Valehteletko baarissa kun joku utelee ammattiasi?
Kommentit (132)
Patologi on paras valeammatti. Vielä jos sattuu olemaan patologinen valehtelija..
Pitää olla semmoinen ammatti, että ilkeää sanoa.
Sanon olevani työtön niin ei ruinaa viinaa.
Eräs virasto, josta jokaisella on mielipide. En jaksa siitä alkavaa vänkäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, sanon että olen Baari-Mikko vaikka oikeasti olen Baari-Kalevi.
Hassua, minä taas valehtelen olevani Baari-Kalevi kun en kehtaa myöntää että olen pääministeri.
Suomessa: Kyllä.
Japanissa: En.
M28
Vierailija kirjoitti:
M28
Tämä. Japanilaiset naiset ei ole pinnallisia kusipäitä kuin suomalaiset naiset.
Olen hammashoitaja ja kerron sen. Heti mainitsen että edesmennyt mummini oli hammaslääkäri.
- n24 -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Tämä. Japanilaiset naiset ei ole pinnallisia kusipäitä kuin suomalaiset naiset.
Taisi tulla taas eilen pakit? 😃
Japanissa miehen on tehtävä triplasti töitä ja osoitettava loputonta kunnianhimoa, jotta pääsee treffeille japanilaisen naisen kanssa
Käyn aika harvoin baarissa ja vielä harvemmin joku kyselee ammatistani, mutta jos, valehtelen systemaattisesti. Olen psykologi, mutta yleensä sanon olevani musiikinopettaja.
Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta
En ymmärrä mitä järkeä olisi valehdella, paitsi tietysti jos olet sellaisissa työtehtävissä, että oman turvallisuutesi vuoksi on parempi olla tuntemattomille kertomatta.
Muutenhan se on niin, että jos esität jotain muuta, kuin mitä oikeasti olet, jäät siitä kuitenkin helposti kiinni ja sen jälkeen olet aika nolo tapaus niiden silmissä, joille olet satuja sepittänyt. Toki työpaikkaa ei nyt välttämättä tarvitse sanoa, ammatti riittää.
Sanon olevani työtön. Treidaan kryptoja ja en jaksa ihmisten kommentteja asian tiimoilta.
Valehtelen aina, sillä olen turvallisuuskriittisellä alalla. Minulla on peitehenkilöllisyys, jonka esittelen uusille hyvänpäiväntutuille, joita todennäköisesti en tule kertakohtaamisen jälkeen tapaamaan. En ole myöskään missään somessa.
Mä sanon että mä oon v*ttu hornetlentäjä. Ei tartte antaa naiselle enää orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehten nimeni, ikäni, ammatin, missä asun, jne.
Sukupuolenkin?
Sukupuoli on tunnetila. Sitä ei tarvitse valehdella.
Satunnaisille kyselijöille sanon olevani rakennusalalla ja jos joku vielä alkaa udella tarkemmin, toimistohommissa. Kapakassa ja vapaalla kun ei kiinnosta alkaa keskustelemaan viime aikojen rakentamisesta, tai oikeastaan kaikesta mitä on rakennettu viimeisen sadan vuoden aikana. Arkkitehti.