Täytyykö naisen todella olla täydellisen näköinen että kelpaa suhteeseen?
Miksei miehiltä vaadita samaa? Kaikki pullukatkin voivat siis vaatia naiselta unelma kroppaa ja kasvoja, pitkiä hiuksia? Onko näin? Tai tikkukeppi miehet fitnes maista
Kommentit (62)
Ei pidä olla. Normaali mies ei vaadi täydellisyyttä.
Itselle kyllä kelpaa, ja ei pieni ylipaino haittaa. M40
Selvästi nyt ajattelet tässä vain täydellisille miehille kelpaamista.
Tää on tyypillistä että kun nainen sanoo "miehet" niin hän tarkoittaa sitä top1% panomiesten joukkoa.
Ihanko oikeasti joku täysi tavis voisi vaatia jotain fitnesspeppumissiä?
No ei tietenkään pidä. Minulla ja kaikilla ystävilläni on kumppanit, vaikkei kukaan ole täydellinen.
Mun kokemuksen mukaan täytyy. Eikä riitä edes se, että on hoikka, sporttinen ja pitkähiuksinen vaan pitää olla myös superkauniit kasvot ja seksikäs olemus. Meikittömiä ja kasvoista rumia kirjastohiirulaisia ei halua kukaan.
T. Kirjastohiirulainen
Miehet haluavat virheettömiä naisia yhtä paljon kuin naiset haluavat vihreiden jäsenkirjan naisenhimoissaan hankkinutta miestä, jolla on letitetty leukaparta. Seksin aikana mies keskittyy selluliitin etsimisen sijaan pidättämään siemensyöksyä ja jännittämään, onko se tarpeeksi iso.
Ainoo kriteerini: Hyvä perse. Läväreistä plussaa.
En ole millään tapaa täydellinen (täydellisyys on muutenkin ihmisen keksimä konsepti) ja minulla on ihana mies.
siis mistä ihmiset saa nää ideat tällä palstalla??? Ihan kun täällä elettäisi eri planeetalla
Riippuu miehestä jota tavoittelet. Ette te naisetkaan ketä tahansa kelpuuta, itselleni riitti normaalipainoinen ja se että arvot sekä luonne miellyti itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Ainoo kriteerini: Hyvä perse. Läväreistä plussaa.
Ihana mies! Ja asiallinen.
Miehet ovat rakastuneet ihan perusmuijiin jo satojatuhansia vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan täytyy. Eikä riitä edes se, että on hoikka, sporttinen ja pitkähiuksinen vaan pitää olla myös superkauniit kasvot ja seksikäs olemus. Meikittömiä ja kasvoista rumia kirjastohiirulaisia ei halua kukaan.
T. Kirjastohiirulainen
Just tuli täyteen 7 vuotta sinkkuelämää ja useamman kerran olen saanut kuulla miehiltä, että "ei ole kipinää".
Vierailija kirjoitti:
siis mistä ihmiset saa nää ideat tällä palstalla??? Ihan kun täällä elettäisi eri planeetalla
Palsta on näemmä joillekin koko elämä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat virheettömiä naisia yhtä paljon kuin naiset haluavat vihreiden jäsenkirjan naisenhimoissaan hankkinutta miestä, jolla on letitetty leukaparta. Seksin aikana mies keskittyy selluliitin etsimisen sijaan pidättämään siemensyöksyä ja jännittämään, onko se tarpeeksi iso.
En ole koskaan tavannut miestä, joka seksin aikana keskittyy etsimään kumppanistaan selluliittia. (Minullahan ei tietenkään ole selluliittia, mutta kuitenkin.)
Moni sanoo et katsokaa ulkona olevia pariskuntia, mutta millasia ne suhteet ompi.. Että panostaako mies suhteeseen vai onko vaan sellaista hälläväliä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kirjastohiirulainen
Just tuli täyteen 7 vuotta sinkkuelämää ja useamman kerran olen saanut kuulla miehiltä, että "ei ole kipinää".
Oletko huolehtinut vartalostasi? Onko se hoikka? Se on se ensimmäinen asia joka täytyy hoitaa varsinkin jos saa kipinä-pakkeja.
Vierailija kirjoitti:
T. Kirjastohiirulainen
Miten monta deittisovellusta sulla on käytössä ja miten usein pyydät sovelluksissa omantasoisia miehiä treffeille?
Mene ulos ovesta ja katso, millaisia pariskuntia maailmalla liikkuu. Siinä vastaus.