Lidlissä nätti nuori kassamyyjä,kehtaako pyytää trehveille?M26.
Ei periaatteessa mitään menetettävää,en sitten käy siellä enää jos tulee pakit.
Kommentit (197)
Voit, mutta hienovaraisuus on olennaista ja tilannetaju. Ei kysellä muiden aikana tai töksäytellä asiaa suorilta etenkin jos ei ole merkkejä suuntaan tai toiseen että saattaisi olla kiinnostunut. Melkein järkevin tapa on lähestyä esimerkiksi niin että annat hänelle lapun jossa on sinun yhteystiedot ja viesti että olisiko kiinnostunut ja jos on niin laittaa sinulle viestiä. Ei mitään limaisuuksia ja annetaan samalla rauha tehdä työtään työpaikallaan.
Vierailija kirjoitti:
No, jos ei siinä koko kansan kuullen, niin anna lappu missä on sun numero.
Hyi. Pervolta kuulostaa ellei sitten lapun muassa ole romanttinen rakkauskirje mistä läy ilmi numeron antamisen t.arkoitus
Kokeile tuota lappua. Itse sain baarissa työskennellessäni suloisen lappusen eräältä miesasiakkaalta, ja lähdin treffeille.
Siinä oli jotain suloista, siinä lapussa, ja se antoi myös mahdollisuuden kieltäytyä kohteliaasti ja nolaamatta sitä miestä
Monet noista kassoista tykkää kyllä vanhemmista miehistä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Setämiehet on ällöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä on aina hauska tämä, että aina kun mies näkee jossain kauniin naisen, niin automaattisesti tykkää tästä ja haluaa treffeille ja millään muulla asialla ei ole yhtään mitään vaikutusta.
Kassalla työskentevä mies taitaa olla valtaosalle naisista red flat, ainakin jos kyseessä ei ole opiskelun ohella työskentelevä.
Eiköhän se siellä treffeillä selviä kiinnostaako vai ei. Miksi luulet että niillä käydään?
Pertti rauhoittuu nyt.
Ei muuta kuin jokaisesta lähimmästä lähikaupasta (ainoat paikat, joissa käyt "ihmisten ilmoilla"?) "yllättäen" bongaamaan se nuori nättimys kassamyyjätär... ja pakit... niin joudutkin hakemaan päivittäiset ruokaostoksesi hyvin kaukaa tai metsästämään itse. Ei toki silti _uliperiaatteessa_ mitään menetettävää. Tyhjänhän saa pyytämättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta nolaa itseäsi, ap.
Itsensä nolaaminen on kutkuttavaa,suosittelen sullekkin.
Anna olla, varattu se "kassamyyjä" kuitenkin on.
Kysy sillai vähän huumorin kanssa. Esim. Kaneli-kahvilasta saa kinuskileivoksia, lähetäänkö kahville sinne. Tms.
Jos sen myyjän mielestä olet pantava niin se on sulaa vahaa sulle sen jälkeen jos lähestyt häntä,tosin epäilen vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta nolaa itseäsi, ap.
Itsensä nolaaminen on kutkuttavaa,suosittelen sullekkin.
Voi ollakin, mutta vähemmän nolosti ja ketään yksipuolisesti yllättäen ja pyytämättä vonkaamatta.
Minä lähestyin erästä kiinnostavaa henkilöä ajatuksella "ei mitään menetettävää".
Nyt on 28 vuotta yhteistä taivalta takana. Jos jotain menetin, se ei minua yhtään haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Se että kassa sanoo sinulle hei ja kysyy etukorttia hymyillen johtuu siitä että sitä häneltä odotetaan hänen työpaikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos sen myyjän mielestä olet pantava niin se on sulaa vahaa sulle sen jälkeen jos lähestyt häntä,tosin epäilen vahvasti.
Ei. Naiset eivät ole miehiä, eivätkä ajattele tai toimi kuin miehet. Jämpti on näin vaikka kuinka uleilla menee yli hilseen ja kiukuttaa.
Noin nuori mies voinee kysyä, tai jättää sen lapun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että kassa sanoo sinulle hei ja kysyy etukorttia hymyillen johtuu siitä että sitä häneltä odotetaan hänen työpaikallaan.
Rahalla saa ja hevoselta pääsee eli kyllä monen kassaneidin sydän sykkii vanhemmille miehille ja miehillä on sykkivää kassaneidin varalle! T: M65+
Älä jää häiriköimään. Itse sain joskus lapulla puhelinnumeron ja se oli ihan ok. Tai olisi ollut, jos mies olisi vaikka sanonut, että "hei olet tosi söpö. Tässä mun numero, laita viestiä jos haluat tutustua", mutta tämän sijaan hän ei sanonut mitään vaan jätti sen kuin roskan eteeni.
Miehet ei aina ymmärrä sitä, että naisille nuo treffipyyntötilanteet voivat olla aika stressaavia. Mieshän voi valmistautua päiväkausia ja miettiä mitä sanoo, mutta toiselle osapuolelle tilanne tulee täytenä yllätyksenä. Yksi syy, miksi naiset kieltäytyy on yksinkertaisesti paniikki ja tilanteen ahdistavuus, jos siihen ei ole mitenkään varautunut. Jossain baarissa vielä osaa odottaa mahdollisesti jotain treffikutsuja, mutta omalla työpaikalla ei.
Itse toivoisin, että työpaikalla asiakkaani eivät pyytäisi treffeille, teen toki erilaista työtä. Mutta jos on ihan pakko niin sitten mieluummin tuo lappu kuin julkinen konfrontoiva lähdetkö -keskustelu mihin vastaisin aina ei.
Et todellakaan mene häntä ahdistelemaan hänen työpaikallaan. Myyjien kuuluu olla ystävällisiä kaikille, eikä se tarkoita, että hän olisi millään tavalla sinusta kiinnostunut.