Miksi olet sinkku?
Kommentit (157)
Parasta ennen päiväystä mennyt tästä kinkusta
Parisuhde päättyi enkä ole vielä osannut kaivata uutta.
Turvallisempaa, mukavempaa ja huomattavasti halvempaa olla sinkku kun naisten kanssa jotka aiheuttaa ongelmia ja suuria kuluja jotka naamioidaa huomioimiseksi
Koska olen monisairas ja ruma. Elän erakkona enkä käy missään jos ei ole välttämätön pakko.
Koska mies on onnellisin sinkkuna. Plus, suomalaiset naiset ei kiinnosta. :) M28
Koska tykkään olla yksin. Jo teini-iässä oli sama tunne ja on pysynyt koko elämän eläkeläiseksi saakka.
Miehiä ei kiinnosta naisen ammatti, tutkinto, palkka tai edes työllisyystilanne. Vain ulkonäkö. Tämä tiedoksi teille, jotka luulette olevanne sinkkuja, koska olette työttömiä, pienituloisia tai asutte vuokralla. Jos olette kauniita ja/tai seksikkäitä, niitä miehiä kyllä löytyy. 🥰
Koska se ei riitä, että minä ihastun kun haluaisin viimein kohdata j a löytää hänet, joka ihastuu ja ehkä vähän rakastuukin minuun. - Mutta kun olen ja olen taas pian yhden kesää lisää ollut sinkku, niin se ei ole Hänen löytämsiestään ja kohtaamsiestaan tehnyt mitenkään erityisen paljon helpompaa.
Toisaalta viihdyn kai liian hyvin sinkkuna kunerityisen paljon viitsi käyttää aikaan siihen. että löytäsin ja kohtaisin Sen Yhden ja Erityisen. Tietysti tässä on olemaas vaaramettä saan olla ja elää loppuikänikin sunkkuna; siitähän minulla on jo kokemusta.
Luultavsti aidosti ja avoimesti sinkkuna eläminen sopii minulle paremmin kuin se, että eläisin ja olisin -vähän ääriesimerkkinä- eläen yksinäisenä hyvin valjussa ja ikävässä / kuluttavassa parisuhteessa.
Sen tiedostan että itsestäni minun on jaksettava pitää huolta (, niin henksiesti kuin fyysisesti) ja yritettävä vaalia muita merkittäviä ihmissuhteitani, joita onnekseni ja iloseni omaan vaikka Se Yksi ja Erityinen puuttuu rinnaltani. Mutta eivät nämä asiat tietenkään ole tosilleen vastakkaiser; en voisi olla parisuhteessa, jossa (mahdollien) kumppanini asettsisi minut valistemaan joko hänet tai sitten saan jatkaa yksin ja pitää naispuoliset ystäväni ja kaverini ja muut läheiset ihmissuhteeni sukupuoleen tuijottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei kiinnosta naisen ammatti, tutkinto, palkka tai edes työllisyystilanne. Vain ulkonäkö. Tämä tiedoksi teille, jotka luulette olevanne sinkkuja, koska olette työttömiä, pienituloisia tai asutte vuokralla. Jos olette kauniita ja/tai seksikkäitä, niitä miehiä kyllä löytyy. 🥰
Totta, ja kuvailit samalla sen syyn, miksi joidenkin naisten on niin vaikea arvostaa miehiä ja siten haluta mitään niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, ja kuvailit samalla sen syyn, miksi joidenkin naisten on niin vaikea arvostaa miehiä ja siten haluta mitään niiden kanssa.
Koska miehet eivät ajattele, kuten naiset?
Yksinäistä erakkoelämää kerrostaloyksiössä.Alkaen toukokuu 2010.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet eivät ajattele, kuten naiset?
Menikö vähän öveliksi?
Minulle ei sanottu pahasti sanottiin hyvästi.Se on moro ja näkemiin.
Koska kohtelin vaimoani huonosti. Vaimo muutti pois. Tulen katumaan ikuisesti. Minulla on ongelmia vihanhallinnan kanssa, siksi en aio toista naista laittaa saman tuskan lapi. ANNA ANTEEKSI, L. Rakastan sua nyt, aina, ikuisesti. Miksi miksi miksi tein sen? Juon kaljaa ja humallun ja ajattelen sinua. Tulisitt takaisin. Olen ilman sua kuin kuollut. Olisimpa kuollut.
Olen ruma, köyhä, lihava ja 62- vuotias.
Koska elämänilo ei ole vielä täysin kadonnut🤣
En ole enää aikoihn jaksanut työviikon jälkeen lähteä enää mihinkään. Mukavoiduin kotiin.
M43
Koska minua ei kiinnosta seksi millään tapaa. Viihdyn yksin erinomaisesti eikä vastaan ole tullut miestä joka ei jollain tavalla olisi seksiriippuvainen tai pettämässä jos ei viikossa ole 8 kertaa seksiä. N29.
Ikisinkkuudessa yksi tylsimpiä asioita on se, että en minä ainakaan tiedä yhtään varmaa syytä, miksi juuri omakohtaloni on ja on ollut elää sinkkuna saamatta mahdollisuutta olla ja elää parisuhteessa.....
Olen kalju mies, lähes 40-vuotias ja rasvaprosenttini on lähes 25. En pysty silti ihastumaan keneen tahansa, joten olen sinkku.