Valehteletko baarissa kun joku utelee ammattiasi?
Kommentit (132)
Kerron olevani sutenööri ja samaan hengenvetoon kysyn, että kiinnostaako työt. Saa olla rauhassa
Joo aina . Sanon olevani lääkärileukahiusrajakirurgilentäjäapinavääpelikörmykalsariboxeri. Totellisuudessa olen työtön raksamies.
Vierailija kirjoitti:
Kerron olevani muusikko. Ne on naisista jännää. Haluavat saada muusikolta. Varma saanti. Toimii aina.
Hahaha, incel. Sun vale kaatuu siihen ettet muista yhtään bändiä tai biisiä, joita olisit tehnyt etkä osaa soittaa yhtäkään instrumenttia.
Sen näkee käsistä.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää sanoa ammattiani kun se on tyyliin lakimies -> olet töissä lakitoimistossa eli olen ihan liian googlattava. En tykkää että joku baarituttavuus saa heti tietoon työpaikkani, koko nimeni, koulutukseni, someni. Someprofiilit muutin myös muotoon "Etu Nimi" enkä enää koko nimeä samasta syystä.
Lisäys: kerran dumppasin miehen kun se ensin ensitreffeillä ammattini kuultuaan tenttasi pitkään että Möttösen lakitoimisto? Lakitoimisto Röhnäpetteri? Milla Mallasen lakitoimisto??? Ja seuraavana päivänä lähetti vielä erikseen että A-HA sun työpaikka on Lalli Lillukan Laki!!!! eli oli etsimällä vielä etsinyt ja googlannut minua kotonaan. Googlasin sitten itse miehen koko nimen ja ammatin ja lähetin takaisin että itsekin osaan googlata ja harvinaisen törkeää jyrätä minun yksityisyyteni kun treffeillä jo sanoin etten halua jakaa työpaikkani nimeä. 👎
Enää olen vain toimistotyöläinen enkä sano edes oikeaa kaupunkiani ennen kuin olen kunnolla tutustunut.
Sanon olevani pummi vaikka oikeasti ole rahakas, kerjään vaan sääliä ja kaljaa.
En sano olevani insinööri, sanon olevani yksikönjohtaja. Eikä edes tarvitse valehdella, totta molemmat.
Melkein joka kerta kun sanoin olevani inssi, alkoi se typerä inssivitsien laukominen tai mollaaminen siitä kuinka tylsiä, huumorintajuttomia ja harmaita insinöörit ovat. Siksi en enää käytä sitä.
M42
Sanon olevani sairaseläkkeellä mt-syistä. En oikeasti ole. Tämä saa kaikki hienopierumiehet häipymään. N35
Sanon yleensä ympäripyöreästi olevani sotealalla mikä ei ole valetta sillä olen lääkäri.
En valehtele enkä käy baareissa.
Suhakza
En ikinä kerro asioistani vieraille. Jotain ympäripyöreetä vastaan ja yleensä siten että kuulija ymmärtää väärin. Turvallisempaa niin.
En kerro tuntemattomille olevani eläinlääkäri. Ymmärrätte varmaan, miksi en. 'Hauskin' tapaus, kauan sitten tosin, oli kun istuin hammaslääkärillä suu auki, ja hammaslääkäri alkoi kysellä koiranpentunsa mahaoireista. En mennyt sille vastaanotolle toiste.
Vierailija kirjoitti:
Sanon yleensä ympäripyöreästi olevani sotealalla mikä ei ole valetta sillä olen lääkäri.
Mielenkiintoista. Jos kerrot olevasi lääkäri alkaako keskustelukumppanit kysellä työasioita tai mikä vaivaa kun mulla on se ja se? Vai pelkäätkö, että toinen kiinnostuu sinusta vain ammatin takia?
Ap
Vierailija kirjoitti:
En sano olevani insinööri, sanon olevani yksikönjohtaja. Eikä edes tarvitse valehdella, totta molemmat.
Melkein joka kerta kun sanoin olevani inssi, alkoi se typerä inssivitsien laukominen tai mollaaminen siitä kuinka tylsiä, huumorintajuttomia ja harmaita insinöörit ovat. Siksi en enää käytä sitä.
M42
Enemmän huumoria olen kohdannut insinööritoimistossa kuin työpaikassa, jossa on itsestään epävarmoja nuoria duunarimiehiä. Rautakangillakin on enemmän huumorintaju kuin näillä viimeksi mainituilla.
Vierailija kirjoitti:
En valehtele enkä käy baareissa.
Suhakza
Nyt kyllä valehtelet, ettet valehtele.
Tottakai, jos mielessä saanti ,silloin tulee kertoiltua ties millasia tarinoita ,naiset uskoo mitä vaan kun osaa kertoa oikein.
Aina ei jaksa olla lentokapteeni, niin joskus olen myös neurokirurgi.
En halua kertoa ammattiani koska en halua lokkiparvea ylleni.
Sanon usein että ole ehdonalaisessa ja päässyt juuri lusimasta. Sekin tuntuu tehoavan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, jos mielessä saanti ,silloin tulee kertoiltua ties millasia tarinoita ,naiset uskoo mitä vaan kun osaa kertoa oikein.
Taikka sitten ne naiset kusettaa sinua ja tahtoo sinut mukaan, hänen kämpällä odottaa pari korstoa lopun sitten tiedätkin jos olet elossa vielä.
Naiselle valehtelen että saan römpötintä
Sanon yleensä olevani meribiologi. Lakaisukoneen kuljettaja toimii myös.