Täytyykö naisen todella olla täydellisen näköinen että kelpaa suhteeseen?
Miksei miehiltä vaadita samaa? Kaikki pullukatkin voivat siis vaatia naiselta unelma kroppaa ja kasvoja, pitkiä hiuksia? Onko näin? Tai tikkukeppi miehet fitnes maista
Kommentit (62)
Ei panomies sitoudu, vaan panee kaikkia.
Jokainen saa asettaa omalle kumppanilleen vapaasti vaatimuksensa ja toiveensa. Toki hyvä muistaa, että mitä tiukemmat omat kriteerit, niin sitä pienemmästä porukasta pitäisi löytyä se ketä minä itse miellytän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan täytyy. Eikä riitä edes se, että on hoikka, sporttinen ja pitkähiuksinen vaan pitää olla myös superkauniit kasvot ja seksikäs olemus. Meikittömiä ja kasvoista rumia kirjastohiirulaisia ei halua kukaan.
T. Kirjastohiirulainen
Miten monta deittisovellusta sulla on käytössä ja miten usein pyydät sovelluksissa omantasoisia miehiä treffeille?
Muistaakseni neljässä deittisovelluksessa on ollut profiili. Kokemukseni mukaan miehiä ei missään tapauksessa kannata pyytää treffeille, koska heillä loppuu kiinnostus siihen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi nyt ajattelet tässä vain täydellisille miehille kelpaamista.
Tää on tyypillistä että kun nainen sanoo "miehet" niin hän tarkoittaa sitä top1% panomiesten joukkoa.
Ihanko oikeasti joku täysi tavis voisi vaatia jotain fitnesspeppumissiä?
No harva se päivähän täällä kirjoittaa tämä amk-tavismies neljäntonnin palkkoineen, kuinka, varjelkoon, ainoastaan huonot eli rumat ja ylipainoiset naiset lähestyvät häntä. Vai oliko se niin, että edes nämä hyh-hyh naiset eivät lähesty.
Naisen pitäisi ainakin yrittää tehdä kaikkensa ulkonäön parantamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat virheettömiä naisia yhtä paljon kuin naiset haluavat vihreiden jäsenkirjan naisenhimoissaan hankkinutta miestä, jolla on letitetty leukaparta. Seksin aikana mies keskittyy selluliitin etsimisen sijaan pidättämään siemensyöksyä ja jännittämään, onko se tarpeeksi iso.
En ole koskaan tavannut miestä, joka seksin aikana keskittyy etsimään kumppanistaan selluliittia. (Minullahan ei tietenkään ole selluliittia, mutta kuitenkin.)
Niinhän tuossa juuri sanottiin, etteivät miehet siihen keskity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan täytyy. Eikä riitä edes se, että on hoikka, sporttinen ja pitkähiuksinen vaan pitää olla myös superkauniit kasvot ja seksikäs olemus. Meikittömiä ja kasvoista rumia kirjastohiirulaisia ei halua kukaan.
T. Kirjastohiirulainen
Just tuli täyteen 7 vuotta sinkkuelämää ja useamman kerran olen saanut kuulla miehiltä, että "ei ole kipinää".
Oletko huolehtinut vartalostasi? Onko se hoikka? Se on se ensimmäinen asia joka täytyy hoitaa varsinkin jos saa kipinä-pakkeja.
Se on jännä miten heti tulee tuo vartaloasia jos joku nainen on ollut pidempään sinkku. Onko jotkut miehet oikeasti vain ulkonäköpainotteisia? Toivottavasti ymmärtävät että kauneus on katoavaista.
Itse olen siis ylipainoinen ja lyhyt nainen, silti onnistunut löytämään upean miehen elämääni koska meidän persoonat toimii hyvin. Olemme todella samankaltaisia monella tapaa ja kun tutustuimme, hänelle ulkonäkö oli toissijainen asia ja on edelleen ja itselläni sama.
Vierailija kirjoitti:
Oman viiteryhmänsä sisällä, korkeintaan. Miksi muuten pitäisi? Minusta edelleen naisten kannattaa käydä koulunsa, ja opiskella hyvään ammattiin, jotta on taloudellisesti riippumaton.
Mitäs se nainen sitten tekee, kun hän täyttää 27, eikä mikään enää auta?
Vierailija kirjoitti:
Mene ulos ovesta ja katso, millaisia pariskuntia maailmalla liikkuu. Siinä vastaus.
Tämä.
Kaiken näköiset saavat kumppanin.
Tosin on harvinaista, että mureenankasvoinen smöhköfantti saa hunksin tai plösöfätsömies instababen, mutta ei epätäydellinen ulkonäkö pariutumista estä.
"Itse olen siis ylipainoinen ja lyhyt nainen, silti onnistunut löytämään upean miehen elämääni koska meidän persoonat toimii hyvin. Olemme todella samankaltaisia monella tapaa ja kun tutustuimme, hänelle ulkonäkö oli toissijainen asia ja on edelleen ja itselläni sama."
Olet siis hypergaminen kun ylipainoisena ja lyhyenä naisena kelpuutit ainoastaan upean miehen joka tuskin on yhtä ylipainoinen ja lyhyt kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on tyypillistä että kun nainen sanoo "miehet" niin hän tarkoittaa sitä top1% panomiesten joukkoa.
No harva se päivähän täällä kirjoittaa tämä amk-tavismies neljäntonnin palkkoineen, kuinka, varjelkoon, ainoastaan huonot eli rumat ja ylipainoiset naiset lähestyvät häntä. Vai oliko se niin, että edes nämä hyh-hyh naiset eivät lähesty.
Hyvä. Miksi kenenkään miehen pitäisi kelpuuttaa joku ylipainoinen selluliittipeppu?
Hoikkuus on bare minimum kultaseni!
Vierailija kirjoitti:
Näin ajattelevia miehiä käsketään vetämään käteen.
Vierailija kirjoitti:
"Itse olen siis ylipainoinen ja lyhyt nainen, silti onnistunut löytämään upean miehen elämääni koska meidän persoonat toimii hyvin. Olemme todella samankaltaisia monella tapaa ja kun tutustuimme, hänelle ulkonäkö oli toissijainen asia ja on edelleen ja itselläni sama."
Olet siis hypergaminen kun ylipainoisena ja lyhyenä naisena kelpuutit ainoastaan upean miehen joka tuskin on yhtä ylipainoinen ja lyhyt kuin sinä.
Ja tulihan se kommentti sieltä mikä sisältää trendisanan "hypergamia". Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kirjastohiirulainen
Miten monta deittisovellusta sulla on käytössä ja miten usein pyydät sovelluksissa omantasoisia miehiä treffeille?
Muistaakseni neljässä deittisovelluksessa on ollut profiili. Kokemukseni mukaan miehiä ei missään tapauksessa kannata pyytää treffeille, koska heillä loppuu kiinnostus siihen paikkaan.
Taas käytit vain sanaa "miehiä" ja unohdit käyttää totuudenmukaista sanaa "ne kelpuuttamani top10% miehet"
Väitätkö tosissasi että jos pyydät omantasoista miestä treffeille niin hänellä loppuisi kiinnostus?
Ainoa syy miksi miehiltä loppuu kiinnostus on että sua kiinnostaa vain sua reilusti tasokkaammat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi kaikkien ihanbe edes ei ole mikään fitness-kroppa.
Minä pidän muhkeista kurveista. Mieluummin seuraan plus size-missikisaa kuin tavallista.
Toki viimeksimainitutkin ovat kasvoistaan kauniita ja vartalon muodot yleensä kauniisti sijoittuneet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kirjastohiirulainen
Miehiä lienee erilaisia, koska itse olen kyllä lähtenyt treffeille naisen ehdottaessa tapaamista. Yleensä ei ole ollut varsinaista kutsujaa vaan yhdessä sovittu ja suunniteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Miksi kenenkään miehen pitäisi kelpuuttaa joku ylipainoinen selluliittipeppu?
Hoikkuus on bare minimum kultaseni!
Todella moni hoikkakin on selluliittipeppu. Melkein kaikilla naisilla on selluliittia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tulihan se kommentti sieltä mikä sisältää trendisanan "hypergamia". Säälittävää.
Et edes yrittänyt kieltää tuota kommentin väitettä. Eli et kelpuuttanut ylipainoista lyhyttä miestä vaan hakemalla hait normaalipainoista pitkää miestä eli sinua tasokkaampaa miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tämä porukka on äänekäs, antaa kasvot kaikille tavismiehille.
"Eikä riitä edes se, että on hoikka, sporttinen". Eli olen.