Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valehteletko baarissa kun joku utelee ammattiasi?

Vierailija
26.07.2025 |

Mitä olet sepittänyt?

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää sanoa ammattiani kun se on tyyliin lakimies -> olet töissä lakitoimistossa eli olen ihan liian googlattava. En tykkää että joku baarituttavuus saa heti tietoon työpaikkani, koko nimeni, koulutukseni, someni. Someprofiilit muutin myös muotoon "Etu Nimi" enkä enää koko nimeä samasta syystä.

Joo, mutta linkkarille ei voi tehdä tuota. Samasta syystä en itsekään kerro täysin täsmällistä ammattiani kenelle vaan, enkä pidä mitään omia henkkoht sometilejä avonaisina julkiselle syynäämiselle, linkkari tosiaan ainoa valitettava poikkeus.

No harvalle randomille esittäydyn sukunimenkään tarkkuudella, kerron etunimen ja ympäripyöreän ammatin ja pyrin pitämään keskustelun muissa aiheissa. En ole tuttavuudesta kiinnostunut 99,9% varmasti muutenkaan, niin mitäpä se mun tiedoilla edes tekisi.

Vierailija
122/132 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen postissa töissä ja niin paljon postilaiset saa  somessa ja mediassa kuraa niskaan, jotta en tosiaan kerro random ihmisille tuosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun kävin baareissa ja joku kysyi, kerroin sivutyöni.  Oikea ammatti saa ihmiset lähes poikkeuksetta selittämään jollain kiertoilmaisulla etten näytä niin fiksulta. Jostain syystä miehet ovat kokeneet tarpeelliseksi myös selittää ettei koulutuksella tule oikeasti älykkääksi. Oli helpompi sanoa vain tekevänsä myyntihommia.

Vierailija
124/132 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulta kukaan ammattia kysele. On hyvät tissit.

Vierailija
125/132 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen DI ja huudan sen kovaan ääneen heti sisään astuessani.

Naiset kirkuen säntäävät luokseni. Valitsen sitten kauneimmat kaksi ja harrastamme ryhmäseksiä.

Vierailija
126/132 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs virasto, josta jokaisella on mielipide. En jaksa siitä alkavaa vänkäämistä.

Sama täällä

t:kelalainen joka on ihan vaan toimistotöissä

Vierailija
127/132 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ainakin kerran valehdelleeni. Kysyi missä olen töissä niin sanoin etten viitsi kertoa. Halusi tietenkin tietää miksi en viitsi kertoa. Vastasin että en saa puhua töistä mitään niin helpompaa kun en sano siitä mitään. Sehän toimi oikein hyvin jos ymmärrätte miehen kannalta ajateltuna. 

M

Vierailija
128/132 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun valehtelen että työskentelen erikoislääkärinä niin saan aina seksiä baarista mutta jos sanon että olen raksamies niin en saa koskaan seksiä.

M38

Kerran yks äijä yritti tätä, oli ihan mukava ja olis voinukin harkita jotain hänen kanssaan. Mut paha kyllä jäi siinä vaiheessa kiinni kun tuli juttua missä on töissä ym. Satun nimittäin oleen itekin lääkäri. Herran ilme oli kyllä näkemisen arvoinen kun tajus et metsään meni.

Itse sanon aina ekana että olen sotealalla. 99,9% miehistä ajattelee siinä vaiheessa sairaanhoitajaa. Jos miestä kiinnostaa enemmän ja tekee jatkokysymyksiä, kerron oikean ammattini. Mut useimmat puhuvat vain itsestään, joten yleensä ei tule ilmi.

Vierailija
129/132 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan riittävän ympäripyöreästi ja vaihdan aihetta. 

Vierailija
130/132 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan kukaan mitään ammattia kysynyt. Enkä sellaista ole itsekkään kysellyt silloin kun vielä kävin baareissa. 

Vierailija
131/132 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valehtele vaan sanon ihan suoraan että olen työtön. Useimpia naisia eipä tunnu kiinnostavan (ainakaan yhden yön juttuihin), joten en ole vaihtanut strategiaa. Jos en kelpaa niin sit en kelpaa.

Vierailija
132/132 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää sanoa ammattiani kun se on tyyliin lakimies -> olet töissä lakitoimistossa eli olen ihan liian googlattava. En tykkää että joku baarituttavuus saa heti tietoon työpaikkani, koko nimeni, koulutukseni, someni. Someprofiilit muutin myös muotoon "Etu Nimi" enkä enää koko nimeä samasta syystä.

Lisäys: kerran dumppasin miehen kun se ensin ensitreffeillä ammattini kuultuaan tenttasi pitkään että Möttösen lakitoimisto? Lakitoimisto Röhnäpetteri? Milla Mallasen lakitoimisto??? Ja seuraavana päivänä lähetti vielä erikseen että A-HA sun työpaikka on Lalli Lillukan Laki!!!! eli oli etsimällä vielä etsinyt ja googlannut minua kotonaan. Googlasin sitten itse miehen koko nimen ja ammatin ja lähetin takaisin että itsekin osaan googlata ja harvinaisen törkeää jyrätä minun yksityisyyteni kun treffeillä jo sanoin etten halua jakaa työpaikkani nimeä. 👎

Enää

Nauroin sun lakitoimistonimille! Ihania :D