Miksi olet sinkku?
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
En kelpaa kellekään.
N50
Mutta sinulleko kelpaa sitten kuka vaan? Nyt jotain omanarvontuntoa hei!
Vierailija kirjoitti:
Koska en jaksa naisten loputtomia vaatimuksia ja tunnepitoista käytöstä.
Tämä
En jaksa enää säätää miesten kanssa.
En tykkää treffailusta ja ketään sopivaa ei ole tullut vastaan.
Olen friikki vailla minkäänlaista sex appealia. Tätä nykyä myös työtön ja köyhä.
N40
Minulla on liian suuret kriteerit miehille. N48
Masennus,ahdistus, asperger, adhd, työkyvytön, kaveriton ja muutenkin yksinäinen sekä sosiaalisesti todella kömpelö ja arka ettei naiset innostu ollenkaan jos jotenkin saa rohkaistua itsensä tekemään aloitteen.
1. Rumuus 2. Keski-ikä 3. Mt-ongelmat
Nuorena olin nätimpi, silloin mt ongelmat ei haitanneet miehiä. Miehelle kelpaa kuka vaan nainen jos tämä on nuori ja nätti.
Vierailija kirjoitti:
Masennus,ahdistus, asperger, adhd, työkyvytön, kaveriton ja muutenkin yksinäinen sekä sosiaalisesti todella kömpelö ja arka ettei naiset innostu ollenkaan jos jotenkin saa rohkaistua itsensä tekemään aloitteen.
Kelpaisiko sinulle ruma nainen, jolla on vaikeuksia saada miehiä kiinnostumaan itsestään?
Miehet eivät kiinnostu minusta ollenkaan.
naisena sinkkuus on ihan mukavaa ainakin omasta mielestäni. Harrastan omia juttujani ja saan tehdä mitä huvittaa. Ei tarvitse selitellä kenellekään omia tekemisiäni tai tekemättä jättämisiä. Jotenkin ainakin itsestäni tuntuu siltä, että parisuhde vaan vähentäisi mahdollisuuksia toteuttaa itseäni. En varsinaisesti kaipaa mitään parisuhdetta.
Siksi, koska en saa sellaista paria, jonka haluaisin (palstan termeillä "taso" ei riitä). Enkä näe mitään itseisarvoa siinä, että pitäisi vain huolia joku ja elää jonkun kanssa, jotta ei olisi sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko sinulle ruma nainen, jolla on vaikeuksia saada miehiä kiinnostumaan itsestään?
Tuosta nyt on vaikea päätellä yhtään mitään mitä rumalla tarkoitat. Tietysti ulkonäkö merkitsee mutta niin merkitsee miten toinen ajattelee jne. et pelkkä ulkonäkö ei riitä jos ajatusmaailma ihan erilainen.
Olen ruma ja lihava, joten olen täysin näkymätön naisille. Tykkään tehdä ruokaa ja esim grillata, joten kuntoilukaan ei paranna tilannetta.
Tosin en enää jaksa yrittääkään. 😁
Liian intrapersoonallinen.
Koska en erityisemmin kaipaa parisuhdetta. En ole koskaan etsimällä etsinyt mitään, enkä näin sinkkuna ollessa koe, että minulta ns. puuttuisi mitään. Sellainen oikea sielunkumppanuus olisi tietenkin lottovoitto, mutta sen löytämistodennäköisyydet ovatkin sitten samaa luokkaa.
Passiivisuudestani huolimatta olen muutaman kerran elämässäni ollut "vaarassa" päätyä parisuhteeseen, mutta ne kerrat ovat vain osoittaneet, miten eri asioita toivoisin parisuhteelta kuin suurin osa muista.
En halua naimisiin, lapsia, enkä edes seksiä. Voisin asua kumppanini kanssa saman katon alla, mutta haluaisin ehdottomasti erilliset makuuhuoneet ja wc:t. En haluaisi tutustua kumppanini sukuun, tai toisinpäin. Perhejuhlia kuten joulua molemmat voisivat lähteä viettämään omien sukulaistensa luo. Haluaisin myöskin pitää kaveripiirimme erillisinä, jne.
Ja kaikesta ylläolevasta huolimatta kaipaisin silti sellaista "täydellistä" sielujen sympatiaa, me kaksi vastaan maailma. Joten ehkä arvata saattaa, että harvassa on minkäänlaiset realistiset mahdollisuudet. :P
Koska en jaksa naisten loputtomia vaatimuksia ja tunnepitoista käytöstä.