Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet sinkku?

Vierailija
27.07.2025 |

Miksi sinä olet sinkku nyt.

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, erosin pitkähköstä suhteesta kun mies alkoi juoda kiihtyvässä tahdissa ja jätti tylnsäkin houtamatta. Kotitöistö ei puhettakaan. Lapswe jo aikyisia ja mulla riittää heidän kanssa rekemistä ja ystävien. En tiedä muuttyisiko jokin paremmaksi. Toki aina on tulaa hyvälle ihmissuhteelle, jos sattuu kohdalle.

Vierailija
42/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain kiinnosta miehiä romanttisessa mielessä. Kyllä mä jonkun helposti saisin, kun "käskisin" treffeille  jne., mutta ei sitä jaksa. En ole kovin huomiota herättävä ulkoisesti, vaikka just hetki oma teinipoika sanoi, että äiti sä näytät nätiltä (eikä pyytänyt mopoa perään). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, erosin pitkähköstä suhteesta kun mies alkoi juoda kiihtyvässä tahdissa ja jätti tylnsäkin houtamatta. Kotitöistö ei puhettakaan. Lapswe jo aikyisia ja mulla riittää heidän kanssa rekemistä ja ystävien. En tiedä muuttyisiko jokin paremmaksi. Toki aina on tulaa hyvälle ihmissuhteelle, jos sattuu kohdalle.

No et taida olla itsekään selvinpäin. 

Vierailija
44/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta enää ne parisuhdeasiat.

Vierailija
45/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jätin miehen.

Vierailija
46/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoo että olen sinkku?

Sinä oletkin narsisti.

Vierailija
47/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kelpuuttaa kumppaniksi ainoastaan jännämiehiä ja statusmiehiä. Tavalliset miehet ei enää kelpaa naisille koska naiset omasta tasosta riippumatta pitää rimaa liian korkealla.

Vierailija
48/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin epävarma itsestäni, enää en. Päinvastoin. Mutta koska mieskokemukset puuttuvat lähes täysin niin en ole kehdannut mennä näin kokemattomana markkinoille. Tästä syystä oon oppinut elämään itsekseni ja rakastan vapauttani ja nyt en voi käsittää miten mikään parisuhde voisi muuttaa sitä että sitoutuisin yhteen ihmiseen. Tulevasta ei koskaan tiedä enkä voi luvata kenellekään rakkautta kahdeksi vuodeksi eteenpäin saati loppuelämäksi. Seksiä uskoisin saavani muutenkin jos haluaisin, tosin en kehtaa koska kokemattomuus. Oravanpyörä, josta ei pääse pois :D N30+

Vierailija
49/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kelpuuttaa kumppaniksi ainoastaan jännämiehiä ja statusmiehiä. Tavalliset miehet ei enää kelpaa naisille koska naiset omasta tasosta riippumatta pitää rimaa liian korkealla.

Karisma ratkaisee. Sulla ei sitä ole.

Vierailija
50/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska arvostan itseäni ja elämääni. Parisuhteesta haaveilut tyssää yleensä siihen, kun lukee rikosuutisia, joissa miesoletettu on laittanut puolisonsa kylmäksi. Naista voisin harkita.

Vierailija
51/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin siksi, että on parempi olla yksin kuin epäsopivan kanssa. Ei ole mitään mieltä tinkiä vaatimuksista, jos sitä kautta ajautuu suhteeseen, jossa säännöllisesti ärsyyntyy kumppanin itselle epäsopivistä piirteistä. Olen kokenut sen, ja ei enää koskaan.

Vierailija
52/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on vaikea löytää kaunista ja älykästä naista, jolla olisi animistinen maailmankuva, varsinkin, kun en ole somessa.

Nykyään ne keskitasoa olevat naiset luulevat olevansa kauniita joten niille naisille ei siksi kelpaa tavallinen mies. 

Kuvaile tavallinen mies. 

Vierailija
53/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOSKA MÄ VOIN JA OLEN TYYTYVÄINEN TILANTEESEENI.

Vierailija
54/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää en saa ja huonoa en huoli

Vierailija
55/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla joskus niinkin, mutta voi olla myös niin, että se "tavalliseksi" itsensä kuvitteleva mies onkin sitä pohjanlaaria.

Kyllä niitä oikeita tavismiehiä näkee pariutuneina missä tahansa julkisilla paikoilla.

Vierailija
56/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies on paras, jos se tarkoittaa kunnollista, ei riippuvuuksia, hyvä hygienia ja hampaat, riittävä toimeentulo, sydän paikallaan... Ihan perusjuttuja siis. 

Vierailija
57/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska toinen sinkku on tarkoitettu mulle

Vierailija
58/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku koska tuli avioero. Erosta reilu kaksi vuotta enkä usko enää koskaan olevani valmis parisuhteeseen. En enää usko rakkauteen ja parisuhteeseen. En usko siihenkään, että kukaan mies on oikeasti mua rakastanut. Niin syvät arvet jäi erosta. Olisihan se kiva kun olisi joku mies vierellä, mutta ei mua kukaan huoli enkä mä uskalla enää luottaa miehiin.

Nainen46

Vierailija
59/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ämmistä ei ole kuin harmia.

Vierailija
60/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aktiivisesti etsinyt ketään ja lisäksi olen sen näköinen, ettei minua missään ikinä pokailla tai juuri edes huomata tuolla reaalimaailmassa. Löytäisin varmaan jonkun kivan, jos aikani jaksaisin etsiä jostain deittisovelluksesta. Muuten tuskin tapaan ketään, eikä kyllä ole mikään pakkokaan.

N42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi