Miksi palstamiehet tuntuvat vihaavan kahviloita, ravintoloita ja matkustelua?
Miten jokin niin tavallinen ja lähtökohtaisesti miellyttävä asia kuin hyvä ruoka ja juoma tai uusien paikkojen näkeminen voi herättää niin paljon ärtymystä? Miksi ette halua nauttia hetkistä hyvässä seurassa hyvän ruuan ja juoman äärellä ja eikö teistä ole antoisaa nähdä uusia maisemia, tutustua vieraisiin kulttuureihin, maistaa erilaisia ruokia ja ylipäätään kokea jotain uutta? Puhumattakaan siitä, miten tärkeää on joskus vain irtautua arjesta ja rentoutua.
Kommentit (1070)
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut tällaista käytöstä "palstamiehissä". Siksikin että useimmat eivät ilmaise sukupuoltaan viesteissään. Mulle on sitäpaitsi käynyt monesti niin, että joku ylireagoija on luullut viestiäni miehen viestiksi. Teoriasi lepää pettävällä pohjalla, ja on muutenkin lapsellisen yleistävä. t. nainen 68 v
Minä olen huomannut kyllä, ja usein jopa. Tosin, myös naisilta niin kuin sanot.
Ehkä sinä et kovin usein keskustele täällä mainituista asioista? Koska minun kokemukseni mukaan, jos nuista keskustelee niin ketjuun aina päätyy muutama jotka vaikuttavat jopa vihaisilta siksi että joku nauttii matkustelusta ja kahviloissa käymisestä, ja haukkuu sen päälle naisia jotka tinderissä mainitsevat nuista asioista pitävän. Aivan kuin se tekisi näistä ihmisistä huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Kotkotuksia!
Siinäpä on äärimmäisen naisvihamielinen sana. Käytetäänkö tuota sanaa mihinkään muuhun kuin naisten mielenkiinnon kohteiden väheksymiseen?
Ihan helvetin noloa käyttää tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Monella latella voi ostaa ruohonleikkurin.
Entä jos on jo ruohonleikkuri ja kaikki muukin tarvittava?
Vierailija kirjoitti:
Miksi palstamiehet eivät ole kuten me:
Fiksuja, kultturelleja, avarakatseisia ja suvaitsevaisia?
T: Tinttu
Siinäpä nähdään kuinka avarakatseisuuttakin joku yrittää mollata. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen makuasisti ei ole nautintoa varten. Se auttaa ravinnon tunnistamisessa, välttää vaarallisia tai pilaantuneita aineita. Sivistä itseesi juntti.
Makuaisti tosiaankin varoittaa jos on syömässä terveydelle haitallisia asioita, mutta myös nimenomaan aiheuttaa mielihyvää ja nautintoa kun suuhun menee sellaista jota keho kuvittelee tarvivansa. Todella hyvää ruokaa usein verrataan orgasmiin, ja se tosiaan monelle voi olla niinkin upea kokemus.
Sivistä itseesi juntti.
Vierailija kirjoitti:
Läskit ei vaa ymmärrä että ei kaikille ruoka ole fetissi. Ja uusissa kokemuksissa ei ole mitään itseisarvoa. Niin kuin kehityksessä.
Makuaistirajoottaneet ei ymmärrä ruoan nautintoa. Ja uudet kokemukset itse asiassa ovat itseisarvo. Ja niin on kehityskin.
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehenä voin vastata omasta puolestani: en vihaa mitään noista ja ajoittain harrastan kaikkia noita itsekin. Ne vaan eivät ole pakollisia asioita itselleni enkä laske päiviä arkena et koska pääsee seuraavaan reissuun. Uskonkin että se ärsytys syntyy siitä kun jotkut naiset vaikuttavat siitä kuin se koko identiteetti olisi rakennettu noiden matkustelujen, herkuttelujen ja vastaavan hedonismin ympärille. Nuohan ei mitään oikeita arkiharrastuksia ole vaan tollasta huvittelua ja arjesta irtaantumista. Vähän sama kun sanoisi yökerhoissa ravaamista ja ryyppäämistä harrastukseksi.
Miksi se ketään ärsyttäisi jos joku haluaa rakentaa identiteettinsä hedonismin kautta? Miksei voi antaa toisten olla niin kuin haluavat, eihän sen tarvi itseen vaikuttaa. Itse voi toimia toisella tavalla ja olla välittämättä tuosta hedonistista.
Vierailija kirjoitti:
Nautin mieluummin luonnossa olemisesta, luonnossa liikkumisesta ja luonnon tarkkailusta. Olen ollut pienestä pitäen kiinnostunut luonnosta. Matkustaminen mökille luontoon on mielestäni mielenkiintoisempaa kuin turistirysään ulkomaille meneminen.
Eli pidät matkustamisesta. Minäkin matkustan mieluusti luontoon ja kansallispuistoihin.
N
Miksi miehet eivät ole vasemmistoliberaaleja feministejä, miksi ilmasto ei ahdista, miksi, miksi, miksi!
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Miksi ap palsta-läs ki nostelee omaa ketjuaan?
Naiset rakastaa rahan tuhlaamista turhuuksiin ja miehen vihaa tuhlaamista. Mikä siinä onkin aina kun nainen sanoo jokunen olevan kiva paikka se tarkoittaa aina rahan tuhlaamista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä kotipihan heinäsirkoissa on vikana? Itse ilahdun kun näen metsämansikan kasvavan portinpielessä tai tutulla järvenlahdella on kaunis auringonlasku. Suurkaupungeissa ei ole oikein mitään. Vietnamin ja Kiinan rajalla oli kyllä komeita perhosia
Minä ihastun myös heinäsirkoista, ahomansikoista ja kauniista auringonlaskusta järvellä. Ei se ole este matkustelusta nauttimiselle.
Mitä monipuolisemmin elämästä ja maailmasta löytää ilahtumisen aiheita, ja välillä myös harmin aiheita ja kaikenlaisia kokemuksia siltä väliltä, sitä rikkaampaa elämä on.
Sitä voi nauttia sateenkaaren koko kirjosta sen sijaan että pitäisi vain yhdestä väristä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt niitä ihmisiä, jotka eivät löydä mistään maailman maasta mitään mielenkiintoista. Miten voi olla mahdollista, että koko valtava ja monimuotoinen maailma ei herätä pienintäkään uteliaisuutta? Jos ei turistikohteet kiinnosta niin maailmassa on silti vaikka kuinka paljon nähtävää ja koettavaa ja voi kokeilla esim luontomatkailua, seikkailumatkailua, kiertää pieniä kyliä jne. Jos mikään ei kiinnosta, silloin ongelma ei ole paikoissa, vaan omassa asenteessa.
Ainoa vaan että naisen kanssa tuommoisiin paikkoihin ei voi lähteä kun siellä ei ole rahan tuhlaus paikkoja niin nainen ei halua lähtee sinne
Vierailija kirjoitti:
EI kiinnosta yhtään noi, mutta viehättävän naisen mieliksi voisin lähteä mukaan ja tietenkin esittää pitäväni. Ja ei se tietenkään täysin paskaa ole. Mutta riittäisi, että on nainen jonka kanssa jakaa arkea ja harrastaa yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Myös läheisyys ja seksi on tärkeää ja haluttavaa. Tärkeää olisi myös, että molemmat pitävät kehoistaan sen verran huolta, että makuuhuone elämä ei kuole. Koska ainakin itselleni se on parisuhteessa todella tärkeää. Se nyt on miehen dna:ssa lisääntymisen takia. Minkäs sille teet. Ihmettelen kovasti naisia jotka valittaa miesten vonkaamista. Olisivat iloisia, että ovat haluttavia. Mutta joo, kaikki tehköön miten haluaa. Naiset tykkäävät huomiosta, mitä saa kahviloista, matkustelukohteista ja ravintoloista. Miehenä kun ei tuo huomio kiinnosta vaan häiritsee. Toki varmasti jotkut ihan pitävät muistakin asioista matkusteluissa yms. Itse en vaan nää mitään jännää esim kahvilassa käymi
Pidän kehostani huolta ja siihen kuuluu mm. se, etten nuku miehen vieressä (heikentää unen laatua) tai ota sisääni spermoja (laskee hedelmällisyyttä ja immuniteettia). Jatkua miehen läsnäolo myös stressaa kroonisesti naisia ja lapsia.
Mies ei halua naista joka pitää huolta itsestään, koska yksi tärkeimpiä naisen hyvinvointia edistäviä tekijöitä on elää ilman miestä. Mies haluaa naisen, jota voi träshätä ja alentaa, häpäistä ja hyväksikäyttää tätä. "Seksi" eli siittämisen simulaatio on tätä. Eikä ole mitään järkevää syytä, miksi tätä eläinvaistoisuutta pitäisi vahvistaa ja kultivoida.
Jos on tarkoitus tehdä lapsi, sen voi tehdä joko seksuaalisesti jos sellaista kiinnostusta on, tai sitten rationaalisesti sukusolujen luovutuksen avulla. Tosin sekin, että onko lapsen tekeminen järkevää tai tarpeellista ei ole ihan yksiselitteinen asia.
"EI kiinnosta yhtään noi, mutta viehättävän naisen mieliksi voisin lähteä mukaan ja tietenkin esittää pitäväni. Ja ei se tietenkään täysin paskaa ole. Mutta riittäisi, että on nainen jonka kanssa jakaa arkea ja harrastaa yhteisiä mielenkiinnon kohteita."
No teillähän ei nimenomaan ole yhteisiä mielenkiinnon kohteita jos pitää vain toisen mieliksi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
"EI kiinnosta yhtään noi, mutta viehättävän naisen mieliksi voisin lähteä mukaan ja tietenkin esittää pitäväni. Ja ei se tietenkään täysin paskaa ole. Mutta riittäisi, että on nainen jonka kanssa jakaa arkea ja harrastaa yhteisiä mielenkiinnon kohteita."
No teillähän ei nimenomaan ole yhteisiä mielenkiinnon kohteita jos pitää vain toisen mieliksi lähteä.
Yhteiset mielenkiinnon kohteet = nainen tekee asioita mitä mies haluaa tehdä. Riittää esim. seksikin.
T.eri
Vierailija kirjoitti:
EI kiinnosta yhtään noi, mutta viehättävän naisen mieliksi voisin lähteä mukaan ja tietenkin esittää pitäväni. Ja ei se tietenkään täysin paskaa ole. Mutta riittäisi, että on nainen jonka kanssa jakaa arkea ja harrastaa yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Myös läheisyys ja seksi on tärkeää ja haluttavaa. Tärkeää olisi myös, että molemmat pitävät kehoistaan sen verran huolta, että makuuhuone elämä ei kuole. Koska ainakin itselleni se on parisuhteessa todella tärkeää. Se nyt on miehen dna:ssa lisääntymisen takia. Minkäs sille teet. Ihmettelen kovasti naisia jotka valittaa miesten vonkaamista. Olisivat iloisia, että ovat haluttavia. Mutta joo, kaikki tehköön miten haluaa. Naiset tykkäävät huomiosta, mitä saa kahviloista, matkustelukohteista ja ravintoloista. Miehenä kun ei tuo huomio kiinnosta vaan häiritsee. Toki varmasti jotkut ihan pitävät muistakin asioista matkusteluissa yms. Itse en vaan nää mitään jännää esim kahvilassa käymi
Oletko katsonut koskaan esim. kilpatanssivideoita? Missä mies ja nainen opettelevat koreografian ja tanssivat yhdessä. Mitä mieltä tästä olet, vai onko mielestäsi "kivempaa" juosta pippeli tanassa r aiskaten naista metsässä alasti?
Se mistä ihminen pitää, kertoo pitkälti hänen aivojensa kehityksestä. Jos halut ja mielihyvän lähteet ovat kovin eläimellisiä, aivojen kehitys on matalalla tasolla. Ihminen on apinan ja jumalan risteytys. Alhaisimmillaan hän syö, nai ja paskoo, ja korkeimmillaan millään kehollisilla toiminnoilla ei ole tälle merkitystä. Suurin osa ihmisistä putoaa jonnekin tällä spektrillä - naiset yleensä hieman korkeammalle kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä kotipihan heinäsirkoissa on vikana? Itse ilahdun kun näen metsämansikan kasvavan portinpielessä tai tutulla järvenlahdella on kaunis auringonlasku. Suurkaupungeissa ei ole oikein mitään. Vietnamin ja Kiinan rajalla oli kyllä komeita perhosia
Ei heinäsirkoissa sinänsä ole mitään vikaa ja nautin toki metsämansikoistakin, mutta minä tykkään vaihtelusta. Järvenlahdella on kaunis auringonlasku, mutta välillä sitä auringonlaskua on kiva katsella vaikka Välimeren rannikolla tai savannin yllä Afrikassa. Omasta mielestäni suurkaupungeissa on taas aivan valtava määrä nähtävää: historiaa, kulttuuria, arkkitehtuuria, ravintoloita, teatteria, musikaaleja, konsetteja, tapahtumia, festifaaleja jne.
Mutta vaihtelu ei ole mikään itseisarvo. Eiköhän se on makukysymys.
Vaihtelu nimenomaan on itseisarvo jos joku. Ihmisaivot on rakennettu sillä tavalla, että vaihtelu tekee niille hyvää. Pitää aivot terveinä, notkeina ja virkeinä, ja tuottaa mielihyvää.
Vaihtelu siis itsessään on hyvä asia ihmiselle, eli itseisarvo. Sitä toki voi myös käyttää välinearvona, esim jos haluaa mielenkiintoisia keskusteluaiheita ystävien kesken.
EI kiinnosta yhtään noi, mutta viehättävän naisen mieliksi voisin lähteä mukaan ja tietenkin esittää pitäväni. Ja ei se tietenkään täysin paskaa ole. Mutta riittäisi, että on nainen jonka kanssa jakaa arkea ja harrastaa yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Myös läheisyys ja seksi on tärkeää ja haluttavaa. Tärkeää olisi myös, että molemmat pitävät kehoistaan sen verran huolta, että makuuhuone elämä ei kuole. Koska ainakin itselleni se on parisuhteessa todella tärkeää. Se nyt on miehen dna:ssa lisääntymisen takia. Minkäs sille teet. Ihmettelen kovasti naisia jotka valittaa miesten vonkaamista. Olisivat iloisia, että ovat haluttavia. Mutta joo, kaikki tehköön miten haluaa. Naiset tykkäävät huomiosta, mitä saa kahviloista, matkustelukohteista ja ravintoloista. Miehenä kun ei tuo huomio kiinnosta vaan häiritsee. Toki varmasti jotkut ihan pitävät muistakin asioista matkusteluissa yms. Itse en vaan nää mitään jännää esim kahvilassa käymisessä. Se on vain kallista ja pitää olla "asiallisesti" kertokaa toki miksi sen pitäisi olla "kivaa"? matkustelun nyt voi vielä jotenkin ymmärtää ja ehkä ravintolankin. Mutta mielummin syön kotona :D eli teen itse tai tilaan jotain