Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä ihosi näyttää näin heinäkuun lopussa?

Vierailija
31.07.2025 |

Ja miten olet suojautunut auringolta? 

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ihmettelin, kun jalat näyttävät vähän ruskettuneilta. En yleensä rusketu ollenkaan, mutta kai nyt on tullut oltua rannalla riittävästi. Myös poskissa on vähän väriä. Pitkähihainen uimapuku rannalla aina. Naamassa ja muissa näkyvissä osissa noin kilo aurinkorasvaa sk 50. Pisamia on naama täys. Mut palamisen olen välttänyt.

Vierailija
2/65 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädenselät ruskettuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan 15 vuotta saanu jo viidessä minuutissa aurinko ihottumaa ja en ole voinut olla juurikaan auringossa. Tämä kesä on ihmeellinen. En pala, enkä rasvaa. En tiiä mistä johtuu,mut nyt yritän saada vähän väriä. Kumma kun ei tule ihottumaa vaikka olen koko päivän auringossa. Tosin en ole edes palanutkaan. Hieman punottaa vasta tai pientä rusketusta. Ihanaa kun kalpeat jalatkin on ihan pikkasen saanu rusketusta.

Vierailija
4/65 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laittanut pisaraakaan aurinkovoidetta koko kesänä. Iho kevyesti päivettynyt, ei ole niitä joka kesäisiä pisamia ja maksaläiskiä kasvoissa. En ole ottanut aurinkoa/oleskellut suorassa auringossa vaan liikkunut max. tunnin kerrallaan ulkona. 

En oikein usko aurinkovoiteisiin enää. Vaatteet parempi suoja ja pysyminen varjossa.

Vierailija
5/65 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ruskettunut.

Vierailija
6/65 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiselta kuin lumi

Vierailija
7/65 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitenkään erityisesti ole suojautunut, kaunis rusketus jaloissa yläselässä ja käsissä + naamassa

Vierailija
8/65 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi lievä itikanpurema lähellä polvitaivetta. 

Vierailija
9/65 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä liikaakin saanut aurinkoa. Tällainen rusketus ei edes näytä luonnolliselta enää. Hankalaa suojautua kun tulee oltua suurin osa ajasta ulkona. 

Vierailija
10/65 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasaisen ruskealta kuten aina tähän aikaan vuodesta. Minuun tarttuu hyvin aurinko, itseasiassa jo keväthangilla. Ei tarvi olla edes kesä. Käsivarret, jalat ja kasvot. 

Vierailija
11/65 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä edelliseen, että on ollut sk50+

Vierailija
12/65 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apee. Mitä tekisit mun ihotiedolla  😂😂😂😂

Vierailija
13/65 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen virheetön ja kauniin ruskea.

En ole ottanut aurinkoa kuin 15 minuuttia mutta päivät vietän ulkona kävellen ja pihatöissä. Rakastan hellekelejä

Vierailija
14/65 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman päivettyneeltä, melasmaa otsalla ja poskipäissä, kuivan tuntuinen iho kasvoissa ja vartalossa.

Vierailija
15/65 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä. Pesty ja rasvattu eipä muuta. Kädet on verillä kun kissa sai raivokohtauksen.

Vierailija
16/65 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellisen virheetön ja kauniin ruskea.

En ole ottanut aurinkoa kuin 15 minuuttia mutta päivät vietän ulkona kävellen ja pihatöissä. Rakastan hellekelejä

Eli otat aurinkoa koko päivän. Ei se säteily tiedä teetkö pihatöitä vai makaatko :D

Vierailija
17/65 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rusketu koskaan, palan heti jos ei ole mitään aurinkosuojaa. Nyt olen tänä kesänä onnistunut suojaamaan kasvot melko hyvin palamiselta, käsivarsissa on vähän punoitusta. Eli melko hyvä tilanne. 

Vierailija
18/65 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt kesäni (ja koko elämäni) poissa auringosta minkä voi. Toki käynyt ulkomaillakin, mutta nauttinut auringosta varjon alla aina kun mahdollista. Suojakerroin on 50 huhtikuusta alkaen.

Enpä ole juuri kuin hieman päivettynyt ollut koskaan. Kasvojen ihostakin näkee. Tämä 42v ei ole auringossa itseään kärvistänyt. 

Vierailija
19/65 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalille.

Vierailija
20/65 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apee. Mitä tekisit mun ihotiedolla  😂😂😂😂

Pienimuotoista tutkimusta aurinkovoiteen vaikutuksesta erityisesti kasvojen ihoon. Monelle aurinkovoiteen käyttäjälle näyttää tulevan pigmenttiläiskiä, tämä ihmetyttää koska eikö voiteen juuri pitäisi suojata läiskiltä?

Itse saan aurinkovoiteesta polttelevaa aurinkoihottumaa, näppyjä, punoitusta ja maksaläiskiä... jätin tänä vuonna kalliit voiteet ostamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme