Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet sinkku?

Vierailija
27.07.2025 |

Miksi sinä olet sinkku nyt.

Kommentit (157)

Vierailija
101/157 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tutustua uusiin ihmisiin. Eikä ole oikein aikaakaan kun käyn töissä ja opiskelen. Vähä vapaa-aika on niin arvokasta, ettei sitä halua tuhlata random-äijiin.

Vierailija
102/157 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä varmasti lähtisin treffeille jos joku mies kysyisi. Mä olen niitä naisia jotka vaan ei houkuttele miehiä. Enkä ala pukeutumaan seksikkäästi, koska se ei ole mua. Olen siveä ja käytännönläheinen, joten se myös näkyy pukeutumisessani.

Oon ollut nuoresta asti jotenkin seinäruusu ja huomaamaton, vaikka liikun kyllä paljon ulkona varsinkin nyt kesällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/157 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen niin vastenmielinen, jota kukaan ei halua ja myös siksi, että kokemukseni parisuhde- ja perhe-elämästä on sellaista helvettiä, etten itse halua sellaista.

Vierailija
104/157 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parisuhteessa olo ei ole mikään normi jota pitäisi kaikkien tehdä, se voi pikemminkin olla jopa kahle elämässä

Vierailija
105/157 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omasta halusta ja viihdyn yksin. 

Vierailija
106/157 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuoreimman eksän kanssa on tavallaan tilanne. Aavistan mitä hänkin ajattelee (yhteydenottonsa perusteella), mutta kumpikaan ei sano eikä tee mitään. Olen yrittänyt mennä eteenpäin, mutten ole jaksanut nähdä mitään vaivaa. Olisi ollut monta mahdollisuutta nähdä miehiä, mutta kun ei ole ollut sitä tiettyä fiilistä. Tavallaan harmittaa, tavallaan ei. En halua käyttää aikaani keneen tahansa ja väsyneenä raahustaa treffeille, vaikkei mitään erityisen suurta intoa edes olisi. Vaistoni sanoo, että eksästä tulee vielä kuulumaan... Enkä tiedä mitä ajatella siitä.

Vierailija
107/157 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedän jo millaisia kaikki naiset ovat. Kaikki.

Vierailija
108/157 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen tarkoitus on lisääntyä, ja olisin huono isä. Oma isäni näytti hirveän huonoa esimerkkiä. Nykyinen isäpuoleni on hyvä, mutta häneen on vaikea samastua, koska hänellä ei ole samoja geenejä kuin minulla.

Suhakza

Vierailija
109/157 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ajoittain pahoja mielenterveysongelmia, enkä tiedä miten parisuhde onnistuisi

Olen ajan myötä ihastunut ja rakastunut ystävä mieheen. En aio tehdä asialle mitään ja olen iloinen jos hän löytää hyvän naisen tai miehen itselleen

Vierailija
110/157 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tavallisia miehiä ei ole enää olemassa. Enkä tiputa jo matalalla olevaa rimaani että mies on yli 182cm, urheilullinen ja tienaa yhtä hyvin tai mieluummin paremmin kuin minä, 6500 euroa kuussa.

Jonne 15v.

Vierailija
111/157 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt pariutumiseni eteen erottuani vaimostani. Eikä enää oikeastaan kiinnostakaan. Elämä on oikein hyvää tällaisenaan.

Vierailija
112/157 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tiedän jo millaisia kaikki naiset ovat. Kaikki.

Kuten äitisi ja mummosi: Maksullisia naisia, rumia ja ilkeitä. Harmittelet, ettei isäsi ottanut alunperin aasialaista naista, jotta sinullakin olisi vinot silmät ja tummat hiukset. 

Vierailija
113/157 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen sitoutumatta. Lasken itseni sinkuksi. 

Vierailija
114/157 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aistin tässä välttelevän kiintymyssuhdemallin.

Vierailija
115/157 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suattaaha olla jotta olennii vuan suattaaha tuo olla niinnii että en oukkaan.

Vierailija
116/157 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, koska haluan olla. Olen jo osani tehnyt, oli paska mies 16 vuotta. Ei uutta ikinä enää. 

Vierailija
117/157 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ko mää en ol löyäny kunno akkaa.

Vierailija
118/157 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkuudessa yksi tylsimpiä asioita on se, että en minä ainakaan tiedä yhtään varmaa syytä, miksi juuri omakohtaloni on ja on ollut elää sinkkuna saamatta mahdollisuutta olla ja elää parisuhteessa.....

Mies: ulkonäkösi ei ole riittävä, jotta sinua kiinnostavat naiset kiinnostuisivat sinusta.

Nainen: ulkonäkösi ei ole riittävä, jotta sinua kiinnostavat miehet kiinnostuisivat sinusta.

Eri kuin jolle vastattiin, mutta mulla ainakaan ei ollut tuo. Nuorena minusta nimittäin kyllä kiinnostuttiin ihan riesaksi asti ulkonäön takia. Mutta olen sosiaalisesti kömpelö ja hyvin introvertti, ihmiset kokee olonsa epämukavaksi mun seurassa. 

Eli mun näkökulmasta tuo, että ulkonäkö muka olisi se ykkönen, ei pidä paikkaansa. Mulla oli opiskeluaikana kaveri, joka ei ollut todellakaan kaunotar, mutta hän oli semmoinen rempseä ja avoimen seksuaalinen ja puhelias, ja meinaan kyllä oli vientiä. Se löysikin itselleen aika pian vakimieheksi kivan insinööriopiskelijan, jonka kanssa on vielä nyt lähes 30 vuotta myöhemminkin naimisissa. Minä taas olen jäykkä ja varmaan vähän autistipiirteinen pökkelö, joka en osaa luontevasti jutella ihmisten kanssa, joten kaikki kiinnostuneet lähtivät äkkiä karkuun. Joku sanoi suoraan päin naamaakin, että olen kaunis, mutta tylsin tyyppi jonka hän on ikinä tavannut.

Vierailija
119/157 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aistin tässä välttelevän kiintymyssuhdemallin.

Minusta tuo koko ajatus on ongelmallinen ja vanhanaikainen, että kaikkien ihmisten kuuluisi jotenkin tähdätä parisuhteeseen, ja on jonkinlaisia ongelmia, jos ei sellaista halua. Sinkkuna eläminen on nykyään yksi ihan hyväksytty vaihtoehto, joka monelle sopii erittäin hyvin.

Vierailija
120/157 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaanto-ongelmia. En kiinnostu niistä jotka kiinnostuu minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan