Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlissä nätti nuori kassamyyjä,kehtaako pyytää trehveille?M26.

Vierailija
22.07.2025 |

Ei periaatteessa mitään menetettävää,en sitten käy siellä enää jos tulee pakit.

Kommentit (197)

Vierailija
61/197 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Uskoakseni tapahtuisi vain parempaa ja kestävämpää pariutumista kun naiset saisivat valita. Mies tyytyköön tyynesti osaansa valitsemattomana tai valittuna."

Mistä olet saanut päähäsi sen, etteivät naiset muka saisi jo nyt valita sitä, että antavat pakit epäkiinnostavalle aloitteentekijälle?

Tarkoitin, että kaikki ujot ja naivit (nuoret) naiset eivät kehtaa aina (kun pitäisi) jaella pakkeja ja täysin ymmärrä (uskalla _taistella yhteiskuntaa vastaan_?) voivansa valita itse paljon paremmin - ja silti kahdensuuntaisesti eli niin, että molemmat osapuolet, ei siis vain mies (minäminäminämiehelle se tietysti riittää), olisivat tyytyväisiä. Olen muuten nainen itsekin.

Vierailija
62/197 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa ap häiritsemästä työtään tekeviä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/197 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pyydä koska olen homo.

Kuulostaa melko homolta.

Vierailija
64/197 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos nainen on nätti hänet saa nolata missä vaan? hmm... Kauppa ei ole mikään paikka iskeä työntekijää. Hän on siellä töissä. Jos kuitenkin olet noin nolo, niin anna vaikka lappu hänelle mieluummin ettet nolaa häntä ihmisten edessä.

Kysymällä se selviää. Olisi jäänyt aika moni suomalainen syntymättä jos sinun ohjeita noudatettaisiin :D

Miksei voi lähestyä jossain muualla kuin kaupassa? Tosi outoa!

Pitäisikö alkaa seuraamaan ja kyttäämään missä muualla käy kuin siinä kaupassa? :D

Vierailija
65/197 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty naisia sellaisessa tilanteessa, mistä pääsee myös pois ja missä ei olla työminässä.

Meinaan, olisiko kivaa, jos joku homomies kysyy treffeille/perärööriäsi, kun oot töissä ja jää inttämään, jos et lähde? 

Vierailija
66/197 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä sinä ihmipaska turpasi kiinni. Ap pääsee kohta panemaan ja aktin jälkeen kassapimu vielä kysyy "saako olla muuta"

Vierailija
67/197 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kun miettii, niin itse on päässyt naimisiin, koska alentui ravintolassa lähestymään tuntematonta naista sen sata kertaa. Lopulta tärppäsi.

Muistuttaa hieman onkimista, että kun tarpeeksi yrittää, niin joku kala jää kiinni lopulta.

Toki sekaan mahtuu "noloja" tapauksia myös. Esim yksi törkeimmistä tavoista kieltäytyä oli palavalla tupakalla heittäminen naamaa päin. Vaikka itse kysy ehkäpä "mitä kuuluu" kohteliaasti. Tuohon aikaan tupakoitiin baarissa.

Vierailija
68/197 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko komea ja samaa tasoa kuin se ?

Vierailija
69/197 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä sinä ihmipaska turpasi kiinni. Ap pääsee kohta panemaan ja aktin jälkeen kassapimu vielä kysyy "saako olla muuta"

Niin. Sinähän tosiaan et tulekaan koskaan saamaan keneltäkään, ihmispaska incel kun raukka olet.

Vierailija
70/197 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oletko komea ja samaa tasoa kuin se ?

Tiedän kyllä niin monta rumaa ja lihavaa miestä kauniin naisen kanssa, että tähän ei kannata liikaa takertua. Kaikki ei ole edes rikkaita.

Jotkut osaa puhua itselleen naisen.

Vierailija
71/197 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTTÄKÄÄ NE KASSATYTÖT VTTU RAUHAAN!

Vierailija
72/197 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap jo stalkannut katseellaan kassaneitiä kauankin? kyllä naiset huomaa tuollaiset asiat.

Vierailija
73/197 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Uskoakseni tapahtuisi vain parempaa ja kestävämpää pariutumista kun naiset saisivat valita. Mies tyytyköön tyynesti osaansa valitsemattomana tai valittuna."

Mistä olet saanut päähäsi sen, etteivät naiset muka saisi jo nyt valita sitä, että antavat pakit epäkiinnostavalle aloitteentekijälle?

Tarkoitin, että kaikki ujot ja naivit (nuoret) naiset eivät kehtaa aina (kun pitäisi) jaella pakkeja ja täysin ymmärrä (uskalla _taistella yhteiskuntaa vastaan_?) voivansa valita itse paljon paremmin - ja silti kahdensuuntaisesti eli niin, että molemmat osapuolet, ei siis vain mies (minäminäminämiehelle se tietysti riittää), olisivat tyytyväisiä. Olen muuten nainen itsekin.

Pitäisikö sitten mielestäsi suojaikärajaa nostaa naisten osalta -  niin ja samalla tietysti myös täysi-ikäisyysrajaa?

Vierailija
74/197 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille lähtiessä lappu jossa numeroai ja kysymya: lähdetkö rehveille?

Vierailija
75/197 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, taitaa kauppias itse haluta monopolin kassatyttöjen perien ja rintojen puristeluun :(

Vierailija
76/197 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI VARPPINA JÄTETÄ !

Vierailija
77/197 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset kysy, mikä pelottaa? Kerro sitten miten meni :D xD

Vierailija
78/197 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun taso tippui äkkiä.

Vierailija
79/197 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa että kauniit naiset ovat tosi, tosi valikoivia

Vierailija
80/197 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaa. Jos olisi minun tytär, olisin iloinen että nuori mies rohkeni pyytää ulos. On sellainen ujo tyttö.

t n 47

Kiva, että äiti olisi valmis tyrkyttämään tytärtään jollekin hyypiölle. 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän