Lidlissä nätti nuori kassamyyjä,kehtaako pyytää trehveille?M26.
Ei periaatteessa mitään menetettävää,en sitten käy siellä enää jos tulee pakit.
Kommentit (197)
Miksi ei kehtaisi, mutta kassalla se voi olla vähän ..................... jos on jonoa.
Onko kassa antanut käytöksellään ymmärtää että olisi kiinnostunut? Luulen että parempi antaa ihmisten olla töissä rauhassa.
Muista kehua ensin tissejä ja persettä! Siitä myyjät tykkää! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Onko kassa antanut käytöksellään ymmärtää että olisi kiinnostunut? Luulen että parempi antaa ihmisten olla töissä rauhassa.
Ei se ota jos ei annakkaan, jos ei kysy ei saa pannakkaan! T: M65+
No et todellakaan kysy. Paitsi jos olet ainoa asiakas kaupassa. Neidolle olisi todella noloa, jos joku muu asiakas kuulisi treffipyyntösi. Ja
Vierailija kirjoitti:
No mistän sitä koskaan tietää, tyttö voi kirjoitella tännekin, että miten tuolta Tinderistä ei millään löydä miestä ja tuossa se olisi?
Kunhan vain ottaa sitten kieltävän vastauksen myös ystävällisesti vastaan, hänhän voi olla varattu ja voi olla, että et vain ole hänen tyyppinen, vaikka sinussa ei vikaa olisikaan, ööh ja voi olla jotain seksuaalista vähemmistöryhmää, sekin on kovassa muodissa.
Vierailija kirjoitti:
No et todellakaan kysy. Paitsi jos olet ainoa asiakas kaupassa. Neidolle olisi todella noloa, jos joku muu asiakas kuulisi treffipyyntösi. Ja
Mitä noloa siinä on? Neiti saanoo "ei kiinnosta" jos ei kiinnosta ja siinä se.
Näissä on aina hauska tämä, että aina kun mies näkee jossain kauniin naisen, niin automaattisesti tykkää tästä ja haluaa treffeille ja millään muulla asialla ei ole yhtään mitään vaikutusta.
Kassalla työskentevä mies taitaa olla valtaosalle naisista red flat, ainakin jos kyseessä ei ole opiskelun ohella työskentelevä.
Vierailija kirjoitti:
Näissä on aina hauska tämä, että aina kun mies näkee jossain kauniin naisen, niin automaattisesti tykkää tästä ja haluaa treffeille ja millään muulla asialla ei ole yhtään mitään vaikutusta.
Kassalla työskentevä mies taitaa olla valtaosalle naisista red flat, ainakin jos kyseessä ei ole opiskelun ohella työskentelevä.
Eiköhän se siellä treffeillä selviä kiinnostaako vai ei. Miksi luulet että niillä käydään?
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Kyllä.
Kassaneiti joutuu paniikkiin ja jää pitkälle saikulle. Sen jälkeen vaihtaa asuinkuntaa, kun joku hyypiö ryhtyi ahdistelemaan häntä työpaikalla. Joutuu mielenterveyslaitokseen ja lopulta eläkkeelle.
No, jos ei siinä koko kansan kuullen, niin anna lappu missä on sun numero.
Kehtaat. Minua ei olisi, jos isäni ei olisi kehdannut pyytää äitiäni (joka oli kaupassa töissä) treffeille.
"Ei mitään menetettävää" niinkuin sanoit,joten anna mennä vaan.
Ööh ööh Tuollainen on junttia. Kaupassa käydään ainoastaan ostoksilla
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta nolaa itseäsi, ap.
Mikä siinä pakkien saamisessa niin nolottaa? Jos ei yritä ei voi koskaan mitään saadakkaan.
En sitten käy siellä enää jos tulee pakit YHYY on se niin väärin, paskakauppa ja paskakassanirppanokka-akka YHYY.
Kehtaa. Jos olisi minun tytär, olisin iloinen että nuori mies rohkeni pyytää ulos. On sellainen ujo tyttö.
t n 47