Valehteletko baarissa kun joku utelee ammattiasi?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
DI:n ei tarvitse
DI ei ole ammatti.
Sanon, että minä olen kuitenkin koulutukseltani psykologi. Sitten kun selviää, että oonkin vain psyk sh, totean, että: "Mutta käytännössä."
Tottakai. Mä sanon aina että mulla on maisemakonttori ja alla ajoneuvo joka maksaa kuusnumeroisen summan = bussikuski 😆
En kerro tarkasti, jos en halua toisen saavan selville koko nimeäni. Varsinaisesti en kuitenkaan valehtele.
En valehtele ammattiani, mutta koulutukseni saatan valehdella (koska FT saattaa herättää ennakkoluuloja).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa: Kyllä.
Japanissa: En.
M28
Tämä. Japanilaiset naiset ei ole pinnallisia kusipäitä kuin suomalaiset naiset.
Taisi tulla taas eilen pakit? 😃
Japanissa miehen on tehtävä triplasti töitä ja osoitettava loputonta kunnianhimoa, jotta pääsee treffeille japanilaisen naisen kanssa
Tartte tehä mitään jos on valkoinen nuorimies japaniassa, naisia saa niin paljo ku haluaa.
Itse en kysele baarissa kenenkään ammattia. Minua kiinnostaa itse persoona, ei niinkään mitä joku tekee työkseen. Ehkä myöhemmin. En oikein ymmärrä miksi se ammatti pitäisi heti tietää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kävisin baarissa?
Miksi kävit tässä ketjussa, mikä ei koske sinua?
Eräs mies kysyi ikääni ja sanoin rehellisesti hänelle, että minkä ikäinen olen. Mutta ei uskonut ja pyysi näyttämään paperit? Kuka nainen oikeasti mukamas valehtelee olevansa paljon vanhempi? Minulla ikää yli 50-vee ja mies sanoo, että valehtelen ikäni, että näytän joltain 30-vee vuotiaalta? Ei siis jatkoon.
En valehtele, sanon vain ympäripyöreästi, että asiantuntijana IT-alalla. En lähde selittämään omaa spesifiä osaamisalaa sen tarkemmin.
En juttele baareissa ventovieraille ja jos kaveriporukkaan tulee jokin uusi tyyppi, vastaan rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Eräs virasto, josta jokaisella on mielipide. En jaksa siitä alkavaa vänkäämistä.
En minäkään heti kerro olevani Kelassa töissä vaan sanon jotain ympäripyöreää valtion toimistohommista.
Vierailija kirjoitti:
Enpä mielelläni sano olevani erityistason seksuaaliterapeutti. Kaikki varmaan arvaa, että miksi. Olen hoitoalalla baarissa.
Miten hoitelet?
Kerran Lontoossa kerrottiin kavereiden kanssa, että minun nimi on Mary Mecco, kaveri oli Alvar Aalto ja kolmas oli tyyliin Joukahainen
Sanottiin, että ollaan suunnittelijoita
Vierailija kirjoitti:
Patologi on paras valeammatti. Vielä jos sattuu olemaan patologinen valehtelija..
Kaveri on patologisella töissä, ja ei ikinä kerro jollekin baaritutulle tms mitä tekee vaan sanoo ympäripyöreästi olevansa terveydenhuoltoalalla. Ei jaksa niitä samoja kauhisteluja ja kyselyjä kuunnella viidettä sadatta kertaa.
Ei ole tarvetta, sillä en käy baarissa. Kukaan ei ole ikinä udellut ammattiani.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kysele baarissa kenenkään ammattia. Minua kiinnostaa itse persoona, ei niinkään mitä joku tekee työkseen. Ehkä myöhemmin. En oikein ymmärrä miksi se ammatti pitäisi heti tietää.
Koska se ammatti kertoo tosi paljon siitä persoonasta. Tosin en kerro omaani, enkä kysyisi toiselta heti tai suoraan ammattia vaan sopivan keskustelun jälkeen, jos tyyppi tuntuu kivalta, voisin kuulostella, millä alalla toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehten nimeni, ikäni, ammatin, missä asun, jne.
Sukupuolenkin?
Itse valehtelen ihonvärini.
Joku kyseli miksi meinaan opiskella ja vastasin hatuntekijäksi, kun oli oikeasti omatekemä hattukin sillä hetkellä päässä. Ei kiinnostanut random sedälle selitellä ettei opiskelut oo nyt se juttu
Vastaan isohkon tuotantolaitoksen sähköstä ja sähkötöistä. Sanon aina vain että teen sähkötöitä. En jaksa selittää enempää.