoituksen. 

Toinen vaihtoehto on pervon pieksäminen.

Vierailija
589/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun aikanani tuollainen ääliö olisi kolhittu sairaalakuntoo ja heitetty ulos portista!

millä voimilla? 

Joukkovoimalla yksikön hyväksi. Kaikki tuollaisia inhoavat!

Eihän tossa ole mitään järkeä.

Ei lainkaan kypsää käytöstä. Tollasten annetaan äänestää tässä maassa. Toihan on pahoinpitely rikos.

Ei ole.

Se on koulutusta ja kurinpalautusta ja olen samaa mieltä sen tarpeellisuudest

"Löytyisit aamulla kuivaushuoneesta piestynä."

Ja se on runkkaripervolle oikein!

Vierailija
590/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hiihtelin aikoinaan ensimmäisille viikonloppulomille vaimon luokse, niin tiedätte kyllä, että mitä ensimmäiseksi tein. Näin tapahtui, nussimme kuin pienet elukat. Se mitä toiseksi tein, vaatii jo aivotyötä. Kyllä! Riisuin sukset jalasta.

Vierailija
591/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on luonnotonta omata seksuaalisia haluja parikymppisenä.

Hyi hyi!

Ja jos niitä ei pysty tuon vertaa hillitsemään on itsekontrolliltaan koiran tasolla ja laipaa koulutusta.

Vierailija
592/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis olla fyysisesti vahva, jos joutuu vaellukselle, ei järkee, tee se lomalla

Vierailija
593/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset takas omiin tupiin saatanan herkkäsieluiset prinsessapersereiät. 

Jos tupaan on kerran tunkeutunut ja majoitettu tyttö, niin kyllä se pitäisi samalla velvoittaa huolehtimaan koko tuvan tarpeista!

20 poikaa kertaa neljä laakia on 80 laakia... Ehkä tyhjennysharjoittelu on syytä suorittaa pesuhuoneessa...

Sopivan iloluontoinen tyttönen voisi panna tuolla hyvin rahoiksi! Eikä sen tarvitsisi kärsiä puutteesta!

Vierailija
594/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tupaan on kerran tunkeutunut ja majoitettu tyttö, niin kyllä se pitäisi samalla velvoittaa huolehtimaan koko tuvan tarpeista!

20 poikaa kertaa neljä laakia on 80 laakia... Ehkä tyhjennysharjoittelu on syytä suorittaa pesuhuoneessa...

80 x 5 ml = neljä desiä!

Vierailija
595/879 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80 x 5 ml = neljä desiä!

Ja taudit ja satiaiset leviäisivät vauhdilla...

Vierailija
596/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuomiosta päättäneen/päättäneiden henkilöllisyyden jostain selville ja paljonko tulee litsarista sakkoja?

Vierailija
597/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutus spermasta kun on jatkuvasti pulaa niin spermapankki voisi avata luovutuspisteen kasarmeille. Sinne luovutushuone jossa sopivaa pokee ja palkkioksi munkkikahvit sotkussa ja ahkerimmat saisivat kuntsarin.

Saisivat tuoretta tavaraa helposti paljon ja sotilaat rauhallisen paikan runkata hyödyllisesti.

Vierailija
598/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homma solved. Homma solved. Mikä sekasikiö kieli! Hienoo, tuolla saa naisia baarissa!

No ei!

Saa. Olen ollut yli 30v married....

Vierailija
599/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä asiallisena tuollaista käytöstä, mutta tuo toimintaa "muistuttavalla tavalla" särähti kyllä korvaan. Siis tuomio tulee, vaikkei olisi varmaa näyttöä ja todisteita toiminnasta.

Vierailija
600/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä asiallisena tuollaista käytöstä, mutta tuo toimintaa "muistuttavalla tavalla" särähti kyllä korvaan. Siis tuomio tulee, vaikkei olisi varmaa näyttöä ja todisteita toiminnasta.

Aivan, tytön olisi pitänyt mennä raottamaan peittoa että olisi nähnyt mitä oikeasti tapahtui ja vielä kuavat On uskomatonta että tuomio tuli. Varmasti naistuomari. Toivottavasti menee ylemmäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän