Miksi olet sinkku?
Kommentit (157)
Olin sinkku vielä muutama kuukausi sitten. Syynä pitkäaikaisen (yli 25v) puolison päätös syksyllä 2023 etsiä vihreämpää ruohoa aidan toiselta puolelta ja yllättäen jättää minut.
Sekä sinkkuelämää että parisuhdearkea kokeneena päätin elokuussa 2024 että keväällä 2025 haku olisi päällä. Vaihdoin harrasteitani sosiaalisempaan suuntaan mikä lopulta johti siihen että tällä hetkellä en ole sinkku.
M60
Kiinnostun harvoista miehistä. Miehen pitää olla itsestään huolta pitävä, lähes alkoton, vilpitön, itsenäinen, eläimetön ja hänellä pitää olla jo aikuiset lapset.
Hänen pitäisi nauttia perus arjessa yhdessä asioita tehden. Ja läheisyydestä
N49
Miksi ei?
Olen hemmetin fiksu, tunnollinen, luotettava, mulla on todella hyvä (vaikkakin kiero) huumorintaju. Jos ketään ei sen vertaa kiinnosta, että ottaisi (tai edes yrittäisi ottaa) minusta selvää, niin oma on häpeänsä. Eivät ikinä tule saamaan selville, kuinka paljon menettivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kykene herättämään miehissä syvempiä romanttisia tunteita eikä yleensä miehille riitä se, että on vain kaverillisia fiiliksiä.
Minkä näköinen olet?
Ihan ufonnäköinen
Ehkä huono sana . Monet sinuiksi sanotut seurustelee tapailee on kavereita harrastukset ja on eronnut on irtosuhteita. Ei se nyt aina niin ole että toi on sinkku kun käy yksin kaupassa . Voi olla suhteessa . Nykyään ei enää viitsi mennä kukaan naimisiin kun syynä on oleskelulupa raha ja auto .
Vanhetessa kaksi zombieta yhdessä näkyy naapurissa . Ukko huohottaa kävellessä nainen painaa 200 kiloa. Hyvä jos olisi aikuisilla liikunta harrastus.
Sinkkuna koska haluan. Mitä lisäarvoa mies toisi elämääni? Ei mitään. Ei kiinnosta edes seksi / irtosuhteet. Elämä on ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei kiinnosta naisen ammatti, tutkinto, palkka tai edes työllisyystilanne. Vain ulkonäkö. Tämä tiedoksi teille, jotka luulette olevanne sinkkuja, koska olette työttömiä, pienituloisia tai asutte vuokralla. Jos olette kauniita ja/tai seksikkäitä, niitä miehiä kyllä löytyy. 🥰
Totta, ja kuvailit samalla sen syyn, miksi joidenkin naisten on niin vaikea arvostaa miehiä ja siten haluta mitään niiden kanssa.
Koska miehet eivät ajattele, kuten naiset?
Koska miehet ovat niin pinnallisia ja miesten "rakkaus" loppuu siihen kun nainen rupsahtaa. Miksi nainen tuhlaisi vuosia elämästään suhteeseen tällaisen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Pieni penis joka ei toimi . Epätodennäköistä on löytää nainen jolle riittää pelkkä suuseksi tai kädet/ lelut. Ei aikakaan uskollisena tule pysymään jos ei kotona saa kunnolla.
m41
Mites aseksuaali nainen?
Ja kyllä löytyy naisia joille riittää.
Koska olen miehille aina se järkivalinta, mutta en koskaan rakkauden tai intohimon kohde. Vaimoainesta.
Eronnut, avioliittoni aikana siedin liikaa huonoakin käytöstä, ja enää ei ole mitään tarvetta kompromisseille. Ok, jos nyt ykkösenä haluaisin grillata kanaa, voin grillata naudan pihviäkin, tai vaikka kalaa, mutta siis puhuen isommasta kaavasta. Mutta totuin myös siihen, että on tietty elintaso, käydään välillä ulkona syömässä, on aina tilanteeseen sopivat vaatteet, juhliin panostetaan, toiset huomioidaan.
Aika iso osa nelikymppisistä miehistä tuntuu myös olevan aika pihalla elämässään, asutaan jossain pienessä vuokraluukussa, ajetaan kamalalla autolla (jos edes autoa on!), ajelehditaan jossain vaan duunissa ilman mitään tavoitteita. Ihan ok joskus kolmekymppisenä ja alle, kun vasta rakentaa elämäänsä, mutta koen olevani tällaisiin nähden eri elämäntilanteessa enkä halua laskea omaa elintasoani miehen vuoksi, päinvastoin suhteen pitäisi nostaa kummankin taloudellistakin tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Työtön, tulevaisuus synkän näköinen. Olen kyllä hyvässä kunnossa fyysisesti ja ei muuten mitään. Ei vaan ole tarkoitusta/merkitystä missään. Ei viehätä ylipainoiset naiset ja hoikkaa ei kyllä työttömän statuksella jaksa edes yrittää, kun mahdollisuudet ovat niin pienet. Yhden illan juttuja kyllä saisi, mutta ei nyt kauheasti kiinnostele. Ei se auta ku pitää terveydestä huolta ja copeta, että kyllä se tästä vielä :D Onneks on lääkkeenä paskahuumori ja mielenvikaset jutut
Olen työtön. Pimeä huumori, hoikka ja näyttikin mutta pahasti mt-ongelmainen.
Ei haittaa miehen työttömyys kunhan jotenkin itsensä hoitaa eikä mun tarvitse pelastella sitä jatkuvasti kun rahat tuli ja meni.
Haittaako?
Vierailija kirjoitti:
Asun vuokralla.
Yritin tapailla yhtä miestä, joka asui vuokralla kerrostalossa ja never again! Siis erikseen jos olisi vaikka työkomennuksella, mutta siis ihan oikeasti, en aikuisena ihmisenä halua jättää autoa millekään kadunvarsi kiekkopaikalle ja rapun edestä soitella avaamaan ovea, jätän sellaiset teineille ja henkisesti teineille.
Miksi Ap on taas kyselemässä tyhmiä kysymyksiään. Älyäisi jo laittaa puhelimen välillä pöydälle eikä räpläisi sitä kokoajan.
En pidä ajatuksesta että pian täällä ehkä asuisi joku toinen. Tai enemmänkin väkeä. Pian pitäisi jo muuttaa isompaan asuntoon ja ostaa isompi auto. Ottaa enemmän velkaa. Ei se olisi enään minun elämää vaan jonkun muun.
Koska en ole tippaakaan parisuhdeihminen. 1980-luvun alkupuolella olin kaksi kertaa avoliitossa, mutta ei ollut mun juttuni. Jaksaisin korkeintaan 2 kuukautta olla sellainen puoliso, että toisen olisi hyvä olla. Sen jälkeen mua alkaisi taas ärsyttää milloin mikäkin (eniten se, että pitäisi lähes jatkuvasti ottaa toinen ihminen huomioon), joten tajusin jo vuosikymmeniä sitten, että kaikille on parempi, kun pysyn sinkkuna.
Haluaisin löytää jonkun, joka oikeasti haluaisi olla kanssani, eikä huijaa, muuten saa vaan murheita. En ole enää edes etsinyt. Vyötäröllä liikaa ja muutenkin kaikenlaista kremppaa, niin aina jotenkin jää lähtemättä mihinkään. En päässyt kunnolla edes alkuun kun kaikki mahdollisuudet jo meni.
Vastaan ikisinkku-ystävättäreni puolesta. Hän on sinkku ja tulee olemaan, koska elää itsekästä minäminä- minuuttiaikatauluaan, eikä tiedä, mitä joustaminen tarkoittaa. Sen lisäksi harrastaa outoja asioita, jotka karkoittavat viimeisetkin miehet :((
En osaa elää sen kanssa että kaikki miehet keitä tapaan, tulee hyvistä perheistä
.