Lidlissä nätti nuori kassamyyjä,kehtaako pyytää trehveille?M26.
Ei periaatteessa mitään menetettävää,en sitten käy siellä enää jos tulee pakit.
Kommentit (197)
Se kassaneiti on sielä kaupas töissä. Ei sitä kiinnosta työaikana jokku limaset äijät flirttailemassa. Jos kiinnostaa nii kysy jossain muualla. Ite oon asiakaspalvelussa töis ja välillä tulee kosintoja. Pidän sitä lähinnä v_ttuiluna.
Vierailija kirjoitti:
Onko kassa antanut käytöksellään ymmärtää että olisi kiinnostunut? Luulen että parempi antaa ihmisten olla töissä rauhassa.
TÄMÄ!!! Ei saa ahdistella ketään töissä. Nainen on siellä aspana töissä, eli työhön kuuluu olla mukava asiakkaille. Ei tarkoita, että on kiinnostunut. Myöskään töissä hän ei pääse siitä tilanteesta pois, jos kokee sen ahdistavana, kun ei kesken vuoron voi vaan häipyä sieltä menettämättä työpaikkaansa.
Jos vapaalla törmää samaan tyyppiin, niin voi kysyä, mutta todellakaan ei töissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÄTTÄKÄÄ NE KASSATYTÖT VTTU RAUHAAN!
Jahas, taitaa kauppias itse haluta monopolin kassatyttöjen perien ja rintojen puristeluun :(
Moista monopolia ei länsimaissa laillisesti tunneta eikä hyväksytä. Jokaisella on täällä ihmisoikeudet, itsemääräämisoikeudet ja täysi 100% koskemattomuus työpaikalla ja kaikkialla.
Kyllä kauppiaalla on kaupassa ensiyön oikeus myyjätyttösiin.
Ei ole ja siihen ei auta sinun tai kenenkään kiukuttelu. Sinä tai kukaan muu kuin uhri itse ei voi tätä oikeutta uhrin ohi/puolesta (kajota tai muutenkaan epätoivotusti ahdistella) häneen myöntää. Ihmiskauppa on Suomessa laitonta yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähesty naisia sellaisessa tilanteessa, mistä pääsee myös pois ja missä ei olla työminässä.
Meinaan, olisiko kivaa, jos joku homomies kysyy treffeille/perärööriäsi, kun oot töissä ja jää inttämään, jos et lähde?
Olisi varmasti ihan ok, koska homomiehet yleensä tunnistavat kanssahomomiehet ja ovat useimmiten kaikille kohteliaita ja hyväkäytöksisiä ja jättävät marmattamatta ja ongelmitta heterot heidän niin halutessaan rauhaan. Ap ei siis ymmärrä mitä on ei-toivottu ahdistelu, koska häntä itseään taas ei ahdistella tai edes lähestytä vaikka kovasti niin _yksipuolisesti_ toivoisikin.
Heteromies ymmärtää vain minäminäminän halut ja tarpeet ja silti pitäisi saada valikoimansa naishaaremi vapaaseen (hyväksi)käyttöönsä, koska mies on mies, ja muuten yhyy surku.
V
Ooh, untamoulinen on oppinut viimeisellä jämäaivosolullaan uuden nisäkkään ja kuin lapsi toistelee sitä pikkuviivotin pystyssä kaikille.
Siirry ap salille seuraavaksi, siellä ollaan suuremmalla todennäköisyydellä vapaalla eikä töissä. Pakit tullee ehkä silti?
Vierailija kirjoitti:
Tämän keskustelun taso tippui äkkiä.
Tietenkin kun ap vastailee itse itselleen 😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin nuori mies voinee kysyä, tai jättää sen lapun.
Älä kuule syrji meitä setämiehiä,M52.
Pysytelkää vaan oman ikäisissä niin ei tarvii edes nähdä panemisenvaivaakaan....tai siis sen yrittämisen
Jos vaikka kokeilisit ensin muutaman kerran kevyesti jutustella ostoksia maksaessasi. Vastauksesta tai sen puutteesta voi sitten normaalihoksottimilla varustettu mies paatella onko kyseinen nainen edes kiinnostunut vai olisiko treffikutsu vaan vaivaannuttavaa. Jos mielellaan juttelee joka kerta ja vaikuttaa iloiselta sinut nahdessaan niin sitten voisi ehka jo suoraan kysya.
Tuo on sita mita kutsutaan sosiaalisiksi taidoiksi. Ei siis toksayteta suoraan kylmiltaan etta "lahetko kahville" vaan otetaan hienovaraisesti ensin kontaktia toiseen ja osataan lukea niita verbaalisia ja ei-verbaalisia viesteja.
Vierailija kirjoitti:
No et todellakaan kysy. Paitsi jos olet ainoa asiakas kaupassa. Neidolle olisi todella noloa, jos joku muu asiakas kuulisi treffipyyntösi. Ja
Höhöö. Kyllä multa on Lidlin kassana pyydetty ihan puhelinnumeroakin koko jonon kuullen, vaikken ole mikään tyttö enää. Tietenkin annoin pakit. Lidlin myyjät on kovaa tekoa. Joutuvat kuulemaan kaikenlaista. Se on sitten eri asia, kestääkö asiakas kuulla vastauksen koko kaupan kuullen.
Vierailija kirjoitti:
Voiko huonompaa paikkaa olla iskemisyritykselle. Asiakaspalvelijat on lähtökohtaisesti epäluuloisia tällaista kohtaan. Täytyisi olla todella epätoivoinen nainen, jos tarttuisi jonkun random asiakkaan yritykseen. T. Setämiesten "uhri"/ex-asiakaspalvelija
Todellakin. Varsinkin ne kaljaa ostavat setämiehet on enemmän kuin red flag.
Kun olin aikoinaan Lidlin kassalla, 3 vuoden aikana kävi kaupassa vain 2 miestä, joiden kanssa olisin lähtenyt treffeille:
-komea palomies uniformussaan, haisi vielä savullekin
-pitkätukkainen Tarzanin näköinen komistus.
Kumpikaan ei kysynyt.
Aikoinaan olin kassalla hommissa ja mikään ei ollut ärsyttävämpää kuin joku täysin tuntematon äijä, joka itseään esittelemättä ja hirveä jono takanaan kysyy "oletko sinkku" "js pyytäisin sua treffeille niin lähtisitkö". Lähtökohtaisesti en halua kertoa täysin tuntemattomille ihmisille mitään ykistyiselämästäni enkä myöskään lähde tai harkitse lähteväni jonkun tuntemattoman miehen kanssa treffeille, joka ei ole edes esitellyt itseään. Tulee vain ikävä olo, kun takana on hirveä jono ihmisiä ja siinä sitten äijä odottaa, että aletaan sopia treffejä jonnekin. Ei hyvää päivää. Jos tuollaiseen ryhtyy, niin pitää oikeasti olla tilannetajua ja tajuta olla kysymättä mitään henkilökohtaista etti altista töitään tekevää ihmistä tukalaan tilanteeseen kaikkien silmien alla.
Ap kysyy "kehtaako" eli tarkoituksensa on siis tahallisesti veemäisyyttään asettaa myyjärukka tilanteeseen, josta ei ole muuta kunniakasta ulospääsyä kuin lähteä "kivan" limalässylirkuttelijauroksen kanssa "kivasti" "trehveille" = +50v:n sana.
Uskokaa jo: kaupan kassat eivät ole mitään H O C K E R H O U S E -H O R O J A, joista voi valikoida haluamansa.
Älä pliis pyydä. Olen itse nuorena naisena joutunut työpaikalla tuollaisen kohteeksi ja se on ihan kamalaa ja ahdistavaa. Se nainen haluaa vain olla rauhassa ja tehdä työnsä. Ei ole oikea paikka treffikutsuilla pommitukseen.
Ei saa ahdistella, naisilla pn oikeus tehdä työtään joutumatta ahdistelun kohteeksi.
Tiedän mitä kannattaa tehdä. Laita kaksi t-paitaa päällekkäin. Alle Lidlin paita, ja sitten revit sen päällimäisen paidan sen kassan edessä. Alta paljastuu Lidlin paita.
Jospa kuitenkin annat ihmisen tehdä työnsä rauhassa. Sinä olet yksi asiakas satojen joukossa, hän ei sua edes muista. Miksi ihmeessä kuvittelet että hän lähtisi yhtään mihinkään jonkun tuiki tuntemattoman jampan kanssa joka tulee häntä hänen työpaikalleen ahdistelemaan?
Vedä lepakko happea välillä :D