Olen 67v mies, miten löydän naiskumppanin?
En saa isoa eläkettä, enkä ole rikas. Nuorekas olen luonteeltani. Mihinkään treffisivustoon en tässä iässä enää halua sotkeutua. En juo ja olen kiltti. Asun äitini kanssa omakotitalossa ja tiedän, että se että avustan iäkästä äitiäni on red flag suurelle osalle naisia. Sitä olen miettinyt, että pitäisikö yrittää löytää kumppani maista, joissa sukulaisten auttamista arvostetaan. Varttuneemmilta naisilta kysyisinkin nyt neuvoa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Se olisi melkoinen ihme. Jos suoraan sanotaan.
Miksi tuon ikäinen ukkeli haikailee naista? Mitä olet tehnyt tähän asti?
Mä oon hoitanu äitiäni
"olen kiltti"
Kukaan normaali mies ei sano noin.
Mun seudulle tulee viikottain sellainen kaupungin lehti jossa on ilmoituksia, jossa juuri sinun ikäiset etsivät seuraa toisistaan. Tuleeko sulle? Ja älä välitä ilkeistä kommenteista, ihminen saa etsiä rakkautta ja kumppania joka iässä. Voisit koittaa myös jotain harrastustoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
tämä on semmonen "ilkeilypalsta...kun joku kysyy jotain vaikka asiallisesti...niin löytyy noita nolopäitä vastamaan ilkeilemään...onko omat asianne niin huonosti niin se pahaolo puretaan tänne!!
On mukavaa ilkeillä, siksi harrastan sitä.
Vierailija kirjoitti:
No mitä mieltä miehet?
Köyhä, 67-v eläkeläis-nainen, vanhempansa omaishoitaja, omasta mielestään nuorekas nainen, löytyisikö miestä parisuhteeseen?
Jos on hyvin säilynyt eli näyttää ikäisekseen hyvältä ja haluaa edelleen seksiä, niin saattaisi tärpätä. Toki niitä "tärppejä" joutuisi silloin varmaan hakemaan 7-kymppisistä ukoista.
Vierailija kirjoitti:
"olen kiltti"
Kukaan normaali mies ei sano noin.
Voi sanoa, varsinkin ap:n sukupolvi. Tuo "kiltti" on vain sattuneesta syystä tällä palstalla saanut ihan syystäkin negatiivisen leiman.
Vierailija kirjoitti:
Odotapa vaan, kun olet tässä iässä.
Takana avioero, joka tähän tilanteeseen vei. Kumppanin kaipuu ei katso ikää.
Ap
Tanssikurssit, lavatanssit. Ap:n ikäryhmäkin sopii myös eläkeläisten päivätansseihin.
Tansseissa on aina pulaa miehistä.
M60
Vierailija kirjoitti:
Olet siis äitisi omaishoitaja, asut äidin kanssa yhdessä, olet köyhä ja iäkäs. Mitä annettavaa sulla olisi naiselle?? Tuon ikäinen on jo impotentti joten tuskin onnistuu seksisuhde
Kun se vanha mamma delaa, ap perii talon. 👌🏼
Olen saman ikäinen nainen ja olen välillä deittisivustoilla. Toivoisin, että siellä olisi enemmän oman ikäluokan fiksuja miehiä. Esim. OkCupid
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä mieltä miehet?
Köyhä, 67-v eläkeläis-nainen, vanhempansa omaishoitaja, omasta mielestään nuorekas nainen, löytyisikö miestä parisuhteeseen?
Jos on hyvin säilynyt eli näyttää ikäisekseen hyvältä ja haluaa edelleen seksiä, niin saattaisi tärpätä. Toki niitä "tärppejä" joutuisi silloin varmaan hakemaan 7-kymppisistä ukoista.
Hyvin säilyneenä naisena odotan samaa mieheltä.
N67
Varttuneempana naisena 66 vee ehdotan, ettet aseta itsellesi ja kumppanin etsimiselle liian tiukkoja raameja. Oma elämäntilanteesi on mikä on ja kertoo vastuuntunnostasi, että haluat auttaa äitiäisi asumalla samassa talossa. Jokainen järkevä tajuaa, ettei vanhus jaksa elää omakotitalossa ilman säännöllistä apua. Voisit kuitenkin pohtia voisikohan äidille järjestää muutakin hoiva-apua, että pääset myös omiin menoihisi? Joka tapauksessa roolit äitisi kanssa ovat vaihtuneet ja sinä vastaat hänestä. Ei siinä ole mitään outoa, Niin minäkin vastaan äidistäni, joka vaikean sairautensa vuoksi joutui hoivakotiin. Muussa tapauksessa olisin jo itse kuollut väsymyksestä.
Treffipalstoja on hyvin moneen lähtöön. On myös erilaisia ikäryhmiä, sinkkuryhmiä, kaikenlaisia sinkkutapahtumia ikärajoineen, joten vilkaise niitä edes hetki. Kokeile, tutustu, käy edes parilla deiteillä, mutta ota kevyesti. Ihmisiä voi olla ihan kiva tavata muuten vain ja vaihtaa ajatuksia elämästä. Varo kuitenkin huijareita. LAajenna haku ulkomaille, jos kielitaitosi siihen riittää. Edelleenkin varo huijareita.
Jos etsit puolisoa ilman suurempaa odotusta ihan varmasti saat eri kulttuurin edustajista sopivalla välityssummalla kivan ihmisen elämääsi. Kun osaat kohdella kauniisti ja tarjota turvallisen elämän se riittää useammalle. Se on nopea ratkaisu, enkä minä sitä ainakaan tuomitse. Ihmisten tarpeet ihmissuhteisiin ovat yksilölliset, eikä kukaan voi toisen puolesta sanella mikä olisi oikein paria etsiessäsi.
Kuten sanon ystävilleni vain sinä itse olet korkein este ihmissuhteissasi. Jos hyppäät pois mukavuusalueeltasi, kokeile uutta, lähde pois talostasi ja anna kaikille ihmisille mahdollisuus tutustua sinuun saatat yllättyä millaiseen ihmiseen tutustut. Oman menneisyyden kanssa pitää olla sinut ja ihmistuntemus jo jollakin mallilla, koska silloin se uusi ihminen on helpompi tunnistaa. 
Yksi hassu vinkki, jonka  olen jakanut monelle ja joka oikeasti toimii: kirjoita lista, mitä toivot toisesta. Se selkeyttää ajatuksiasi ehkä eniten. IHan hulluimatkin jutut, jolloin näet kuinka mahdollista se kaikki sinulle onkaan.
Se on sinulta jo ohi...keskity ryyppäämiseen ja lopun odotukseen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri nyt etsit naiskumppania?
Hyvä kysymys. Pitäisikö odottaa äidin siirtymistä eteenpäin. Uskoisin, että tässä ikävaiheessa aika moni on samassa tilanteessa. Vähän sama tilanne kuin nuoremmilla, jotka ovat yksinhuoltajia ja siihen sitoutuneita. Itse uskon, että jos oikean löytää, hänet voi kohdata milloin vain ja asiat järjestyy. Miksi ei siis nyt!
Ap
Niin siis kun vaim...SIIS ÄITISI kuolee niin haluat uuden naisen tilalle.
Normaalisti tuossa vaiheessa kun vieroittuu äidistään niin mies opettelee ensin itsenäisyyttä. Sen jälkeen mietitään sitten "naiskumppania".
Ja ikäsi huomioonottaen se on sinun kohdallasi varmaankin julkinen kotihoito sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mun seudulle tulee viikottain sellainen kaupungin lehti jossa on ilmoituksia, jossa juuri sinun ikäiset etsivät seuraa toisistaan. Tuleeko sulle? Ja älä välitä ilkeistä kommenteista, ihminen saa etsiä rakkautta ja kumppania joka iässä. Voisit koittaa myös jotain harrastustoimintaa.
Joo, mutta ihan tosissaan emon kuuluu vieroittaa poikanen niin, että tällä on vielä elämää jäljellä annettavaksi puolisolle. Jos vieroitus tapahtuu poikasen ollessa 67 vuotias äidin kuolemalla niin hänellä ei ole enää mitään annettavaa puolisolle ja perheelle.
Ehkäpä ap tarvitsee naisen, joka on elänyt 70-vuotiaaksi oman isänsä pikkuvaimona. Se laittaa perspektiiviin millaisesta diilistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat hyvältä ihmiseltä. Olen lähes kuusikymppinen nainen ja kaipaan ystävää. Seksiä en halua harrastaa.
Eipä sinulla mitään tee jos ei seksi onnistu tai kiinnosta..seksiä pitää elämässä olla yllinkyllin!
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat hyvältä ihmiseltä. Olen lähes kuusikymppinen nainen ja kaipaan ystävää. Seksiä en halua harrastaa.
Aivan, no miksi sen kumppanin pitää sitten olla vastakkaista sukupuolta eikä vaikka joku naapurin pappa? ellei ole tarkoitus laittaa sukuelimiä yhteen - missä ei toki tuossa iässä olekaan juuri mitään järkeä