Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valehteletko baarissa kun joku utelee ammattiasi?

Vierailija
26.07.2025 |

Mitä olet sepittänyt?

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon yleensä olevani meribiologi. Lakaisukoneen kuljettaja toimii myös.

Vierailija
22/132 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron olevani sutenööri ja samaan hengenvetoon kysyn, että kiinnostaako työt. Saa olla rauhassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aina . Sanon olevani lääkärileukahiusrajakirurgilentäjäapinavääpelikörmykalsariboxeri. Totellisuudessa olen työtön raksamies.

Vierailija
24/132 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron olevani muusikko. Ne on naisista jännää. Haluavat saada muusikolta. Varma saanti. Toimii aina.

Hahaha, incel. Sun vale kaatuu siihen ettet muista yhtään bändiä tai biisiä, joita olisit tehnyt etkä osaa soittaa yhtäkään instrumenttia.

Sen näkee käsistä.

Vierailija
25/132 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää sanoa ammattiani kun se on tyyliin lakimies -> olet töissä lakitoimistossa eli olen ihan liian googlattava. En tykkää että joku baarituttavuus saa heti tietoon työpaikkani, koko nimeni, koulutukseni, someni. Someprofiilit muutin myös muotoon "Etu Nimi" enkä enää koko nimeä samasta syystä.

Lisäys: kerran dumppasin miehen kun se ensin ensitreffeillä ammattini kuultuaan tenttasi pitkään että Möttösen lakitoimisto? Lakitoimisto Röhnäpetteri? Milla Mallasen lakitoimisto??? Ja seuraavana päivänä lähetti vielä erikseen että A-HA sun työpaikka on Lalli Lillukan Laki!!!! eli oli etsimällä vielä etsinyt ja googlannut minua kotonaan. Googlasin sitten itse miehen koko nimen ja ammatin ja lähetin takaisin että itsekin osaan googlata ja harvinaisen törkeää jyrätä minun yksityisyyteni kun treffeillä jo sanoin etten halua jakaa työpaikkani nimeä. 👎

Enää olen vain toimistotyöläinen enkä sano edes oikeaa kaupunkiani ennen kuin olen kunnolla tutustunut.

Vierailija
26/132 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon olevani pummi vaikka oikeasti ole rahakas, kerjään vaan sääliä ja kaljaa.

Vierailija
27/132 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano olevani insinööri, sanon olevani yksikönjohtaja. Eikä edes tarvitse valehdella, totta molemmat.

Melkein joka kerta kun sanoin olevani inssi, alkoi se typerä inssivitsien laukominen tai mollaaminen siitä kuinka tylsiä, huumorintajuttomia ja harmaita insinöörit ovat. Siksi en enää käytä sitä.

M42

Vierailija
28/132 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon olevani sairaseläkkeellä mt-syistä. En oikeasti ole. Tämä saa kaikki hienopierumiehet häipymään. N35

Vierailija
29/132 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon yleensä ympäripyöreästi olevani sotealalla mikä ei ole valetta sillä olen lääkäri.

Vierailija
30/132 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valehtele enkä käy baareissa.

Suhakza

Vierailija
31/132 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kerro asioistani vieraille. Jotain ympäripyöreetä vastaan ja yleensä siten että kuulija ymmärtää väärin. Turvallisempaa niin.

Vierailija
32/132 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro tuntemattomille olevani eläinlääkäri. Ymmärrätte varmaan,  miksi en. 'Hauskin' tapaus, kauan sitten tosin, oli kun istuin hammaslääkärillä suu auki, ja hammaslääkäri alkoi kysellä koiranpentunsa mahaoireista. En mennyt sille vastaanotolle toiste.

Vierailija
33/132 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon yleensä ympäripyöreästi olevani sotealalla mikä ei ole valetta sillä olen lääkäri.

Mielenkiintoista. Jos kerrot olevasi lääkäri alkaako keskustelukumppanit kysellä työasioita tai mikä vaivaa kun mulla on se ja se? Vai pelkäätkö, että toinen kiinnostuu sinusta vain ammatin takia?

Ap

Vierailija
34/132 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sano olevani insinööri, sanon olevani yksikönjohtaja. Eikä edes tarvitse valehdella, totta molemmat.

Melkein joka kerta kun sanoin olevani inssi, alkoi se typerä inssivitsien laukominen tai mollaaminen siitä kuinka tylsiä, huumorintajuttomia ja harmaita insinöörit ovat. Siksi en enää käytä sitä.

M42

Enemmän huumoria olen kohdannut insinööritoimistossa kuin työpaikassa, jossa on itsestään epävarmoja nuoria duunarimiehiä. Rautakangillakin on enemmän huumorintaju kuin näillä viimeksi mainituilla.

Vierailija
35/132 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valehtele enkä käy baareissa.

Suhakza

Nyt kyllä valehtelet, ettet valehtele.

Vierailija
36/132 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, jos mielessä saanti ,silloin tulee kertoiltua ties millasia tarinoita ,naiset uskoo mitä vaan kun osaa kertoa oikein.

Vierailija
37/132 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei jaksa olla lentokapteeni, niin joskus olen myös neurokirurgi.

Vierailija
38/132 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kertoa ammattiani koska en halua lokkiparvea ylleni.

Sanon usein että ole ehdonalaisessa ja päässyt juuri lusimasta. Sekin tuntuu tehoavan hyvin.

Vierailija
39/132 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, jos mielessä saanti ,silloin tulee kertoiltua ties millasia tarinoita ,naiset uskoo mitä vaan kun osaa kertoa oikein.

Taikka sitten ne naiset kusettaa sinua ja  tahtoo sinut mukaan, hänen kämpällä odottaa pari korstoa lopun sitten tiedätkin jos olet elossa vielä.

Vierailija
40/132 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle valehtelen että saan römpötintä