Miksi olet sinkku?
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Ikisinkkuudessa yksi tylsimpiä asioita on se, että en minä ainakaan tiedä yhtään varmaa syytä, miksi juuri omakohtaloni on ja on ollut elää sinkkuna saamatta mahdollisuutta olla ja elää parisuhteessa.....
Tämä. On mahdotonta sanoa miksi näin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Ikisinkkuudessa yksi tylsimpiä asioita on se, että en minä ainakaan tiedä yhtään varmaa syytä, miksi juuri omakohtaloni on ja on ollut elää sinkkuna saamatta mahdollisuutta olla ja elää parisuhteessa.....
Mies: ulkonäkösi ei ole riittävä, jotta sinua kiinnostavat naiset kiinnostuisivat sinusta.
Nainen: ulkonäkösi ei ole riittävä, jotta sinua kiinnostavat miehet kiinnostuisivat sinusta.
Koska voin. Ihana että meillä on ihmisen itse mahdollisuus valita elämäntapansa!
Olisi kamala joutua tekemään asioita vain koska perinne ja suku käskee/odottaa. Suomessa ei minulta kukaan tosielämässä ole kysynyt että miksi teet niin tai näin, mutta toisissa kultttuureissa on suoraan kysytty ja oletettu että tilanne on ei-toivottu. Siellä kaltaiseni yksinasuva, joskus seurusteleva muttei sitoutuva, nainen voisi tulla leimatuksi.
Mutta meillä onneksi ymmärretään ettei se sinkku ole uhka perheille ja yhteiskuntajärjestykselle vaan elää ihan omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies: ulkonäkösi ei ole riittävä, jotta sinua kiinnostavat naiset kiinnostuisivat sinusta.
Nainen: ulkonäkösi ei ole riittävä, jotta sinua kiinnostavat miehet kiinnostuisivat sinusta.
Aika moista yksinkertaistamista! - Jokainen voi mennä vaikka parisuhde -ja väestö -tietelijä Heli Vaasta mukaillen vaikka läheisen peltoautomarkettiin katselmaan ihmisiä ja heistä eritysesto pariduhteessa olevia tai sellasiia, jotka saattaisivat olla parisuhteessa keskenään voidakseen havaita, että erinomaisn monnäköiset ihmiset vaikuttaisivat saaneenmahdollsiuuden olla ja elää parisuhteessa. - Jos pelkkä ulkonäköriittäsi suhteeseen ja elämään siinä alkua pidemmälle niin varmasti mininkin kannattaisi yrittää parisuhdetta nuken kanssa. En silti väitä, etteikö ulkonäöllä olisi mitään merkitystä. Varmasti on. - Onhan se, tai jokin osa ulkonäöstä usein ensimmäisten asioiden joukossa, johon kiinnitämme mahd toisessa huomiota. Kolmannekis. Ikäänkuin sanosit, että jos on erityisen kaunis tai komea, niin ei mitnkään voisi olla sinkku; kuitenkin sinkkuna ja on hyvin erinäkösiä; kuten ed. aminittuja parisuhteessa eläviäkin. - Ja syy ei ole niin yksinertainen, että eritysen kaunis tai komea tai muuten tavanoamsita huomattavasti enemmän puoleensa vetävän ulkonäön omaava olsi poikkeuksellinsen nirsio tai hankala luonne.
Elämä ilman mislasta on helpompaa.
Pieni penis joka ei toimi . Epätodennäköistä on löytää nainen jolle riittää pelkkä suuseksi tai kädet/ lelut. Ei aikakaan uskollisena tule pysymään jos ei kotona saa kunnolla.
m41
Työtön, tulevaisuus synkän näköinen. Olen kyllä hyvässä kunnossa fyysisesti ja ei muuten mitään. Ei vaan ole tarkoitusta/merkitystä missään. Ei viehätä ylipainoiset naiset ja hoikkaa ei kyllä työttömän statuksella jaksa edes yrittää, kun mahdollisuudet ovat niin pienet. Yhden illan juttuja kyllä saisi, mutta ei nyt kauheasti kiinnostele. Ei se auta ku pitää terveydestä huolta ja copeta, että kyllä se tästä vielä :D Onneks on lääkkeenä paskahuumori ja mielenvikaset jutut
En oo vielä saanu Kuhaa napattua 😄
Arvotan oman vapauden nykyisin niin korkealle, että sen toisen hyväksyminen elämään on hyvin vaikeaa.
Lisäksi nuoruudessa kantapään kautta opittu, älä koskaan luota toisiin ihmisiin on iskostunut vähän liian pahasti alitajuntaan.
Helpompi olla yksin, ehkä vielä joku löytyy. Ehkä ei. Aina silloin tällöin kaipailisi jotain toista siihen sohvalle viereen illaksi, mutta toisaalta miettii, mistä kaikesta joutuu luopumaan. Yksin voi mennä ja tehdä mitä haluaa ja milloin haluaa. Ei tarvitse selitellä, kysellä, aikatauluttaa yms.
Onneksi nykypäivänä tämmöinen elämä on hyväksyttävämpää, vielä 10-20 vuotta sitten olit aikuisena ihmisenä outo, jos ei ollut puolisoa ja lapsia 30-40 vuotiaana.
Ahdistuneisuushäiriö, työttömyys, kalju - naiset eivät kiinnostu minusta. M48
En luota ihmisiin ja lämpenen hyvin, hyvin, hitaasti. Luonteeltani olen ujo ja hiljainen. Ikää jo sen verta, että täyskokemattomuutta parisuhteista ja seksistä ei voi kuin pitää isona varoituslippuna.
Parempi siis vain vetäytyä sivuun ja olla yrittämättä enää, parempi näin kaikille.
Koska yksikään mies ei ole ollut musta koskaan kiinnostunut. Itse aina kun lähestynyt ihastuksiani niin aina pakit. N36
Oma ulkonäkö ei riitä normaalipainoiseen kumppaniin, vaan ylipainoiset kiinnostuvat. Itse taas en koe heitä millään tavalla kiinnostavina, joten..
Koska olen kohdannut elämäni rakkauden ja hän päätyi kuitenkin perustamaan perheen jonkun muun kanssa. Kun kerran kolahtaa, niin on petosta edes yrittää olla suhteessa kenenkään muun kanssa, koska sydän kuuluu vain yhdelle.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen kohdannut elämäni rakkauden ja hän päätyi kuitenkin perustamaan perheen jonkun muun kanssa. Kun kerran kolahtaa, niin on petosta edes yrittää olla suhteessa kenenkään muun kanssa, koska sydän kuuluu vain yhdelle.
Ei kai se ole kolahtamista, jos on yksipuoliset tunteet?
Itse ainakin ajattelen tuon kolahtamisen niin, että se on molemminpuolinen kokemus.
Koska en ole koskaan kohdannut ihmistä, jonka kanssa kolahtaisi. Tarvii molemminpuolisen voimakkaan kiinnostuksen ja halun olla yhdessä.