Täytyykö naisen todella olla täydellisen näköinen että kelpaa suhteeseen?
Miksei miehiltä vaadita samaa? Kaikki pullukatkin voivat siis vaatia naiselta unelma kroppaa ja kasvoja, pitkiä hiuksia? Onko näin? Tai tikkukeppi miehet fitnes maista
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan täytyy. Eikä riitä edes se, että on hoikka, sporttinen ja pitkähiuksinen vaan pitää olla myös superkauniit kasvot ja seksikäs olemus. Meikittömiä ja kasvoista rumia kirjastohiirulaisia ei halua kukaan.
T. Kirjastohiirulainen
Miten monta deittisovellusta sulla on käytössä ja miten usein pyydät sovelluksissa omantasoisia miehiä treffeille?
Muistaakseni neljässä deittisovelluksessa on ollut profiili. Kokemukseni mukaan miehiä ei missään tapauksessa kannata pyytää treffeille, koska heillä loppuu kiinnostus siihen paikkaan.
Taas käytit vain sanaa "miehiä" ja unohdit käyttää totuudenmukaista sanaa "ne kelpuuttamani top10% miehet"
Väitätkö tosissasi että jos pyydät omantasoista miestä tr
En laita edes tykkäystä niille komeimmille miehille. Ihan perus duunareiden ja eroisien kanssa olen matchannut, viimeksi kävin treffeillä roskakuskin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Itse olen siis ylipainoinen ja lyhyt nainen, silti onnistunut löytämään upean miehen elämääni koska meidän persoonat toimii hyvin. Olemme todella samankaltaisia monella tapaa ja kun tutustuimme, hänelle ulkonäkö oli toissijainen asia ja on edelleen ja itselläni sama."
Olet siis hypergaminen kun ylipainoisena ja lyhyenä naisena kelpuutit ainoastaan upean miehen joka tuskin on yhtä ylipainoinen ja lyhyt kuin sinä.
Ihminenhän voi ja toivottavasti pitääkin kumppaniaan upeana, vaikka tuo kumppani yleisten kauneusajatusten mukaan olisi ihmeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse olen siis ylipainoinen ja lyhyt nainen, silti onnistunut löytämään upean miehen elämääni koska meidän persoonat toimii hyvin. Olemme todella samankaltaisia monella tapaa ja kun tutustuimme, hänelle ulkonäkö oli toissijainen asia ja on edelleen ja itselläni sama."
Olet siis hypergaminen kun ylipainoisena ja lyhyenä naisena kelpuutit ainoastaan upean miehen joka tuskin on yhtä ylipainoinen ja lyhyt kuin sinä.
Ja tulihan se kommentti sieltä mikä sisältää trendisanan "hypergamia". Säälittävää.
Et edes yrittänyt kieltää tuota kommentin väitettä. Eli et kelpuuttanut ylipainoista lyhyttä miestä vaan hakemalla hait normaalipainoista pitkää miestä eli sinua tasokkaampaa miestä?
En edes hakemalla hakenut miestä, en edes ajatellut parisuhdetta kun tavattiin sattumalta ja hän otti minuun yhteyttä ensin, hän minut hurmasi ja halusi että mennään yhteistä taivalta. Ottaako se noin koville kun jopa ylipainoinen nainen voi saada oikeasti ihanan miehen joka kohtelee hyvin, arvostaa ja näkee naiset yhtä arvokkaina?
Menehän oikeasti sinne Prismaan, Cittariin tai Tokmanniin katselemaan pareja ja kasva aikuiseksi. Jätä tuo (olettamani) incelmäinen ajatusmaailma, se ei tee kenellekään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi nyt ajattelet tässä vain täydellisille miehille kelpaamista.
Tää on tyypillistä että kun nainen sanoo "miehet" niin hän tarkoittaa sitä top1% panomiesten joukkoa.
Ihanko oikeasti joku täysi tavis voisi vaatia jotain fitnesspeppumissiä?
Sitäpaitsi kaikkien ihanbe edes ei ole mikään fitness-kroppa.
Minä pidän muhkeista kurveista. Mieluummin seuraan plus size-missikisaa kuin tavallista.
Toki viimeksimainitutkin ovat kasvoistaan kauniita ja vartalon muodot yleensä kauniisti sijoittuneet...
Kiireessä kirjoitin väärin. Siis ensinmainitut
Olin melko täydellinen sillon 17 vuotiaana kun parisuhteeseen ryhdyin aviopuolisoni kanssa. Pikkuhiljaa sitä on lihonut ja ulkonäkö ei enää kiinnosta samalla tavalla kuin teininä. En nykyään meikkaa kuin juhliin. Mies pysyy edelleen 22v myöhemmin rinnalla. Ja onpa sitä joku yrittänyt iskeäkkin vuosien varrella, toki se ei halukkuudesta parisuhteeseen kerro vielä mitään.
Siis ei? Mähän olen jo pidemmän aikaa kehoittanut naisia siirtymään joko Viroon tai Kosovoon. Pristinaan pääsee Norwegianilla. Itä-Euroopassa muutenkin tykätään runsaista naisista,mutta laihatkin menee eli jos oot kärsinyt Suomen päässä näkymättömyydestä suositan lämpimästi asettamaan Tinderin Makedonian suunnille. Miesten keskipituus lähtee noilla suunnin 185cm:stä. Viro (ilmainen): https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys +jäänmurtaja: https://www.amazon.com/Conversation-BestSelf-Co-Relationships-Interacti…
Ei tarvitse olla täydellinen, kunhan saan pillua 2-3 kertaa viikossa. Saa antaa muillekin, kunhan ei tuo tauteja eikä pamahda paksuksi ja nussii muualla, kuin minun kotonani.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan täytyy. Eikä riitä edes se, että on hoikka, sporttinen ja pitkähiuksinen vaan pitää olla myös superkauniit kasvot ja seksikäs olemus. Meikittömiä ja kasvoista rumia kirjastohiirulaisia ei halua kukaan.
T. Kirjastohiirulainen
Kirjastohiirulaisen löysin, valitettavasti en kelvannut hänelle, mutta hän löysi haluamansa miehen ja isän tyttärelleen.
Ehkä et ole vielä tarpeeksi piilossa siellä kirjastossa, pakene varastoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tulihan se kommentti sieltä mikä sisältää trendisanan "hypergamia". Säälittävää.
Et edes yrittänyt kieltää tuota kommentin väitettä. Eli et kelpuuttanut ylipainoista lyhyttä miestä vaan hakemalla hait normaalipainoista pitkää miestä eli sinua tasokkaampaa miestä?
No mutta jos tämä tasokas mies ryhtyi suhteeseen, niin tadaa! tasoteorian mukaan nyt tämä nainen on miehen kanssa saman tasoinen, eli tasokkaita molemmat.
Miksi kenenkään ihmisen pitäisi kelpuuttaa yhtään ketään suhteeseen? Tässäkin ketjussa todetaan, että naisten pitää olla kauniita ja hoikkia, maksoi mitä maksoi, miehen pärstästä riippumatta. Kuka on oikeesti hypergaminen?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla täydellinen, kunhan saan pillua 2-3 kertaa viikossa. Saa antaa muillekin, kunhan ei tuo tauteja eikä pamahda paksuksi ja nussii muualla, kuin minun kotonani.
Aika "hurmaava" mies tässä....
Ei kannata tasa-arvo/voimaantumis raivon leimutessa unohtaa että ihminenkin on nisäkäs joka pariutuessaan tavoittelee vain ja ainoastaan suvun jatkumista (ei täydellistä rakkautta). Jos ihmiset tekisivät jälkeläisiä täysin sokkona niin maailma olisi 100v päästä järkyttävä paikka. Esimerkiksi äly ja kauneus kulkevat yleensä käsi kädessä. Keskivertoa kauniimpi on keskimäärin älykkäämpi kuin rumemmat kanssasisaret/veljet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitäisi ainakin yrittää tehdä kaikkensa ulkonäön parantamiseksi.
Oman viiteryhmänsä sisällä, korkeintaan. Miksi muuten pitäisi? Minusta edelleen naisten kannattaa käydä koulunsa, ja opiskella hyvään ammattiin, jotta on taloudellisesti riippumaton.
Mitäs se nainen sitten tekee, kun hän täyttää 27, eikä mikään enää auta?
En tiedä missä kuplassa elää ihminen, joka luulee, ettei ihmiset ole enää ulkoisesti viehättäviä 27v jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika "hurmaava" mies tässä....
Mitäs ketään arvostelet,kriteerinsä ovat selvät.
Kuten kaupassa käydessäsi huomaat, niin kaikki pariskunnat ovat missi+plösö alkkis. Samoin kaikilla julkinussijatytöillä on pitkät jalat ja tiukat pakarat. Yksikään ruma tai lihava nainen ei koskaan ole Suomessa lisääntynyt. Siksi geenimme tuottavat vain täydellisiä jälkeläisiä :)
Ei ole edes olemassa mitään täydellisen näköistä ihmistä, koska on erilaisia makuja. Jos määriteltäisiin täydellisen näköinen ihminen, niin kuka saisi päättää lopputuloksesta? Ei se mediassa toistuva ihanne ole kaikkien mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman viiteryhmänsä sisällä, korkeintaan. Miksi muuten pitäisi? Minusta edelleen naisten kannattaa käydä koulunsa, ja opiskella hyvään ammattiin, jotta on taloudellisesti riippumaton.
En tiedä missä kuplassa elää ihminen, joka luulee, ettei ihmiset ole enää ulkoisesti viehättäviä 27v jälkeen.
No tässä vauvapalsta-kuplassa, naisethan rupsahtavat ja ovat jopa ongelmajätettä täytettyään 27 vuotta. Jostain syystä täällä on miehiä, joilla ei ole muuta tekemistä kuin painaa naisia alaspäin.
Mene Prismaan katsomaan pariskuntia, niin saat vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä vauvapalsta-kuplassa, naisethan rupsahtavat ja ovat jopa ongelmajätettä täytettyään 27 vuotta. Jostain syystä täällä on miehiä, joilla ei ole muuta tekemistä kuin painaa naisia alaspäin.
Toki osa voi trollata ärsyttääkseen. Kun melkein kaikki ovat anonyymejä Vierailijoita, niin et tiedä montako viestiä sama tyyppi spämmii tai miten muut kirjoittajat asiaa kommentoivat. Muista et osaa sanoa ketkä ovat miehiä ja ketkä naisia.
Ei kai mutta sina voi pyrkiä parhaimpaansa.
Tiedön tapauksen, missä erään ulkonäkö keskeisyys ja turhamaisuus herätti kai niin psljon vihaa ja paheksuntaa, että hänestä kerrottiin valheita. sabotoitiin rikoksin hänen ja koko perheen elämää ja usutettiin vainokengi kimppuun. No olihan siinä vainossamuutkin syyt taustalla, kuten yritettiin peitellä niitä rikoksia, joiden kohteena oli ollut.
Mutta asiaan oli todellakin ympätty paljon asioita mistä saisi paheksuntaa ja tuo oli yksi.
Kyseesdä vsrmasn sitten joku kaunotar, joka tuhlasi meikkeihin ja kosmetiikkaan hirveästi?
No ei, koska kyseessä ei varsinaisesti kauneus kateus, vaan sellsinen tietyn ulkonäkö keskeisyydestä vastustus ja erilaisuuden hyväksymisen ideologia kampanja. No kiva jos joutuu tahtomattaan ja tietämättään tuollaisen kohteeksi.
Mutta kyllä niinkin pitkälle mentiin, etyä tuon henkilön ulkonäköä sabotoitiin ihan oikeilla rikoksilla.
Olisiko jo aika että tomppelit mukana olijat saisi tietoonsa, mitä kaikkea tehty? Niin, nimenomadn tehty.
Kuinka raukkamainen täytyy henkiseeti olla, että tahallisesti sabotoi jonkun ulkonäköä? Se on varsinaista katkeraa ja sairasta kaunaa se! Meidän on nyt pakko tehdä nämä rikokset ja sabotoinnit jotta tulet terveeksi ja paremmaksi ihmiseksi? Siihen liittyy vähän iljettäviä rikoksiskin ja haittaa sulle ja lapsillesikin ja ulkonäön sabotointia rikoksin. Suostutko?
Tai ei sulta kysytä mitään.
Juupajuu. Ymmärrä jo.