Olen 67v mies, miten löydän naiskumppanin?
En saa isoa eläkettä, enkä ole rikas. Nuorekas olen luonteeltani. Mihinkään treffisivustoon en tässä iässä enää halua sotkeutua. En juo ja olen kiltti. Asun äitini kanssa omakotitalossa ja tiedän, että se että avustan iäkästä äitiäni on red flag suurelle osalle naisia. Sitä olen miettinyt, että pitäisikö yrittää löytää kumppani maista, joissa sukulaisten auttamista arvostetaan. Varttuneemmilta naisilta kysyisinkin nyt neuvoa.
Kommentit (52)
Miksi juuri nyt etsit naiskumppania?
Vierailija kirjoitti:
Mammapalstalla parkumalla
Täällä arvostetaan tyhmiä luusereita, juu.
Tältä sivustolta löytyy. Ou jee 🥸🧺🕺🥩😎🥳
Siis kävelevä pil.lun.r.Eikä.
Ei kai se vaikeaa ole.
Olet siis äitisi omaishoitaja, asut äidin kanssa yhdessä, olet köyhä ja iäkäs. Mitä annettavaa sulla olisi naiselle?? Tuon ikäinen on jo impotentti joten tuskin onnistuu seksisuhde
Vierailija kirjoitti:
Konalassa 🍻
Niimpä tietenkin
Vierailija kirjoitti:
Minusta ap ei parkunut ja löi ne huonotkin korttinsa rehellisesti pöytään.
Enpä osaa sanoa mistä ap löytäisi tuossa tilanteessa naisen. Ehkä tanssikurssilta voisi hänelle löytyä, nimenomaan tuosta vanhemmasta ikäluokasta.
Hmm. Katselet naisia sitten vasta kun äitisi on haudattu.
Mene jonkin omaishoitajayhdistyksen toiminnan piiriin, on varmaan jotain vertaistukiryhmiä, jossa tutustuu naisiinkin.
Naisen voi löytää vaikka k-marketista.
Vaikutat hyvältä ihmiseltä. Olen lähes kuusikymppinen nainen ja kaipaan ystävää. Seksiä en halua harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri nyt etsit naiskumppania?
Hyvä kysymys. Pitäisikö odottaa äidin siirtymistä eteenpäin. Uskoisin, että tässä ikävaiheessa aika moni on samassa tilanteessa. Vähän sama tilanne kuin nuoremmilla, jotka ovat yksinhuoltajia ja siihen sitoutuneita. Itse uskon, että jos oikean löytää, hänet voi kohdata milloin vain ja asiat järjestyy. Miksi ei siis nyt!
Ap
Eikö sellanen joku lehti jossa mummot ja papat etsii toisiaan??
No mitä mieltä miehet? 

Köyhä, 67-v eläkeläis-nainen, vanhempansa omaishoitaja, omasta mielestään nuorekas nainen, löytyisikö miestä parisuhteeseen?
tämä on semmonen "ilkeilypalsta...kun joku kysyy jotain vaikka asiallisesti...niin löytyy noita nolopäitä vastamaan ilkeilemään...onko omat asianne niin huonosti niin se pahaolo puretaan tänne!!