Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 67v mies, miten löydän naiskumppanin?

Vierailija
29.07.2025 |

En saa isoa eläkettä, enkä ole rikas. Nuorekas olen luonteeltani. Mihinkään treffisivustoon en tässä iässä enää halua sotkeutua. En juo ja olen kiltti. Asun äitini kanssa omakotitalossa ja tiedän, että se että avustan iäkästä äitiäni on red flag suurelle osalle naisia. Sitä olen miettinyt, että pitäisikö yrittää löytää kumppani maista, joissa sukulaisten auttamista arvostetaan. Varttuneemmilta naisilta kysyisinkin nyt neuvoa.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi melkoinen ihme. Jos suoraan sanotaan.

Miksi tuon ikäinen ukkeli haikailee naista? Mitä olet tehnyt tähän asti?

Odotapa vaan, kun olet tässä iässä.

Takana avioero, joka tähän tilanteeseen vei.  Kumppanin kaipuu ei katso ikää.

Ap

Kannattaakin mainostaa eroaan ja sitä, miten se oli vain ja ainoastaan ex-rouvan syy.

Takaan että ovellesi syntyy 22-vuotiaiden beibejen joukkotappelu.

Vierailija
42/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene jonkin omaishoitajayhdistyksen toiminnan piiriin, on varmaan jotain vertaistukiryhmiä, jossa tutustuu naisiinkin.

Tämä.

Muista myös että hiusten pitää olla siistit sekä vaatteet hyvät. Harva mies osaa pukeutua mutta sitä naiset arvostavat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ikäisesi miesystävä. Hän oli impotentti juoppo. En saanut suhteesta oikeastaan mitään kun tykkään seksistä mutten viinasta.

Kaksinkerroin oleva löysä muna häpyhuulia hankaamassa ei aiheuta nautinnon väristyksiä vaan hiertymiä.

Eikö edes kokeillut erektiolääkkeitä? Taisi kyllä olla niin, ettei niitä saa ottaa alkoholin kanssa,

Tuo juomapuoli muutenkin huono juttu myös seksissä. Monella nuoremmallakin lerpahtaa, jos viina on liikaa maistunut.

Ikään katsomatta kannattaa ottaa mies joka vaikuttaa melko raittiilta ja terveeltä, silloin homma toimii sängyssä. Myös hammashygienialla on epäsuoraa vaikutusta potenssiin, koska se vaikuttaa verenkiertoon. 

Vierailija
44/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä poikamies akalla tekee tapasi setäni sanoa joka eli elämänsä poikamiehenä

Vierailija
45/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautuumaalle kulkemaan. Etenkin tuoreempien kumpujen vieressä voi istuskella ja katsoa jos joku leski kävisi viemässä kukkia. 

Vierailija
46/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnasta.

Vierailija
47/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TreffitSuomi24.fi

Toimii - jos toimii. Itsellä on toiminut.

Vierailija
48/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ev lut seurakunnan retkiltä ja muista tapahtumista. Sulle voisi sopia leskirouva. Myös omaishoitajien yhdistyksessä käy naisia.

Vierailija
49/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään 

Vierailija
50/52 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varttuneempana naisena 66 vee ehdotan, ettet aseta itsellesi ja kumppanin etsimiselle liian tiukkoja raameja. Oma elämäntilanteesi on mikä on ja kertoo vastuuntunnostasi, että haluat auttaa äitiäisi asumalla samassa talossa. Jokainen järkevä tajuaa, ettei vanhus jaksa elää omakotitalossa ilman säännöllistä apua. Voisit kuitenkin pohtia voisikohan äidille järjestää muutakin hoiva-apua, että pääset myös omiin menoihisi? Joka tapauksessa roolit äitisi kanssa ovat vaihtuneet ja sinä vastaat hänestä. Ei siinä ole mitään outoa, Niin minäkin vastaan äidistäni, joka vaikean sairautensa vuoksi joutui hoivakotiin. Muussa tapauksessa olisin jo itse kuollut väsymyksestä.

Treffipalstoja on hyvin moneen lähtöön. On myös erilaisia ikäryhmiä, sinkkuryhmiä, kaikenlaisia sinkkutapahtumia ikärajoineen, joten vilkaise niitä edes hetki. Kokeile, tutustu, käy edes parilla deiteillä, mutta ota kevyesti. Ihmisiä voi olla ihan kiva tavata muuten vain ja v

Kiitos, mukavan positiivisessa hengessä kirjoitetusta kommentista. En siis ole mikään peräkamarinpoika. Lähdin aikanaan inttiin, sieltä opiskelemaan, ja sitten yli 20v perhevaihetta. Nyt muutama vuosi äidin tukena. Varmaan se vaikuttanut vaikka en sitä itse näekään. Mitään sinne tänne säntäilyyn perustuvaa parisuhdetta en kaipaa, mutta en todellakaan ole jäänyt sohvalle makoilemaan. Vaikea vain tuntuu olevan löytää luontevalla tavalla kumppania, joka ei ole joko materialisti, yliaktiivinen tai menneisyyteen jämähtänyt. Tai onhan sellaisia naisia, varmasti paljonkin. Eilenkin junassa vastapäätä istui suorastaan hurmaavan oloinen aikuinen nainen, mutta enhän voi tuntemattomille ilman syytä lähteä juttelemaan.

AP

Vierailija
51/52 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis äitisi omaishoitaja, asut äidin kanssa yhdessä, olet köyhä ja iäkäs. Mitä annettavaa sulla olisi naiselle?? Tuon ikäinen on jo impotentti joten tuskin onnistuu seksisuhde

Suurin osa nuoremmistakin naisista ei ole kiinnostunut seksistä, ovat olevinaan kiinnostuneita siihen asti, kun saadaan toinen sitoutettua. Ei tietenkään koske palstamammoja, jotka ovat kyltymättömiä nymphoja.

Vierailija
52/52 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen nainen ja olen välillä deittisivustoilla. Toivoisin, että siellä olisi enemmän oman ikäluokan fiksuja miehiä. Esim. OkCupid

Joskus kävin parilla treffeilläkin deittisivuston kautta, mutta en vaan osaa ottaa tuollaista treffeilyä oikealla tavalla, väistämättä tulee työnhaku mieleen: "mitä olet tehnyt, kerro itsestäsi, missä olet erityisen hyvä..."

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi