Miksi intissä ei saisi tumputtaa oman peiton alla ?
On jo aika pimeetä, että tällaista luonnollista toimintaa pidetään rikoksena ja kulutetaan oikeuden resursseja tällaiseen! Eikö asian ollsi voinut kuitata vaikka kutsumalla ko. henkilöä pari päivää runkkariksi? Näin asia olisi ainakin omaan inttiaikaan hoidettu ilman tällaista naurettavaa kukkahattuilua.
"peiton alla tapahtui nopeaa edestakaista liikettä jalkojen välissä"
"Kanta-Hämeen käräjäoikeus tuomitsi varusmiehen 20 päiväsakon rangaistukseen"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/156f768d-0701-4c2e-817e-099642bddfc7
Kommentit (879)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tottunut masturboimaan päivittäin ja sitten se vaikeutuu armeijassa, niin tuntuu varmaan vaikealta. Mutta vessassa kai voi masturboida. Se ei ehkä ole kovin miellyttävää. Toisaalta vessassa voi paremmin huolehtia hygieniasta toiminnan jälkeen, kuten pyyhkiä spermat pois jne.
Silloin kun miehet kävivät armeijan niin vessoissa EI ollut ovia. Naiset olivat kotona tai jossain. Mutta eivät saarella, kun ei tarvittu.
Rannikkopatterissa "Pirun Saarella" oli neljä pönttöä vierekkäin ja sitten oli vastapäätä kahden metrin päässä toiset neljä, että voit katsoa tupakaveriasi silmiin kun väännät kakkaa. Arvaapa runkattiinko silloin vessoissa? Arvaapa mietittiinkö tätä asiaa sillloin?
Miehet ei runkkaa eikä mieti runkkaamista vaan miehet opettelevat sotimaan ja menevät sitten kotiin kun ovat oppinsa oppin
Ennen vanhaan vasta runkattiinkin. Silloin sarjarunkattiin sarjaa. Ne oli kovia aikoja. 91-94
Vierailija kirjoitti:
Ennen naisten tuloa sai tumputtaa omassa punkassa. Miksi naisten tulon armeijaan pitäisi rajoittaa miesten oikeuksia? Kääntäisin tämän niin, että ei se rajoitakaan ja naisilla on yhtäläinen oikeus hieroa pimpsukkaansa omassa punkassa.
Kolme miestä tuosta valitti, lukutaidoton pikku perceli.
Julkinen runkkaaminen on perversio, joka määritellään rikoslaissa seksuaalirikokseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun aikanani tuollainen ääliö olisi kolhittu sairaalakuntoo ja heitetty ulos portista!
millä voimilla?
Joukkovoimalla yksikön hyväksi. Kaikki tuollaisia inhoavat!
Eihän tossa ole mitään järkeä.
Ei lainkaan kypsää käytöstä. Tollasten annetaan äänestää tässä maassa. Toihan on pahoinpitely rikos.
Ei ole.
Se on koulutusta ja kurinpalautusta ja olen samaa mieltä sen tarpeellisuudesta tällaisessa paskajutussa!
Tuollaista ei katsella eikä edes kuunnella!
Juuri näin. Lepo ja rauha on pyhä asia ja ainakin itse tarvitsin kaiken unen, mitä oli saatavissa. Untani häiritsevää runkkaria olisi taatusti sattunut ja sitten sitä oltaisiin puhuteltu homorunkkariksi koko loppuaika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen naisten tuloa sai tumputtaa omassa punkassa. Miksi naisten tulon armeijaan pitäisi rajoittaa miesten oikeuksia? Kääntäisin tämän niin, että ei se rajoitakaan ja naisilla on yhtäläinen oikeus hieroa pimpsukkaansa omassa punkassa.
Julkinen runkkaaminen on perversio, joka määritellään rikoslaissa seksuaalirikokseksi.
Tupakaverit havahtuivat edestakaiseen liikehdintään punkassa Touhu keskeytyi *naissotilaan* kysymykseen
Miesten kontrollointi on mennyt aivan sairaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tottunut masturboimaan päivittäin ja sitten se vaikeutuu armeijassa, niin tuntuu varmaan vaikealta. Mutta vessassa kai voi masturboida. Se ei ehkä ole kovin miellyttävää. Toisaalta vessassa voi paremmin huolehtia hygieniasta toiminnan jälkeen, kuten pyyhkiä spermat pois jne.
Silloin kun miehet kävivät armeijan niin vessoissa EI ollut ovia. Naiset olivat kotona tai jossain. Mutta eivät saarella, kun ei tarvittu.
Rannikkopatterissa "Pirun Saarella" oli neljä pönttöä vierekkäin ja sitten oli vastapäätä kahden metrin päässä toiset neljä, että voit katsoa tupakaveriasi silmiin kun väännät kakkaa. Arvaapa runkattiinko silloin vessoissa? Arvaapa mietittiinkö tätä asiaa sillloin?
Miehet ei runkkaa eikä mieti runkkaamista vaan miehet opettelevat sotim
Herran vuosina 88-89 oli vielä kovempi meno. Jonnet ei muista.
Naiset takas omiin tupiin saatanan herkkäsieluiset prinsessapersereiät.
runkkailkoot omassa rauhassa. hyvä että tuli sakkoa
Olikohan tää joku kehitysvammaisten yksikkö? Ei tajua lopettaa edes kiinnijäätyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun aikanani tuollainen ääliö olisi kolhittu sairaalakuntoo ja heitetty ulos portista!
millä voimilla?
Ei lainkaan kypsää käytöstä. Tollasten annetaan äänestää tässä maassa. Toihan on pahoinpitely rikos.
Ei ole.
Se on koulutusta ja kurinpalautusta ja olen samaa mieltä sen tarpeellisuudesta tällaisessa paskajutussa!
Tuollaista ei
TOlisit löytynyt aamulla sängystä tajuttomana ilman hampaita paskat valahtaneena lakanoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millä voimilla?
Ei ole.
Tuollaista ei katsella eikä edes kuunnella!
"Kyllä se on rikos Suomen laissa. Pahoinpitely ja jos minä näen tai kuulen sellaisesta, niin puutun siihen itse henkilökohtaisesti voimankäytön ammattilaisena ja keskeytän pahonpitelyn. Onko tämä tältä erää selvä?
Annetaan poikien runkata rauhassa ja pidetään omat kädet omissa taskuissa?
Mulla on kansalaisena velvollisuus keskeyttää pahoinpitely ja suorittaa kansalaispidätys teille runkkareiden pahoinpitelijät."
Eiköhän vain tuollainenkin runkkarihomo saada heitettyä tupakaverien kanssa pihalle, vaikka sen pää saattaakin osua matkalla joka ovenpieleen.
Sitten aamulla putkan kautta portista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakaverit havahtuivat edestakaiseen liikehdintään punkassa Touhu keskeytyi *naissotilaan* kysymykseen
Iltasatulehden oli vain pakko saada ympättyä tuo "naissotilas" juttuun jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kontrollointi on mennyt aivan sairaaksi.
Jopa Persutkin lähteneet tähän feminismihömppään ja miesten ajojahtiin mukaan Purran aikana. Vielä Soinin aikaa puolue ajoi äijjien asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millä voimilla?
Ei ole.
Tuollaista ei
Löytyisit aamulla kuivaushuoneesta piestynä.
Vierailija kirjoitti:
Voi mennä vessaan leikkimään munallansa.
itse olin intissä ysärin alkupuolella ja vessassa oli rivi pänttöjä vierekkäin. Ei ovia tai mitään. Siitäkös vasta olisi haloo noussut.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän vain tuollainenkin runkkarihomo saada heitettyä tupakaverien kanssa pihalle
Ei, ei onnistu. Mä runkkaan vielä kun teikäläiset kasvaa koiranputkea äitelässä maaperässä.
Koska on luonnotonta omata seksuaalisia haluja parikymppisenä.
Hyi hyi!
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä runkkasin sekä kasarmilla että metsäreissuilla. Totta kai kun parikymppistä miestä pidetään viikkokausia ilman normaalia seksiä. Olin naimisissa silloin, eli sain säännöllisesti.
Mutta elämme joka suhteessa luonnotonta aikaa.
Siellä pitää oppia tappamaan, joten väliäkö sillä jos sitä odottaessa vetää käteen. Rintamalla runkataan että suhina kuuluu ja siellä myös pannaan.
Miksei voi elää selibaatissa? Onko seksuaalisuus joku ihmeen pakonomainen tarve, että jos sitä ei pääse toteuttamaan joka paikassa, niin sitten ihminen kuolee? Itse olen ymmärtänyt toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TOlisit löytynyt aamulla sängystä
Tolisit, ihanko tolisit. Tolisit aamulla sängystä kun runkkas ja loukkas tunteita. Meni spegun haju sieraimeen ja kuului litinää korvantauksella, niin tupakaverit käärii hihat ja alkaa tosihommiin. Ootta te aika lumihiutaletta sakkia.
Ei kannata lukea näitä juttuja kun setä kirjoittaa jännästi, voi mennä tunteisiin ja hiutaleen ainutlaatuinen pitsireunus alkaa sulaa.
Irstaille miehille voi olla ihan hyväkin, etteivät ole työpaikoilla häiriköimässä muita.