Valehteletko baarissa kun joku utelee ammattiasi?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Valehten nimeni, ikäni, ammatin, missä asun, jne.
Sukupuolenkin?
Enpä mielelläni sano olevani erityistason seksuaaliterapeutti. Kaikki varmaan arvaa, että miksi. Olen hoitoalalla baarissa.
Kerron olevani muusikko. Ne on naisista jännää. Haluavat saada muusikolta. Varma saanti. Toimii aina.
En. Mulla on ihan tyylikäs ammatti. Valehtelu on surkea lähtökohta tutustumiselle. Miehet ei tajua, että luottamuksen voi menettää vain kerran.
Siitä on niin kauan kun viimeksi olen käynyt baarissa. Se on teinien harrastus. Ei nelikymppiset enää käy.
En itse valehtele ammattia mutta saatan valehdella ikäni. Näytän nuoremmalta kuin olen ja välillä on syytetty valehtelusta kun olen sanonut oikean ikäni. Ei vaan aina jaksa sitä väittelyä.
En valehtele mutta kiertelen, sanon työskenteleväni terveydenhuollossa, mutta en että olen laitoshuoltaja. Vien nopeasti keskustelun sisar- ja velipuoleeni jotka ovat lääkäreitä.
N35
En tykkää sanoa ammattiani kun se on tyyliin lakimies -> olet töissä lakitoimistossa eli olen ihan liian googlattava. En tykkää että joku baarituttavuus saa heti tietoon työpaikkani, koko nimeni, koulutukseni, someni. Someprofiilit muutin myös muotoon "Etu Nimi" enkä enää koko nimeä samasta syystä.
Vierailija kirjoitti:
En. Mulla on ihan tyylikäs ammatti. Valehtelu on surkea lähtökohta tutustumiselle. Miehet ei tajua, että luottamuksen voi menettää vain kerran.
En mä niitä baaripanoja kosimassa ole.😂
"vähän enemmän koulutettu sähkäri", mikä sinänsä ei ole valetta sillä viimeisin tutkinto on aikuisamitsusta sähköasentaja. Sitä ennen tosin hankittu AMK-inssin ja DI:n paperit.
Vierailija kirjoitti:
En valehtele mutta kiertelen, sanon työskenteleväni terveydenhuollossa, mutta en että olen laitoshuoltaja. Vien nopeasti keskustelun sisar- ja velipuoleeni jotka ovat lääkäreitä.
N35
Tuo vasta noloa onkin.
Joo, sanon että olen Baari-Mikko vaikka oikeasti olen Baari-Kalevi.
Ammattia en valehtele mutta työpaikan saatan valehdella.