Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet sinkku?

Vierailija
27.07.2025 |

Miksi sinä olet sinkku nyt.

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en jaksa naisten loputtomia vaatimuksia ja tunnepitoista käytöstä.

Vierailija
22/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kelpaa kellekään.

N50

Mutta sinulleko kelpaa sitten kuka vaan? Nyt jotain omanarvontuntoa hei! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en jaksa naisten loputtomia vaatimuksia ja tunnepitoista käytöstä.

Tämä 

Vierailija
24/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää säätää miesten kanssa.

Vierailija
25/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää treffailusta ja ketään sopivaa ei ole tullut vastaan.

Vierailija
26/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vuokralla.

Vierailija
27/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen friikki vailla minkäänlaista sex appealia. Tätä nykyä myös työtön ja köyhä.

N40

Vierailija
28/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on liian suuret kriteerit miehille. N48

Vierailija
29/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ruma ja työtön.

Vierailija
30/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus,ahdistus, asperger, adhd, työkyvytön, kaveriton ja muutenkin yksinäinen sekä sosiaalisesti todella kömpelö ja arka ettei naiset innostu ollenkaan jos jotenkin saa rohkaistua itsensä tekemään aloitteen.

Vierailija
31/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo että olen sinkku?

Vierailija
32/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rumuus 2. Keski-ikä 3. Mt-ongelmat

Nuorena olin nätimpi, silloin mt ongelmat ei haitanneet miehiä. Miehelle kelpaa kuka vaan nainen jos tämä on nuori ja nätti. 

Vierailija
33/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus,ahdistus, asperger, adhd, työkyvytön, kaveriton ja muutenkin yksinäinen sekä sosiaalisesti todella kömpelö ja arka ettei naiset innostu ollenkaan jos jotenkin saa rohkaistua itsensä tekemään aloitteen.

Kelpaisiko sinulle ruma nainen, jolla on vaikeuksia saada miehiä kiinnostumaan itsestään? 

Vierailija
34/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät kiinnostu minusta ollenkaan. 

Vierailija
35/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisena sinkkuus on ihan mukavaa ainakin omasta mielestäni. Harrastan omia juttujani ja saan tehdä mitä huvittaa. Ei tarvitse selitellä kenellekään omia tekemisiäni tai tekemättä jättämisiä. Jotenkin ainakin itsestäni tuntuu siltä, että parisuhde vaan vähentäisi mahdollisuuksia toteuttaa itseäni. En varsinaisesti kaipaa mitään parisuhdetta. 

Vierailija
36/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska en saa sellaista paria, jonka haluaisin (palstan termeillä "taso" ei riitä). Enkä näe mitään itseisarvoa siinä, että pitäisi vain huolia joku ja elää jonkun kanssa, jotta ei olisi sinkku.

Vierailija
37/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle ruma nainen, jolla on vaikeuksia saada miehiä kiinnostumaan itsestään? 

Tuosta nyt on vaikea päätellä yhtään mitään mitä rumalla tarkoitat. Tietysti ulkonäkö merkitsee mutta niin merkitsee miten toinen ajattelee jne. et pelkkä ulkonäkö ei riitä jos ajatusmaailma ihan erilainen. 

Vierailija
38/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja lihava, joten olen täysin näkymätön naisille. Tykkään tehdä ruokaa ja esim grillata, joten kuntoilukaan ei paranna tilannetta.

Tosin en enää jaksa yrittääkään. 😁

Vierailija
39/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian intrapersoonallinen. 

https://monialykkyys.heureka.fi/

Vierailija
40/157 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en erityisemmin kaipaa parisuhdetta. En ole koskaan etsimällä etsinyt mitään, enkä näin sinkkuna ollessa koe, että minulta ns. puuttuisi mitään. Sellainen oikea sielunkumppanuus olisi tietenkin lottovoitto, mutta sen löytämistodennäköisyydet ovatkin sitten samaa luokkaa.

Passiivisuudestani huolimatta olen muutaman kerran elämässäni ollut "vaarassa" päätyä parisuhteeseen, mutta ne kerrat ovat vain osoittaneet, miten eri asioita toivoisin parisuhteelta kuin suurin osa muista.

En halua naimisiin, lapsia, enkä edes seksiä. Voisin asua kumppanini kanssa saman katon alla, mutta haluaisin ehdottomasti erilliset makuuhuoneet ja wc:t. En haluaisi tutustua kumppanini sukuun, tai toisinpäin. Perhejuhlia kuten joulua molemmat voisivat lähteä viettämään omien sukulaistensa luo. Haluaisin myöskin pitää kaveripiirimme erillisinä, jne.

Ja kaikesta ylläolevasta huolimatta kaipaisin silti sellaista "täydellistä" sielujen sympatiaa, me kaksi vastaan maailma. Joten ehkä arvata saattaa, että harvassa on minkäänlaiset realistiset mahdollisuudet. :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan