Valehteletko baarissa kun joku utelee ammattiasi?
Kommentit (132)
Sanon olevani mikrobiologi. Jos joku haluaa kuulla tarkemmin, kerron jotain ympäripyöreää bakteereista.
Olen lukenut biotieteitä yhden peruskurssin verran.
Vierailija kirjoitti:
Eräs virasto, josta jokaisella on mielipide. En jaksa siitä alkavaa vänkäämistä.
Tukes? Traficom? Sitra? Digi- ja väestötietovirasto?
Vierailija kirjoitti:
Kerron olevani sutenööri ja samaan hengenvetoon kysyn, että kiinnostaako työt.
Olisi syytä varautua siihen, että jotain saattaa hyvinkin kiinnostaa. Mitäs sitten teet?
Eihän se ole mitään valehtelua vaan rooliin eläytymistä.
Kerron olevani lentäjä, sillä saa hyvin pesää.
Oikeasti en ole edes ollut lentokoneessa yhtä matkaa enempää. Olen raksalla ja varastossa hanttihommissa.
Kansanedustaja,lentokapteeni, pankinjohtaja, pörssisijoittaja. Muutamia mainitakseni. On ollut sänkytuuria.
Vierailija kirjoitti:
Satunnaisille kyselijöille sanon olevani rakennusalalla ja jos joku vielä alkaa udella tarkemmin, toimistohommissa. Kapakassa ja vapaalla kun ei kiinnosta alkaa keskustelemaan viime aikojen rakentamisesta, tai oikeastaan kaikesta mitä on rakennettu viimeisen sadan vuoden aikana. Arkkitehti.
Heh. Minä kerran jossain kissanristiäisissä menin möläyttämään että teen arkkitehtihommia. Sitten ihmettelin kun eräs miehen sukulainen tenttasi minulta rakennuskysymyksiä koko illan. Vasta kotona tajusin että sehän johtui siitä että olen OHJELMISTOarkkitehti.. :-)
Töissä ei koskaan käytetä tuota ohjelmisto -etuliitettä niin se helposti lipsahtaa itseltäv välillä muissakin yhteyksissä ilman sitä.
Ja jos joku ei tiedä niin ohjelmistoarkkitehdin koulutuksella ei ole mitään tekemistä rakentamisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sanon olevani mikrobiologi. Jos joku haluaa kuulla tarkemmin, kerron jotain ympäripyöreää bakteereista.
Olen lukenut biotieteitä yhden peruskurssin verran.
Älä ole turhan vaatimaton, vrt. Oliver Stubb.
ja vastailin tietysti parhaani mukaan, toivottavasti talo on vielä pystyssä ;-)
Kun valehtelen että työskentelen erikoislääkärinä niin saan aina seksiä baarista mutta jos sanon että olen raksamies niin en saa koskaan seksiä.
M38
Olen nainen, kun kävin baarissa, sanoin vaan, että olen toimistotöissä, se on totta edelleen.
Bravuurini on valehdella lentäjä tai lääkäri. Hyvin saa kaunista naisseuraa vaikkei oma ulkonäköni kovin häävi edes ole. Rahalla saa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä mielelläni sano olevani erityistason seksuaaliterapeutti. Kaikki varmaan arvaa, että miksi. Olen hoitoalalla baarissa.
Miten hoitelet?
En ole ennen kuullutkaan, että seksuaaliterapeutilla olisi vastaanotto baarissa. Nähtävästi tästä tulee se erityistaso...
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti en ole edes ollut lentokoneessa yhtä matkaa enempää. Olen raksalla ja varastossa hanttihommissa.
Tämä kertookin jo, minkä tasoisilta naisilta olet saanut pesää...
Vierailija kirjoitti:
En. Mulla on ihan tyylikäs ammatti. Valehtelu on surkea lähtökohta tutustumiselle. Miehet ei tajua, että luottamuksen voi menettää vain kerran.
Työn ja pillunsaannissa ei tunneta sääntöjä eikä armoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertookin jo, minkä tasoisilta naisilta olet saanut pesää...
Tyylikkäitä ovat olleet.
Teen sähköhommia (suunnittelen ydinvoimaloita).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kysele baarissa kenenkään ammattia. Minua kiinnostaa itse persoona, ei niinkään mitä joku tekee työkseen. Ehkä myöhemmin. En oikein ymmärrä miksi se ammatti pitäisi heti tietää.
Koska se ammatti kertoo tosi paljon siitä persoonasta. Tosin en kerro omaani, enkä kysyisi toiselta heti tai suoraan ammattia vaan sopivan keskustelun jälkeen, jos tyyppi tuntuu kivalta, voisin kuulostella, millä alalla toimii.
Heh, minulla on noin seitsemän ammattia, joita olen harjoittanut limittäin ja lomittain, yleensä 2-3 yhtäaikaa. Persoonani on varmaan melko sekava :)
No en. Silloin kun olin sinkku ja kävin yökerhoissa, silloin kyllä valehtelin. Syy on siinä, että jos kerron olevani amk-opettaja, siihen suhtaudutaan kahdella tavalla. Toiset alkavat kysellä väheksyvään sävyyn, paljonko palkka, onko kiva lomailla koko kesä, millä tiedoilla ja taidoilla olen ammattiin kiivennyt. Sitten on se toinen suhtautuminen. On ihmisiä, joilla alkaa laskin raksuttaa päässä, miten tuosta voi hyötyä. Se voi olla sekä pyyntöjä, että tarjoa yksi juoma tai sitten tivaamista, miten pääsee kouluun sisään. Etenkin jos vastaan sattunut joku, jota jostain syystä ei ole valitti sinne minne halusi ensisijaisesti, alkaa vuodatus,
Se on parasta, koska ketään tuskin kiinnostaa.